Ja, maar nu niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook met de Wiki bezig?
Ok, nu staat het vorige topic alleen niet in de OP.quote:
Lukte nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, nu staat het vorige topic alleen niet in de OP.
Iemand een leuk vakantiekiekje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Is er al een foto?
eens zoeken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
Heb je geen leuke van Legia?
quote:
Leuke fanfoto:quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
Heb je geen leuke van Legia?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Die met die sjaal lijkt wel Sneijder
Keus zat dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen foto uitgekozen
Ja, maar die van Beschouwquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
"Nieuw stadion ADO Den Haag traditioneel geopend"
Klaar, foto gekozen!![]()
Is Thelonious ook van de spellingquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Zelfs de politie accepteert het selectie beleid van van Basten niet meer, en jaagt neo-internationals het veld af
Ik had de pagina ervoor niet eens gezienquote:
Volgens mij klopt de spelling: de politie accepteert, het is geen deelwoordquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is Thelonious ook van de spelling
gebruikersnaam heeft het verbeterd, er stond eerst een dquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de spelling: de politie accepteert, het is geen deelwoord
echt nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gebruikersnaam heeft het verbeterd, er stond eerst een d
Ik ben toch geen jury meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is Thelonious ook van de spelling
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens ja, al krijgt iemand die bij mij Ik wordt doet de poedel. Maar verder maakt het niet zo uit en gaat het meer om het idee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:18 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig blijven er nog 3 fouten over wat gebruikersnaam zeer waarschijnlijk alsnog de poedel op zal gaan leveren![]()
Laten we niet zo moeilijk doen over spelfouten
quote:Fritzz
WK tikkertje doorslaand succes.
quote:Garudo
"Nieuw stadion ADO Den Haag traditioneel geopend"
quote:ZoneKill
'Zorr0 Tolerance'
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
"Weet jij wat ik allemaal met mijn knuppel kan?"
Hmm, kan er mee levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef ruud_fr het volgende:
De uitslag
Nou, denk ik een keer iets origineels (tenminste beter dan knuppelgrappen) te hebben, staat ie er al...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Hé Sneijder, luister nou eens!"
Je hebt nog tijd genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
En dus verder inspiratieloos...
Eerste wat bij velen opkomt is een verwijzing naar Sneijder, die hier wel erg snel gemaakt is. Het is dus verre van origineel en denk, ondanks het ontbreken van een schrjiffout, poedelwaardig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, denk ik een keer iets origineels (tenminste beter dan knuppelgrappen) te hebben, staat ie er al...
Wat een vuige beïnvloeding van de jury.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eerste wat bij velen opkomt is een verwijzing naar Sneijder, die hier wel erg snel gemaakt is. Het is dus verre van origineel en denk, ondanks het ontbreken van een schrjiffout, poedelwaardig.![]()
Wees blij dat Beschouw je voor was.![]()
Sneijder zelf zal er niet boven kunnen staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat een vuige beïnvloeding van de jury.![]()
't Is te hopen dat ZoneKill hierboven zal staan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Fritzz het volgende:
driedes
![]()
[afbeelding]
Don Leo weer twee spitsen kwijt aan Nederlands stucadoors bedrijf.
O jawel hoor, gewoon op jonge leeftijd meedoen aan de Calve reclamequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sneijder staat boven alles. Die jongen heeft ook gevoelens, hij kan er toch niks aan doen dat hij zo klein is.
Je kan tot 20.00 uur uitslag posten hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef ZoneKill het volgende:
Als ik voor 19:00 geen uitslag heb geplaatst moet nr.2 of 3 dat doen.
Volgens mij was het toch mijn tweede 1e plaats, maar wel de eerste dit seizoen.![]()
Die eer is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon op jonge leeftijd meedoen aan de Calve reclame![]()
Misschien dat ie daarna weg is ofzo, ik weet het ook niet. Als ik maar op podium belandquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan tot 20.00 uur uitslag posten hoor.
Ging het op de vorige pagina niet over spelfouten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:29 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
"Ik wordt daar zo moe van, jongens. Laten we daar nou toch eens een keer over ophouden."
Ja, en toevallig had ik het specifiek over Ik wordt, dus dat zal wel met opzet zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ging het op de vorige pagina niet over spelfouten?![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, en toevallig had ik het specifiek over Ik wordt, dus dat zal wel met opzet zijn![]()
ik heb ook wel eens 2 onderschriften waaruit ik niet kan kiezen, lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mag je ook 2 inzendingen doen?
Weet ik maar ik moet om 19:00 weg en weet niet of het internet thuis het weer doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan tot 20.00 uur uitslag posten hoor.
Hehequote:
Ik heb de laatste tijd dat ik geen onderschrift kan bedenken.quote:[..]
ik heb ook wel eens 2 onderschriften waaruit ik niet kan kiezen, lastig
quote:-TheVulture-
-Beenhakker: "Godverdomme, dacht ik weer thuis te komen, ben ik mijn huissleutels kwijt....-
quote:-Gordon_Shumway-
-Te Land, Ter Zee En In De Lucht nodigt demente man uit als starter.-
quote:-Toma-
-Don Leo dreigt met arbitragezaak na pest-partijtje onder de douche. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-PinhoSouza-
-"Heeeeeeeeeeeeeeeey, biertje??"-
Aah bedankt, maar goed dat ik 'm gewijzigd hebt. En tof dat je de jury overnam natuurlijk.quote:
Tover jij maar een leuke foto tevoorschijn.quote:
Laten we deze dan maar doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Tover jij maar een leuke foto tevoorschijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die foto is al geweest bij de VI-wedstrijd, gebruikersnaam. Lijkt me niet zo handig.
Doe je daar aan mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die foto is al geweest bij de VI-wedstrijd, gebruikersnaam. Lijkt me niet zo handig.
Ik ook. Die was geweldigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik had ingezet op een overwinning van Fritzz
Meestal niet. Maar het zijn wel meteen 15 potentiele podiumkandidatenquote:
Die inzendingen zijn dan uitgesloten/plagiaat?quote:Opvolgers Karl Noten voor 'Nederland in beweging' gevonden.
Matthijs Duijm
• Henry tegen Ronaldinho: 'Moest jij ook zo wennen aan dat Barça-ondergoed?'
Han Snoeijink
• Siamese tweeling in de spits.
Elly Schoenmakers
• Die laatste wodka hadden we beter niet kunnen nemen, Thierry.
Bart Nieland
• Wie het langst kan blijven staan krijgt de basisplaats.
D. Sander
• Wedden? Dit jaar winnen we alles op één been.
Marcel Vogels
• Voetballet.
Tim Hegemann
• Verrassende winnaars 'Living Statues'.
Ron van Rijen
• Zoek de tien verschillen.
Remco Staps
• Ooit gezien hoe 250 miljoen euro eruit ziet?
Johnny Kollman
• Ronaldinho speelt beter samen met Henry dan met Eto'o.
E. de Vries
• Rijkaard: 'Je doet ze bij elkaar en dan krijg je Henridinho!'
Michiel de Koster
• 'We dansen de Samba.'
Etienne Jumpertz
• Jumpen nu ook in Spanje een rage.
Jordi Simons
• 'Zouden we zo als één speler het veld in kunnen komen?
Michael Westenberg
• Vieren van een goal verloopt nog erg moeizaam bij Barcelona.
Jorrit Bakker
• En dit spitsenduo moet voor de doelpunten gaan zorgen?
Jos Oosterlee
• Nieuwe toeristische trekpleister op de Ramblas: Levend standbeeld van Dinho en Titi!
Wim van Genuchten
• Hej Thierry: 'Boom Chicka Wa Wa.'
Sander Monster
• Barcelona introduceert duur klimrek.
Steffan Visser
Ik wil het even checken, en wellicht meedoen. Maar ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meestal niet. Maar het zijn wel meteen 15 potentiele podiumkandidaten
[..]
Die inzendingen zijn dan uitgesloten/plagiaat?
VI.nl -> Achtergrond -> Foto en z'n verhaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wil het even checken, en wellicht meedoen. Maar ik kan het niet vinden.
Moeten we elke keer om vragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Komt er trouwens nog een tussenstand van Bayswater
Inderdaad, in korte tijd 1ste en 2e plek. Dit is het moment.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Zoiets wou ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Fortis neemt plek Rabobank bij Tour in
Gewoon dezelfde doen, deed er pas ook 1. Toen kreeg er 1 de poedel, ander de eerste plek, wie weet haalt ie jullie door elkaarquote:
Tegenwoordig is het vaak woensdag tussenstanddag, net als de gehaktballen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Vond ze alledrie totaal niet leuk gewoon, nog geen eens een glimlach itt tot enkele anderen onder de inzenders.. nah ja, het zal wel weer eens aan mij liggen, snap er weer eens de ballen vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Klotejury.
Deze keer sta je niet alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vond ze alledrie totaal niet leuk gewoon, nog geen eens een glimlach itt tot enkele anderen onder de inzenders.. nah ja, het zal wel weer eens aan mij liggen, snap er weer eens de ballen van![]()
Inderdaad, ik lach bulderend onder de stoel van mijn eigen onderschrift, maar ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vond ze alledrie totaal niet leuk gewoon, nog geen eens een glimlach itt tot enkele anderen onder de inzenders.. nah ja, het zal wel weer eens aan mij liggen, snap er weer eens de ballen van![]()
Ik vond dat het leek alsof ie z'n vingers in een soort van 'pistoolhouding' had. Toen schoot dat me te binnen. En sowieso zijn er vaak rare associaties, maar dat is juist leuk, origineel vaak. Al ben ik het met je eens dat de uitslag nergens op sloeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Smeich het volgende:
Ja ik doe niet zovaak mee hier maar worden er in dit geval geen redenen gegeven voor de verwijzing van de winnaars.. want bij deze, ik "snap" ze gewoon alledrie niet.. ik bedoel, wtf heeft Te Land, Ter Zee En In De Lucht met die foto of Leo te maken? Arbitragezaak.. boe hoe lekker actueel tegenwoordig maar ik zie de relatie en dergelijke niet.. of denk ik gewoon teveel na? Zelf vond ik die van de F1 wel leuk
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef PinhoSouza het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Dit keer ben ik wel de eerste
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
toma?
quote:Beschouw
Ekramy houdt lijkenwagen tegen: "We zijn uit de as herrezen."
quote:ruud_fr
Fortis neemt plek Rabobank bij Tour in
quote:ZoneKill
Wat u op deze foto niet ziet, zijn de zijwieltjes die Ekramy en Feyenoord dit seizoen overeind houden.
De opmaak is hier te vinden.quote:LongOne
Ekramy wil naar links en rechts tegelijk.
kom je nou mee, nu is ie geen jury meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je hebt trouwens wel een briljante avatar steeds![]()
Om aan te tonen dat het me niet om het inlikken gaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kom je nou mee, nu is ie geen jury meer![]()
Oehhhhh!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:00 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik ietsje eerder was geweest was ik 2e geworden
Nee inderdaad. Ik had hem echt net bedacht, gekeken of er al zo een stond, doe nog een keertje refresh... en daar was ie alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Oehhhhh!!
Jij zal niet lekker slapen vannacht.
![]()
Je bedoelt: Zeg, met zo'n briljant onderschrift is voor ons de eerste plaats onhaalbaar, dus laten we maar een ander nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef ruud_fr het volgende:
laat maar, ik heb er ook al eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bedoelt: Zeg, met zo'n briljant onderschrift is voor ons de eerste plaats onhaalbaar, dus laten we maar een ander nemen![]()
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik had hem echt net bedacht, gekeken of er al zo een stond, doe nog een keertje refresh... en daar was ie al![]()
![]()
okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
Zonekill heeft een slechte internetverbinding, maar misschien is dat al verholpen, vandaar een suggestie voor de foto van mijn kant.
Ja, ik quotte luchtquote:
Hoe verzin je het toch telkens weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Speler rechts: "Ik ben niet in mijn nopjes met die schoen op mijn bovenbeen"
Het is een gavequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe verzin je het toch telkens weer![]()
Steeds weer van die woordgrappen die best wel voor de hand liggen, die niemand anders verzint en die telkens er weer voor zorgen dat evt. drinken over het toetsenbord heen gaat. Niet echt origineel dusquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Steeds weer van die woordgrappen die best wel voor de hand liggen, die niemand anders verzint en die telkens er weer voor zorgen dat evt. drinken over het toetsenbord heen gaat. Niet echt origineel dus
doe ff transparante achtergrond als het kanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:15 schreef toma het volgende:
ik zal s een nieuw design voor de opmaak fabriceren
dat had ik ook eerstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe ff transparante achtergrond als het kan
quote:
Het is nog even woensdag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het vaak woensdag tussenstanddag, net als de gehaktballen.![]()
Vind de huidige eigenlijk mooierquote:
Zodra je weer gewonnen hebt vind je het prachtig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind de huidige eigenlijk mooier![]()
Beetje dat wit op wit, vind ik wel tof namelijk. Al kan het ook zijn dat ik nog moet wennen natuurlijk.
Ja, dus ik stel de jury voor om mij even te laten zien/voelen hoe het is om met deze banner te winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zodra je weer gewonnen hebt vind je het prachtig.
Bij nader inzien twijfel ik ook nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dus ik stel de jury voor om mij even te laten zien/voelen hoe het is om met deze banner te winnen.
Jij wil eerst een beetje ondervinden hoe het voelt? Hmm, jij hebt natuurlijk wel vaker gewonnen, dus moet je nog meer wennen. Denk je dat je aan 1x genoeg hebt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij nader inzien twijfel ik ook nog
Vlgens mij moet ik een keer of 20 winnen om mn achterstand in te halen, dus voor 20 keer hebben we een dealquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wil eerst een beetje ondervinden hoe het voelt? Hmm, jij hebt natuurlijk wel vaker gewonnen, dus moet je nog meer wennen. Denk je dat je aan 1x genoeg hebt?
Ok, zie het maar te regelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vlgens mij moet ik een keer of 20 winnen om mn achterstand in te halen, dus voor 20 keer hebben we een deal
wat een kutspam in deze topics de laatste tijd
Best wel gestegen, zelfs een gemiddelde van boven de 1.quote:
Op dit moment heb ik voorlopig via een omweg weer goede verbinding. Weet nu wel wat het probleem is. Maar ik weet niet of ik dat morgen avond goed opgelost heb. Dus nr.2 of nr.3 moeten er rekening mee houden dat ik niet kan jureren, sorry maar het is even niet anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
Zonekill heeft een slechte internetverbinding, maar misschien is dat al verholpen, vandaar een suggestie voor de foto van mijn kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Speler midden: "Hierr!, heppie tikkie terug Jaap"
Scene uit FC Knudde 3 tegen FC Nog Meer Knudde 3.
ehmm, ach klopt ja, even abuisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoen
Ik vind dat de jury best zijn of haar bedenksel mag tonen op het eind. En ik zou het ook wel leuk vinden als mensen met meerdere ideeen voor onderschriften die er ook bijzetten. Misschien zat er een briljante tussen en hebben ze de verkeerde gekozen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoen
Dat kan, maar dan na jurering idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik vind dat de jury best zijn of haar bedenksel mag tonen op het eind. En ik zou het ook wel leuk vinden als mensen met meerdere ideeen voor onderschriften die er ook bijzetten. Misschien zat er een briljante tussen en hebben ze de verkeerde gekozen.
Maar da's mijn mening.
Nu snap ik meteen hoe jij aan die jurering kwam van twee rondes terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Afro: "Je mag dan wel de kleuren van Brazilie dragen, maar je hoeft niet de vogeltjesdans te doen op het veld!"
Hoe doe jij de vogeltjesdans dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen hoe jij aan die jurering kwam van twee rondes terug
quote:-vrolijke-frits -
-Jochem Myjer maakt rentree op de Nederlandse velden-
quote:-toma -
-Reconstructie ongeval Niels Kokmeijer blijkt lastiger dan verwacht.-
quote:-Waaghals-
-Speler in het midden zet tegenstander een hak-
De opmaak is hier te vinden.quote:-mcwops-
-dakloze voetballers ballen op hun eigen WK het liefste met hun eigen daklozenkrantenprop-
De logica ontging me van jouw inzending, ondanks de nopjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
shit geen punten
Maar wel een leuk podium
het feit dat ie noppen in zijn been krijgt... daarmee was ie niet in zijn nopjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De logica ontging me van jouw inzending, ondanks de nopjes.
Ja, die jouw inzending was vooral educatief.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef Blawh het volgende:
Bij nummer 3 lach ik echt in een deuk, als was entree beter geweest dan rentree.
Kan leven met de uitslag ook, wordt tijd dat ik weer eens een podiumwaardig onderschrift bedenk.
Gebrek aan inspiratie, dan moet je toch wat. Had ook zeker geen podium verwacht, nummer 3 was mijn favoriete ook. Van de zijkant gezien kon het echt een 2-lingbroer zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, die jouw inzending was vooral educatief.
![]()
Hij had er meer van moeten maken om voor mij favoriet te zijn. Constateren dat ie op Jochem Myer lijkt vond ik niet genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie, dan moet je toch wat. Had ook zeker geen podium verwacht, nummer 3 was mijn favoriete ook. Van de zijkant gezien kon het echt een 2-lingbroer zijn.![]()
Daar heb je inderdaad ook een punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij had er meer van moeten maken om voor mij favoriet te zijn. Constateren dat ie op Jochem Myer lijkt vond ik niet genoeg.
Het logo lijkt op Appie Heijn, dat had ik zeker gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef ruud_fr het volgende:
Thelonious je zag toch wel het appie heijn logo?![]()
Jij had trouwens moeten jureren. Maar je hield je natuurlijk offline om punten te kunnen scoren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef ruud_fr het volgende:
Thelonious je zag toch wel het appie heijn logo?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij had trouwens moeten jureren. Maar je hield je natuurlijk offline om punten te kunnen scoren.
![]()
quote:-Naam 3e plaats-
-Onderschrift 3e plaats-
quote:-Naam 2e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
quote:-Naam Winnaar-
-Onderschrift Winnaar-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Naam Poedelprijs-
-Onderschrift Poedelprijs-
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | [lIMG]http://i15.tinypic.com/504sigp[/lIMG] [IMG]http://i13.tinypic.com/53okmmu.png[/IMG] [quote][b]-Naam 3e plaats-[/b] -Onderschrift 3e plaats-[/quote] [IMG]http://i9.tinypic.com/4ldhf82[/IMG] [quote][b]-Naam 2e plaats-[/b] -Onderschrift 2e plaats-[/quote] [IMG]http://i15.tinypic.com/4y9g3ex[/IMG] [quote][b]-Naam Winnaar-[/b] -Onderschrift Winnaar-[/quote] [IMG]http://i17.tinypic.com/6arilgw[/IMG] [quote][b]-Naam Poedelprijs-[/b] -Onderschrift Poedelprijs-[/quote] [sup]De opmaak is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/opmaak_vblfoto-onderschriftcompetitie]hier[/url] te vinden. [/sup] [IMG]http://i10.tinypic.com/6cxooco[/IMG] |
minder lullen en meer humor. dat moet er in dit topic gebeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoi!
1 inzending p.p.
Lees anders de OP nog even door.
tja, trainen hè. thanksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij had trouwens moeten jureren. Maar je hield je natuurlijk offline om punten te kunnen scoren.
![]()
Is dit sarcastisch? Hoe kan de logica daarvan je nu ontgaan??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De logica ontging me van jouw inzending, ondanks de nopjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef mcwops het volgende:
[..]
minder lullen en meer humor. dat moet er in dit topic gebeuren![]()
Als wij willen lullen, lullen we.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef mcwops het volgende:
[..]
minder lullen en meer humor. dat moet er in dit topic gebeuren![]()
Wat een ellende. Dacht trouwens eerst dat het bij Merz was, tijdens de quiz. Liquidatie van Einsteinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dacht dat je een biertje in El Hombre aan het drinken was Beschouw.
Hoe laat en waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Waaghals het volgende:
Eey mensen, ff voor de zekerheid doorgeven.
Ik heb vanavond een straatbbq
poedelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef PinhoSouza het volgende:
[afbeelding]
"Luis, trek eens aan mijn vinger."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:30 schreef Madhouse11 het volgende:
[afbeelding]
Waarom jij niet naar ajax mag? Omdat je neus daar niet groot genoeg voor is. Kijk maar naar Koentje, die mag van mij zo naar ajax!
nee hij zat op het strandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dacht dat je een biertje in El Hombre aan het drinken was Beschouw.
Ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:23 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
[afbeelding]
De plaatjes sluiten helaas nog niet goed aan maar dat fix ik morgen wel![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | [lIMG]http://i15.tinypic.com/504sigp[/lIMG] [IMG]http://i13.tinypic.com/53okmmu.png[/IMG] [quote][b]-Naam 3e plaats-[/b] -Onderschrift 3e plaats-[/quote] [IMG]http://i9.tinypic.com/4ldhf82[/IMG] [quote][b]-Naam 2e plaats-[/b] -Onderschrift 2e plaats-[/quote] [IMG]http://i15.tinypic.com/4y9g3ex[/IMG] [quote][b]-Naam Winnaar-[/b] -Onderschrift Winnaar-[/quote] [IMG]http://i17.tinypic.com/6arilgw[/IMG] [quote][b]-Naam Poedelprijs-[/b] -Onderschrift Poedelprijs-[/quote] [sup]De opmaak is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/opmaak_vblfoto-onderschriftcompetitie]hier[/url] te vinden. [/sup] [IMG]http://i10.tinypic.com/6cxooco[/IMG] |
Die foto links van 'De Winaar'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[ code verwijderd ]
de nieuwe opmaak is nu compleet hierboven staat ie in code.
Als iedereen het er mee eens is gebruiken we voortaan deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |