Ja, maar nu niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook met de Wiki bezig?
Ok, nu staat het vorige topic alleen niet in de OP.quote:
Lukte nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, nu staat het vorige topic alleen niet in de OP.
Iemand een leuk vakantiekiekje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Is er al een foto?
eens zoeken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
Heb je geen leuke van Legia?
quote:
Leuke fanfoto:quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
Heb je geen leuke van Legia?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Die met die sjaal lijkt wel Sneijder
Keus zat dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen foto uitgekozen
Ja, maar die van Beschouwquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
"Nieuw stadion ADO Den Haag traditioneel geopend"
Klaar, foto gekozen!![]()
Is Thelonious ook van de spellingquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Zelfs de politie accepteert het selectie beleid van van Basten niet meer, en jaagt neo-internationals het veld af
Ik had de pagina ervoor niet eens gezienquote:
Volgens mij klopt de spelling: de politie accepteert, het is geen deelwoordquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is Thelonious ook van de spelling
gebruikersnaam heeft het verbeterd, er stond eerst een dquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de spelling: de politie accepteert, het is geen deelwoord
echt nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gebruikersnaam heeft het verbeterd, er stond eerst een d
Ik ben toch geen jury meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is Thelonious ook van de spelling
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens ja, al krijgt iemand die bij mij Ik wordt doet de poedel. Maar verder maakt het niet zo uit en gaat het meer om het idee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:18 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig blijven er nog 3 fouten over wat gebruikersnaam zeer waarschijnlijk alsnog de poedel op zal gaan leveren![]()
Laten we niet zo moeilijk doen over spelfouten
quote:Fritzz
WK tikkertje doorslaand succes.
quote:Garudo
"Nieuw stadion ADO Den Haag traditioneel geopend"
quote:ZoneKill
'Zorr0 Tolerance'
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
"Weet jij wat ik allemaal met mijn knuppel kan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |