Hmm, kan er mee levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef ruud_fr het volgende:
De uitslag
Nou, denk ik een keer iets origineels (tenminste beter dan knuppelgrappen) te hebben, staat ie er al...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Hé Sneijder, luister nou eens!"
Je hebt nog tijd genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
En dus verder inspiratieloos...
Eerste wat bij velen opkomt is een verwijzing naar Sneijder, die hier wel erg snel gemaakt is. Het is dus verre van origineel en denk, ondanks het ontbreken van een schrjiffout, poedelwaardig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, denk ik een keer iets origineels (tenminste beter dan knuppelgrappen) te hebben, staat ie er al...
Wat een vuige beïnvloeding van de jury.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eerste wat bij velen opkomt is een verwijzing naar Sneijder, die hier wel erg snel gemaakt is. Het is dus verre van origineel en denk, ondanks het ontbreken van een schrjiffout, poedelwaardig.![]()
Wees blij dat Beschouw je voor was.![]()
Sneijder zelf zal er niet boven kunnen staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat een vuige beïnvloeding van de jury.![]()
't Is te hopen dat ZoneKill hierboven zal staan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Fritzz het volgende:
driedes
![]()
[afbeelding]
Don Leo weer twee spitsen kwijt aan Nederlands stucadoors bedrijf.
O jawel hoor, gewoon op jonge leeftijd meedoen aan de Calve reclamequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sneijder staat boven alles. Die jongen heeft ook gevoelens, hij kan er toch niks aan doen dat hij zo klein is.
Je kan tot 20.00 uur uitslag posten hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef ZoneKill het volgende:
Als ik voor 19:00 geen uitslag heb geplaatst moet nr.2 of 3 dat doen.
Volgens mij was het toch mijn tweede 1e plaats, maar wel de eerste dit seizoen.![]()
Die eer is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon op jonge leeftijd meedoen aan de Calve reclame![]()
Misschien dat ie daarna weg is ofzo, ik weet het ook niet. Als ik maar op podium belandquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan tot 20.00 uur uitslag posten hoor.
Ging het op de vorige pagina niet over spelfouten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:29 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
"Ik wordt daar zo moe van, jongens. Laten we daar nou toch eens een keer over ophouden."
Ja, en toevallig had ik het specifiek over Ik wordt, dus dat zal wel met opzet zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ging het op de vorige pagina niet over spelfouten?![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, en toevallig had ik het specifiek over Ik wordt, dus dat zal wel met opzet zijn![]()
ik heb ook wel eens 2 onderschriften waaruit ik niet kan kiezen, lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mag je ook 2 inzendingen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |