Inderdaad, ik lach bulderend onder de stoel van mijn eigen onderschrift, maar ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vond ze alledrie totaal niet leuk gewoon, nog geen eens een glimlach itt tot enkele anderen onder de inzenders.. nah ja, het zal wel weer eens aan mij liggen, snap er weer eens de ballen van![]()
Ik vond dat het leek alsof ie z'n vingers in een soort van 'pistoolhouding' had. Toen schoot dat me te binnen. En sowieso zijn er vaak rare associaties, maar dat is juist leuk, origineel vaak. Al ben ik het met je eens dat de uitslag nergens op sloeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Smeich het volgende:
Ja ik doe niet zovaak mee hier maar worden er in dit geval geen redenen gegeven voor de verwijzing van de winnaars.. want bij deze, ik "snap" ze gewoon alledrie niet.. ik bedoel, wtf heeft Te Land, Ter Zee En In De Lucht met die foto of Leo te maken? Arbitragezaak.. boe hoe lekker actueel tegenwoordig maar ik zie de relatie en dergelijke niet.. of denk ik gewoon teveel na? Zelf vond ik die van de F1 wel leuk
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef PinhoSouza het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Dit keer ben ik wel de eerste
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
toma?
quote:Beschouw
Ekramy houdt lijkenwagen tegen: "We zijn uit de as herrezen."
quote:ruud_fr
Fortis neemt plek Rabobank bij Tour in
quote:ZoneKill
Wat u op deze foto niet ziet, zijn de zijwieltjes die Ekramy en Feyenoord dit seizoen overeind houden.
De opmaak is hier te vinden.quote:LongOne
Ekramy wil naar links en rechts tegelijk.
kom je nou mee, nu is ie geen jury meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je hebt trouwens wel een briljante avatar steeds![]()
Om aan te tonen dat het me niet om het inlikken gaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kom je nou mee, nu is ie geen jury meer![]()
Oehhhhh!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:00 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik ietsje eerder was geweest was ik 2e geworden
Nee inderdaad. Ik had hem echt net bedacht, gekeken of er al zo een stond, doe nog een keertje refresh... en daar was ie alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Oehhhhh!!
Jij zal niet lekker slapen vannacht.
![]()
Je bedoelt: Zeg, met zo'n briljant onderschrift is voor ons de eerste plaats onhaalbaar, dus laten we maar een ander nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef ruud_fr het volgende:
laat maar, ik heb er ook al eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bedoelt: Zeg, met zo'n briljant onderschrift is voor ons de eerste plaats onhaalbaar, dus laten we maar een ander nemen![]()
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik had hem echt net bedacht, gekeken of er al zo een stond, doe nog een keertje refresh... en daar was ie al![]()
![]()
okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
Zonekill heeft een slechte internetverbinding, maar misschien is dat al verholpen, vandaar een suggestie voor de foto van mijn kant.
Ja, ik quotte luchtquote:
Hoe verzin je het toch telkens weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Speler rechts: "Ik ben niet in mijn nopjes met die schoen op mijn bovenbeen"
Het is een gavequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe verzin je het toch telkens weer![]()
Steeds weer van die woordgrappen die best wel voor de hand liggen, die niemand anders verzint en die telkens er weer voor zorgen dat evt. drinken over het toetsenbord heen gaat. Niet echt origineel dusquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Steeds weer van die woordgrappen die best wel voor de hand liggen, die niemand anders verzint en die telkens er weer voor zorgen dat evt. drinken over het toetsenbord heen gaat. Niet echt origineel dus
doe ff transparante achtergrond als het kanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:15 schreef toma het volgende:
ik zal s een nieuw design voor de opmaak fabriceren
dat had ik ook eerstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe ff transparante achtergrond als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |