ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Speler midden: "Hierr!, heppie tikkie terug Jaap"
Scene uit FC Knudde 3 tegen FC Nog Meer Knudde 3.
ehmm, ach klopt ja, even abuisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoen
Ik vind dat de jury best zijn of haar bedenksel mag tonen op het eind. En ik zou het ook wel leuk vinden als mensen met meerdere ideeen voor onderschriften die er ook bijzetten. Misschien zat er een briljante tussen en hebben ze de verkeerde gekozen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ehhhm.. je hebt gewonnen gisteren dus je moet jureren, niet meedoen
Dat kan, maar dan na jurering idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik vind dat de jury best zijn of haar bedenksel mag tonen op het eind. En ik zou het ook wel leuk vinden als mensen met meerdere ideeen voor onderschriften die er ook bijzetten. Misschien zat er een briljante tussen en hebben ze de verkeerde gekozen.
Maar da's mijn mening.
Nu snap ik meteen hoe jij aan die jurering kwam van twee rondes terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Afro: "Je mag dan wel de kleuren van Brazilie dragen, maar je hoeft niet de vogeltjesdans te doen op het veld!"
Hoe doe jij de vogeltjesdans dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen hoe jij aan die jurering kwam van twee rondes terug
quote:-vrolijke-frits -
-Jochem Myjer maakt rentree op de Nederlandse velden-
quote:-toma -
-Reconstructie ongeval Niels Kokmeijer blijkt lastiger dan verwacht.-
quote:-Waaghals-
-Speler in het midden zet tegenstander een hak-
De opmaak is hier te vinden.quote:-mcwops-
-dakloze voetballers ballen op hun eigen WK het liefste met hun eigen daklozenkrantenprop-
De logica ontging me van jouw inzending, ondanks de nopjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
shit geen punten
Maar wel een leuk podium
het feit dat ie noppen in zijn been krijgt... daarmee was ie niet in zijn nopjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De logica ontging me van jouw inzending, ondanks de nopjes.
Ja, die jouw inzending was vooral educatief.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef Blawh het volgende:
Bij nummer 3 lach ik echt in een deuk, als was entree beter geweest dan rentree.
Kan leven met de uitslag ook, wordt tijd dat ik weer eens een podiumwaardig onderschrift bedenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |