Ok hier een begin van het verhaal zonder foto's, want die moeten nog komen.
We kwamen daar aan, heerlijk 30 graden, windkracht 5. Perfect Bonaire weer.
![]()
We hadden een appartement gehuurd voor 9 mensen, die echt perfect lag. Je kon zo de blauwe zee instappen en heerlijk snorkelen en visjes checken. Dat hebben we dan ook de 1e paar dagen gedaan. Meteen de 2e dag, zag ik een schildpad zwemmen naast me, wat er echt heeeeel vet uitzag. Je kon em bijna aanraken, maar natuurlijk niet gedaan. En we hadden nog een schildpad gezien bij een andere snorkelsessie. Ook hebben we 1 ochtend om half 8 een stuk of 10 dolfijnen zien langszwemmen en natuurlijk meteen het water ingesprongen! Maar we zagen ze alleen van een afstandje.
![]()
Wat wel heel jammerwas. Ook hadden we een dagje een boot gehuurd, waarmee we een halve dag hebben gewakeboard en naar Klein-Bonaire zijn geweest voor een bounty-strand.
![]()
Verder zijn we nog een dag een natuurpark in geweest waar we de Brandaris (kijk daar is, de brandaris (sorry inside joke
![]()
)) hebben beklommen, waardoor we het hele eiland konden overzien, wat er heel vet uitzag. Die dag ook nog naar een ander bounty-strand geweest, waar het jammer genoeg nogal druk was. Maar dat mocht de pret niet drukken en heerlijk gechilled.
![]()
Mooie vissen zwommen onder je door, omdat ze veel gevoerd werden daar. Ook veel op Sorobon gelegen, waar ik nog heb gewindsurfd en natuurlijk weer geouwehoerd hebt met me broers, waardoor de halve zee zo'n beetje in me neus kwam.
![]()
Ook nog een dag geblowkart, wat ook ontzettend tof was en natuurlijk veel fun gehad. Verder nog een tourtje over het eiland gedaan, waar alles weer bekend voorkwam. (dit was mijn 3e keer) En toen was al bijna me vakantie over, geloof ik. Oo ja me haar is er nu ook af. Het weinige dat ik had is nog minder geworden en heb ongeveer 1 mm haar.
![]()
En de grootste verrassing van dit alles is, dat mijn broer gaat trouwen en hij had haar daar op een heel mooi en speciaal plekje voor hun(zij hebben er 3 jaar gewoond) ten huwelijk gevraagd en toen was de hele familie in rep en roer en dat was de volgende dag nog het geval.
![]()
En toen moest ik gister weer terug. En nu ben ik weer in Nederland.
(dit was ongeveer het verhaal geloof ik. kan wat leuke dingetjes hebben gemist, maar die komen dan nog! En het is niet helemaal in volgorde, maar meer wat er in me opkomt
![]()
)