Filmpje niet gezien ofzo? dikke wijven neuken doen ze daarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Kaartje voor de Zwarte Cross.
Heb geen lekker wijf gezien en alleen maar Boeren
Klootjesvolk
Dat zijn sowieso de grootste miskopen die je kunt doen. In de eerste 2 jaren van mijn studie kocht ik ook nog braaf boeken en die liggen nu te verstoffen. Sommige zitten wel nog in de plasticquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef greatchampion het volgende:
Verschillende boeken van school waar ik maar 1x in heb gekeken![]()
Tja, kom dan niet. weetje hoe gaaf het was gisterenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Klootjesvolk
powerball is gaaf heb em al 5 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Powerball
Gamecube
Euhm verder ben ik best voorzichtig voordat ik een grote aankoop doet.
Iets minder maar ook heel veel, ¤1000 "nieuwprijs" ofzo.over 2 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef shilizous_88 het volgende:
5.000 euro aan Magic kaarten.... die liggen nu al een aantal jaar te roesten op zolder.
'en maar blijven hopen dat ze ooit nog eens wat waard worden'![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Swiffer het volgende:
die KG800 is inderdaad ook iets wat al weer een maand op marktplaats staat..
nog nooit zo;n slechte kwaliteit telefoon in mijn handen gehad, mijn Swing (ja die HEUL oude) klonk nog beter!
brengt nog best wel wat op tegenwoordig!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef PeZu het volgende:
de eifeltoren, damn ik word gek van het onderhoud aan dat ding
ik denk dat ik hem maar afbreek en als oud ijzer verkoopt
Een watquote:
OMG vroeger ging ik daar altijd voor naar de Pro Disco (lokale platenzaak) om daar dat Tennis spel op te spelen....achteraf vrij kansloos ding.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Klootjesvolk
Wil je met me trouwen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
Ohja, dat was ook een miskoop van mij (samen met broer en ouders incl. á ¤700 )quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef sunmoonstar het volgende:
M'n digitale videocamera... Was destijds 400 euro ofzo..![]()
Ik heb 'm denk 4 keer gebruikt ofzo. En ondanks dat ie het nog prima doet, ligt ie nu onder een laag stof...![]()
Waar koop je die boksbeugel ergens dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Ps2K het volgende:
- Boksbeugel via internet. Paar keer op telefoonboek stompen en bijna m'n pink gebroken
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
wel een witte opel station dieselquote:
Wat is er dan miskoperig aan dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er dan miskoperig aan dan?
zo ongeveer beidenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
5 jaar getrouwd geweest.. Anno10 jaar na de plechtigheid (quote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
Die draag je af en toe wel eens hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 15:26 schreef outsidr het volgende:
Drumhandschoenen
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Een Ferrari Enzo.
Wat een kutbak was dat.
Vergeet niet dat er zonder CD-i speler we nog wel ff hadden kunnen wachten op de Playstations, Xboxen en Wii'squote:Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG vroeger ging ik daar altijd voor naar de Pro Disco (lokale platenzaak) om daar dat Tennis spel op te spelen....achteraf vrij kansloos ding.![]()
Godallemachtig.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef shilizous_88 het volgende:
5.000 euro aan Magic kaarten.... die liggen nu al een aantal jaar te roesten op zolder.
'en maar blijven hopen dat ze ooit nog eens wat waard worden'![]()
Ik heb een blauwe opel station ook een mis koopquote:
Samsung is kut.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef Noisemaker het volgende:
Samsung E900. Oh wat vond ik het een prachtig ding. Na 2 maanden helemaal gehad met dat stuk ellende. Nu zit ik nog een jaar vast aan dat abonnement.![]()
Leuk dat computerspul.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:18 schreef Razor21 het volgende:
Hetzelfde geld natuurlijk voor mijn Monster 3D 4 MB dacht ik ergens in 98 is dat geweest betaalde ik dik 400 gulden voor![]()
Ik heb dus ook zo'n ding gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef Syrena het volgende:
- broodbakmachine. Het duurt DRIE UUR eer je brood klaar is en dat was dan nog de snelste stand. De mensen die beweren dat eigengebakken brood lekkerder is dan supermarktbrood hebben echt wat aan hun smaakpapillen. Na een dag is het nog uitgedroogt ook. Gelukkig kon ik 'm laatst verpatsen aan iemand die nog dacht dat eigen brood lekker was.-
Ik.quote:
Een systeemhelm? Last van vallende harde schijven?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
systeemhelm 250,- valt wel mee maar die kaarten voor 5000,- kerel tering.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef Murphy22x het volgende:
Ik denk dat mijn grootste miskoop een Playseat incl stuurtje en pedalen was voor PS2.
Ding neemt gewoon teveel ruimte in die ik nu niet heb, staat lekker te verstoffen in de kelder
hier op werk worden de grote minidisk spelers nog gebruikt voor opnames. en schijfjes kun je gewoon nieuw kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Jack. het volgende:
Minidisc speler als onderdeel van m'n Pioneer stereoketen.
Die dingen zijn het ook nooit geworden![]()
Heb ik destijds 300 euro betaald en nu kan je niet eens die schijfjes nog vinden :p
Als iem er eentje 2de hands wil kopen, pm maar![]()
games kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef bijdehand het volgende:
Sommige gamestig keer 50 euro naar de knoppen
![]()
Na een paar miskopen download ik alleen nog maarquote:
10 euro bios. net zo goed de dvd kopen voor 10 euro, meeste films zijn toch zo in de aanbieding.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na een paar miskopen download ik alleen nog maarnet als met films: 10 euro voor de bios en voor niets op het internet! Eerst was ik er tegen maar nu is dat niet meer. Als goeie games 10 euro ofzo zijn koop ik ze pas
![]()
Ja, daarom. Ga zelf nooit meer, vuile oplichters. En dan maar klagen van boehoe, we hebben het toch zo slechtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:22 schreef --- het volgende:
[..]
10 euro bios. net zo goed de dvd kopen voor 10 euro, meeste films zijn toch zo in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Owja, ik weet het.
En Taxi boxset. Destijds bij de Bart Smit gekocht in combinatie met zo'n respect2all bandje. Ik dacht toen dat dat stoer was, jeweets. En tja, het is zo lullig om dat bij de Bart Smit te staan om alleen een bandje te kopen. Dus ik zo heel onverschillig: "ow, doe deze er ook maar bij."
Kansloos.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Owja, ik weet het.
En Taxi boxset. Destijds bij de Bart Smit gekocht in combinatie met zo'n respect2all bandje. Ik dacht toen dat dat stoer was, jeweets. En tja, het is zo lullig om dat bij de Bart Smit te staan om alleen een bandje te kopen. Dus ik zo heel onverschillig: "ow, doe deze er ook maar bij."
Kansloos.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ga zelf nooit meer, vuile oplichters. En dan maar klagen van boehoe, we hebben het toch zo slechten dan snel de prijzen verhogen. De meeste films vallen toch maar tegen tegenwoordig
![]()
Ik heb em ook en heb voor 7 euro toch meer lol gehad dan voor 10 euro in de biosquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Maar dat is eigenlijk geen miskoop , maar een kanslooskoop
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb em ook en heb voor 7 euro toch meer lol gehad dan voor 10 euro in de bios.
Ik heb die Taxi boxset nooit gekeken. Dan vind ik het best een miskoop.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekocht![]()
![]()
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:21 schreef bijdehand het volgende:
10 euro voor de bios en voor niets op het internet!
Je gaat toch niet met een chick naar de bios?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.
Weet ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekocht![]()
![]()
Veel gezelliger om thuis een dvd'tje te branden en dan kijken met je chick, kan je ook nog eens op pauze zetten wanneer je wilt én je kan praten! Maar dat zal je wel niet snappen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.
Kruisboog heb ik ook maar dat was zeker géén miskoop (roos heb ik). Probeer een baal hooi te kopen voor 3 euro bij een boer ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:23 schreef McGilles het volgende:
Ik heb denk ik wel tientallen onzinnige dingen gekocht, ben echt een impuls koper en als ik iets koop wil ik vaak ook de duurste soort hebben want die is natuurlijk heel goed!
- Momo racestuurtje voor PC, 1x gebruikt en ligt nu te verstoffen.
- Zeker 10 games, 60 euro per stuk, 1 weekje of minder gespeeld en nooit meer aangeraakt.
- Groot zwembad voor in de tuin, 5x2 meter oid, 1x gebruikt
- Bestuurbaar vliegtuigje, 1x gebruikt op een dak van een huis gevlogen en daarna nooit meer aangeraakt
- Complete outfit voor vechtsport, degene waar ik het mee ging doen had er toch niet zo'n zin in.
- Headset van 80 euro, zat achteraf veel te strak en heb ik dus nooit op want ik krijg last van mijn hoofd
- Bankdruk met 120kg aan gewichten, train 4x in de week in de sportschool en hij staat nu alleen in de weg
- Kruisboog van 600 euro, kwam er achter dat je wel een roos moet hebben omdat je de pijlen krom schiet (=duur)
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit schiet me zo even te binnen
Voor mij geldt precies hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef Razor21 het volgende:
Ik moest en zal afgelopen jaar de psp hebben. Al moest er een aardbeving komen ik moest dat ding kopen.
Dus maar gedaan totale kosten met toebehoren enz : 450 Euro...2 maanden later maar verkocht voor 200 euro![]()
Wat een spijt had ik hier van en wat een miskoop was het zeg![]()
![]()
![]()
Dit is even het recentste wat ik kan bedenken.
Kom maar op![]()
Kan je daar ook geen extern geheugenkaartje in douwen dan? Die geheugenkaartjes met 1 of 2 GB zijn volgens mij niet zo vreselijk duur...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Pulsy het volgende:
Een Nokia gsm met een volledig toetsenbordje in en mp3speler. De mp3speler heeft 64 mb geheugen (dus 12 liedjes ofzo), en het ding is belachelijk groot. Het kan niet eens in het mobieltjeszakje in men jas
Correct. Het was ongeveer anderhalf uur bellen in totaal volgens mij.quote:
dat weet je vantevoren. vol=wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef Linkmiegel het volgende:
poolse bruid
ze wil niet koken en niet strijkenquote:
Oja, de ontelbare "nieuwe" drogisterij-producten voor je lichaam, je haar, je huid, je puistjes, je billen.quote:
Dat soort vrouwen heeft ook alleen respect voor je wanneer je ze af en toe flink afrost. Serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ze wil niet koken en niet strijken![]()
haar pimp had me verteld dat ze dat wel zou doen
Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef Rikketik het volgende:
Kan je daar ook geen extern geheugenkaartje in douwen dan? Die geheugenkaartjes met 1 of 2 GB zijn volgens mij niet zo vreselijk duur...
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)
Nog eentje van men pa: een telescoop van bij de AldiRelatief goedkoop, maar het ding klapt nauwelijks in en neemt extreem veel plaats in. Hij is zo goed als nooit gebruikt, een keer een avondje sterren kijken, maar om nu te zeggen dat het zicht spectaculair is ...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
Ik heb nog een 256 MB gekocht voor iets van 250 euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nét een jaartje of wat te vroeg een MP3-speler gekocht... 256MB voor 150 euro
(en bijna niet meer gebruikt sinds ik een telefoon met mp3-speler heb)
Scarface.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300314.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300315.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zijn 1 week oud , maar de kosten waren 75 euro per schilderij bij de Expo![]()
![]()
Vind het wel mooi, misschien dat dit nog een miskoop gaat worden beetje prijzig...maar ja ik moest en het zal het hebben dacht ik in die winkel![]()
![]()
die waas door het eerste schilderij ben ik![]()
Ja, er zat heulmaal geen sex in!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Toeps seksvideo op tmf.nl grootste miskoop ooit
Resident evil 4 en Legend of Zelda: The wind waker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef renz0r het volgende:
Game cube
lol zijn best wat topspellen voor hoor.. alleen jammer dat je niet online kanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef renz0r het volgende:
Game cube
HAhahahahah ja en na 25 meter was een pootje al afgebroken!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Nineleven het volgende:
De grootste miskoop was toch echt wel op vakantie (Canarische Eilanden);
10km gevolgd door een negert die je allerlei fake zonnebrillen (Armani e.d.) probeert aan te smeren.
Uiteindelijk toch maar een gekocht zodat ik er vanaf was!![]()
Na 2 maanden verkocht. Had toen ook de xbox en ps2 (quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lol zijn best wat topspellen voor hoor.. alleen jammer dat je niet online kan
koop metal arms glitch in the system .. topspel! ( online zou hier bijv enorm vet mee zijn maja..)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Supervenio het volgende:
[afbeelding]
Toen destijds, 40 GB Media speler....
Bleek dat 80% van de video bestanden niet te converteren was naar het juiste formaat, want dan liep het converteer programma vast.... Daar kwam nog bij dat het menu niet makkelijk in elkaar zat en het apparaat voortdurend vast liep..
Waarschijnlijk ook 1 van de redenen dat ie sinds aankoop al 3 jaar niks ligt te doen ergens in mijn kamer...
Koste destijds : $599.99.
Moge duidelijk zijn, triest apparaat!![]()
Ik wil nu geen nerdboy, wiseboy gaan spelen maar is DVD's kopen sowieso niet zonde van je geld?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
miskopen ..
24 seizoen 1 voor 50 euro gekocht
prisonbreak seizoen 1 in de winkel voor 50 euro
gba sp
te dure pc
aldie fiets 175 eurie, ( uiteraard was het een doe het zelf pakket )
En de Wii was ook een flinke miskoop
dat is het ook, kon het alleen niet laten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wil nu geen nerdboy, wiseboy gaan spelen maar is DVD's kopen sowieso niet zonde van je geld?
Haha met die van PSV was je blijer natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat is het ook, kon het alleen niet laten.
Trouwens heb ook nog spijt van mn ajax seizoenskaart, die joden bakken er geen friet van afgelopen seizoen![]()
nah dit seizoen blijft het bij een enkele grunn kaartquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha met die van PSV was je blijer natuurlijk
Een doe-het-zelf fiets?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
miskopen ..
24 seizoen 1 voor 50 euro gekocht
prisonbreak seizoen 1 in de winkel voor 50 euro
gba sp
te dure pc
aldie fiets 175 eurie, ( uiteraard was het een doe het zelf pakket )
En de Wii was ook een flinke miskoop
Die fout heb ik ook ooit gemaakt. Mijn fiets was gejat dus ik wilde goedkoop een nieuwe fiets. Via een of andere vage internetsite had ik een fiets voor 100 euro. Kwam ook aan in een bouwpakket met allerlei vage chinese tekens erop.quote:
Kansloos dat je al die dingen koopt terwijl je het eigenlijk geen zak aan vindtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Chinless het volgende:
Mijn miskopen zijn zowat alle spelcomputers.
Ik heb een PS2, GC, WII, XBOX, XBOX360, PSP en met alles 2/5x gespeeld daarna niet meer.
Meeste omgebouwd met games enzow, maar echt een fortuin waard.
Kun je beter een DS kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef XbloemX het volgende:
Ik heb nu de enorme drang om een psp te kopen, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik hem ga kopen, hoop alleen dat het geen miskoop wordt.
Eh, terug naar de winkel ermee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef Fredo55 het volgende:
De kijkshop is ene kutwinkel.![]()
Vorige week een mp3 speler gekocht die het niet deed,na 2 dagen kapte die ermee.
Gisteren een discman gekocht die het helemaal niet deed.![]()
![]()
Ik ook....4,5 jaar geleden 269 euro betaald voor 128 MB, en daarna nog een 128 MB kaartje (smartmedia) er bij gekocht voor 35 euro, zodat ik wel 256 MB had voor het mooie prijsje van 304 euro. Maar ik gebruik 'm ook nog, dus geen miskoop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik heb nog een 256 MB gekocht voor iets van 250 euro.
Maar geen miskoop, ding is weet ik veel hoeveel jaar oud maar gebruik hem nog elke dag.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
ohja Zelda Twilight Princess
Ja,dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Eh, terug naar de winkel ermee?
Hou op. Vandaag de dag is de PSP een prachtapparaat! N64 emulator, volwaardige PS1 emulator, ontelbare homebrew-apps enz enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP is mijn grootste miskoop tot nu toe. Toen iets van 500 euro bij elkaar ofzo, met een aantal spellen.
Maar het was na een paar weken echt geen zak meer aan.
Toen dat hele ding maar verkocht. Met verlies uiteraard, maar het viel nog mee.
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hou op. Vandaag de dag is de PSP een prachtapparaat! N64 emulator, volwaardige PS1 emulator, ontelbare homebrew-apps enz enz.
En misschien nog wel het belangrijkst: games voor gratis!
Heb je nu een DS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.
Daar zat ik dan met m'n 250 euro kostende hightechspeeltje: Super Mario spelen.
Daarvoor was het toch iets te duur, dus ik verkocht het maar toen het nog iets waard was.
Ik noem de PSP niet slecht, het is alleen totaal gewoon niet mijn stijl. Ik liet me helaas meeslepen in de hype.
Ja, en dat blijkt gewoon veel meer mijn ding te zijn. Zo heb ik ook een Wii ipv een xbox of PS3.quote:
virtual consolequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, en dat blijkt gewoon veel meer mijn ding te zijn. Zo heb ik ook een Wii ipv een xbox of PS3.
Ik ben daarmee mijn verzameling weer aan het herstellen. In een domme bui lang geleden, toen ik nog niet besefte dat de SNES zo'n beetje de beste console ooit was, deed ik hem wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
virtual console![]()
ik heb gvd al zoveel games gedownload die ik nog oigineel heb liggen_!
Ik heb op vakantie lekker drie weken zitten UMTS'en, elke dag even op FOK! kijken en zo. Blijkt nu dat ik ¤14,70 per MB betaal, rekening is er nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef SlaggY het volgende:
Niet echt een aankoop, maar: Stom belgedrag in het buitenland. Toen ik terugkwam uit Bali lag er een telefoonrekening van 620 euro op de mat. De hele vakantie was ongeveer evenduur als die rekening. Maarja, na de nodige alcohol heb je niet echt in de gaten hoe lang je aan 't bellen bent (en hoe duur het is).
Heb de aankoop van mijn nieuwe gitaar dan ook moeten uitstellen omdat ik nogsteeds die rekening moet afbetalen.
Cd MP3 ding, toen de ipods, creative's etc nog veels te duur waren. En met weinig MB'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat is het.
Succes : KPN Surf & Mail "Fair Use"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie lekker drie weken zitten UMTS'en, elke dag even op FOK! kijken en zo. Blijkt nu dat ik ¤14,70 per MB betaal, rekening is er nog niet.
Jaaaaa gek die heb k gehad 350 guldens ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Héél vroegâh had je die Yepp MP3-spelers met 32MB voor héél veel guldens
[ afbeelding ]
Aldi/Lidl hebben soms prima dingen hoor. Je moet alleen een beetje opletten wat je koopt, zoals in iedere winkel en van ieder merk. Mijn eerste computer kwam van de Aldi en die heeft het jarenlang goed gedaan, m'n aquarium komt van de Lidl, ook prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
Helemaal mee eens. Precies zoals het ging bij mijn PSP. Gelukkig verkocht aan een vrouw die haar zoontje een PSP wilde geven voor zijn verjaardag. Toch ook wel een goed doel, dunkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.
Daar zat ik dan met m'n 250 euro kostende hightechspeeltje: Super Mario spelen.
Daarvoor was het toch iets te duur, dus ik verkocht het maar toen het nog iets waard was.
Ik noem de PSP niet slecht, het is alleen totaal gewoon niet mijn stijl. Ik liet me helaas meeslepen in de hype.
Hier ook. Mag straks voor de 4e keer in 2,5 jaar ermee terug. Steeds zelfde probleem. Mag het nu hogerop gaan zoeken.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:02 schreef Knoekie het volgende:
- Ongetwijfeld mijn grootste miskoop was een Packard Bell pc voor 1900 gulden. Gekocht ergens in 2000. (Mijn eerste eigen computer)
Alleen maar ellende mee gehad.
nintendo ds een miskoopquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Morrowind was wel vet hoor alleen kan je hem in 10 min uitspelen terwijl ik meestal 10 min bezig was om een quest-doelwit op te zoekenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Geeneens geneukt?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef Caroline_88 het volgende:
Een zuip-vakantie naar Gran Canaria voor 800 euro..
Niks meer gezien dan de kroeg en het zwembad
zit diep hequote:Op zondag 6 januari 2008 17:27 schreef dieselnoi het volgende:
Mijn grootste miskoop is dat ik ooit geinvesteerd had in een meisje en alleen stank voor dank terug kreeg!!!!!!!
Dat is geen miskoop, dat is gewoon misbruik van je eigen spullen, mafkees.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:50 schreef pmdomela het volgende:
Begin 2007 terug een 6800gt (videokaart) tweedehands uit de states geimporteerd (van iemand die ik kon vertrouwen en daardoor ook extra goedkoop).
80 euro betaald, 4 weken wachten (moest per schip komen), na 1 week gebruik had ik hem al opgeblazen door teveel overclocken
Ja was ook was ook een beetje gehaast. Vond het in het begin wel tof omdat een vriend ook 1 had gekocht en dan lekker multiplayen in de klasquote:
Voor ¤35 incl. verzendkosten wil ik dat stuurtje (als ie nog goed werkt) best van je overnemenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
-Momo racestuur, 2x gebruikt en staat nu stof te happen op m'n bureau :S Moet 'm eigenlijk is eraf halen...
-LG KG800 Chocolate. Kankerapparaat, NOOIT kopen. Zo kapot, en ik gebruik 'm amper. En ondertussen wel vast zitten aan een abo van een jaar. Fucking awesome, NOT! Maarja, de geilheid van dat apparaat toenertijd deed mij overgaan tot aanschaf.
En nu wil ik een laptop kopen voor op vakantieMaar voor 300 euro minder kan ik ook een 2de TFT scherm, 8800gt en 2 geheugenmodules kopen. Keuzes, keuzes
Zelda is tofquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja was ook was ook een beetje gehaast. Vond het in het begin wel tof omdat een vriend ook 1 had gekocht en dan lekker multiplayen in de klas. Maar toen kwamen er niet (leuke) games meer. Zit er nu weer over na te denken om een nieuwe te kopen. Suggesties voor leuke games?
Hebben ze dat nu nóg niet opgelostquote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
- BCD3000 DJ controller, drivers zijn zo gaar als de ziekte en ik draai eigenlijk nooit.
Idem dito. Ik heb maar 1 game daarop gespeeld en daarna gewoon vergeten. Op een dag kwam ik dat dingetje weer tegen en heb ik het verkocht.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Synthesist het volgende:
GBA SP
Achteraf een hebbedingetje geweest waar ik "af en toe" spellen op speelde die ik al honderden keren op de SNES had gespeeld.
Die kaartjes hou ik wel, nostalgiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb veel pokemonkaarten gekocht
Ik had wel een sterk deck dat wel ... maarja niks ervan verkocht ofzo
Lijkt me leuk om dat over een jaar of 10 nog steeds te hebben en terugdenken aan de tijden dat ik bij de Vlieg-eruit tegen anderen "vechtte" met die kaartjes
Altijd voor een vakantie kiezen in plaats van spullen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
-Momo racestuur, 2x gebruikt en staat nu stof te happen op m'n bureau :S Moet 'm eigenlijk is eraf halen...
-LG KG800 Chocolate. Kankerapparaat, NOOIT kopen. Zo kapot, en ik gebruik 'm amper. En ondertussen wel vast zitten aan een abo van een jaar. Fucking awesome, NOT! Maarja, de geilheid van dat apparaat toenertijd deed mij overgaan tot aanschaf.
En nu wil ik een laptop kopen voor op vakantieMaar voor 300 euro minder kan ik ook een 2de TFT scherm, 8800gt en 2 geheugenmodules kopen. Keuzes, keuzes
Waarom geen Asus EEE 701 voor op vakantie, kost je ¤350 en dat ding is rete geil.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet je met een laptop op vakantie? Dan moet je genieten van het weer, omgeving en mooie vrouwen mannen. Achter een beeldscherm hangen doe je thuis maar..
Inderdaad en ik werk er nu ook mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:01 schreef Kassad het volgende:
[..]
Waarom geen Asus EEE 701 voor op vakantie, kost je ¤350 en dat ding is rete geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |