Die fout heb ik ook ooit gemaakt. Mijn fiets was gejat dus ik wilde goedkoop een nieuwe fiets. Via een of andere vage internetsite had ik een fiets voor 100 euro. Kwam ook aan in een bouwpakket met allerlei vage chinese tekens erop.quote:
Kansloos dat je al die dingen koopt terwijl je het eigenlijk geen zak aan vindtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Chinless het volgende:
Mijn miskopen zijn zowat alle spelcomputers.
Ik heb een PS2, GC, WII, XBOX, XBOX360, PSP en met alles 2/5x gespeeld daarna niet meer.
Meeste omgebouwd met games enzow, maar echt een fortuin waard.
Kun je beter een DS kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef XbloemX het volgende:
Ik heb nu de enorme drang om een psp te kopen, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik hem ga kopen, hoop alleen dat het geen miskoop wordt.
Eh, terug naar de winkel ermee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef Fredo55 het volgende:
De kijkshop is ene kutwinkel.![]()
Vorige week een mp3 speler gekocht die het niet deed,na 2 dagen kapte die ermee.
Gisteren een discman gekocht die het helemaal niet deed.![]()
![]()
Ik ook....4,5 jaar geleden 269 euro betaald voor 128 MB, en daarna nog een 128 MB kaartje (smartmedia) er bij gekocht voor 35 euro, zodat ik wel 256 MB had voor het mooie prijsje van 304 euro. Maar ik gebruik 'm ook nog, dus geen miskoop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik heb nog een 256 MB gekocht voor iets van 250 euro.
Maar geen miskoop, ding is weet ik veel hoeveel jaar oud maar gebruik hem nog elke dag.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
ohja Zelda Twilight Princess
Ja,dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Eh, terug naar de winkel ermee?
Hou op. Vandaag de dag is de PSP een prachtapparaat! N64 emulator, volwaardige PS1 emulator, ontelbare homebrew-apps enz enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP is mijn grootste miskoop tot nu toe. Toen iets van 500 euro bij elkaar ofzo, met een aantal spellen.
Maar het was na een paar weken echt geen zak meer aan.
Toen dat hele ding maar verkocht. Met verlies uiteraard, maar het viel nog mee.
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hou op. Vandaag de dag is de PSP een prachtapparaat! N64 emulator, volwaardige PS1 emulator, ontelbare homebrew-apps enz enz.
En misschien nog wel het belangrijkst: games voor gratis!
Heb je nu een DS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.
Daar zat ik dan met m'n 250 euro kostende hightechspeeltje: Super Mario spelen.
Daarvoor was het toch iets te duur, dus ik verkocht het maar toen het nog iets waard was.
Ik noem de PSP niet slecht, het is alleen totaal gewoon niet mijn stijl. Ik liet me helaas meeslepen in de hype.
Ja, en dat blijkt gewoon veel meer mijn ding te zijn. Zo heb ik ook een Wii ipv een xbox of PS3.quote:
virtual consolequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, en dat blijkt gewoon veel meer mijn ding te zijn. Zo heb ik ook een Wii ipv een xbox of PS3.
Ik ben daarmee mijn verzameling weer aan het herstellen. In een domme bui lang geleden, toen ik nog niet besefte dat de SNES zo'n beetje de beste console ooit was, deed ik hem wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
virtual console![]()
ik heb gvd al zoveel games gedownload die ik nog oigineel heb liggen_!
Ik heb op vakantie lekker drie weken zitten UMTS'en, elke dag even op FOK! kijken en zo. Blijkt nu dat ik ¤14,70 per MB betaal, rekening is er nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef SlaggY het volgende:
Niet echt een aankoop, maar: Stom belgedrag in het buitenland. Toen ik terugkwam uit Bali lag er een telefoonrekening van 620 euro op de mat. De hele vakantie was ongeveer evenduur als die rekening. Maarja, na de nodige alcohol heb je niet echt in de gaten hoe lang je aan 't bellen bent (en hoe duur het is).
Heb de aankoop van mijn nieuwe gitaar dan ook moeten uitstellen omdat ik nogsteeds die rekening moet afbetalen.
Cd MP3 ding, toen de ipods, creative's etc nog veels te duur waren. En met weinig MB'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat is het.
Succes : KPN Surf & Mail "Fair Use"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie lekker drie weken zitten UMTS'en, elke dag even op FOK! kijken en zo. Blijkt nu dat ik ¤14,70 per MB betaal, rekening is er nog niet.
Jaaaaa gek die heb k gehad 350 guldens ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Héél vroegâh had je die Yepp MP3-spelers met 32MB voor héél veel guldens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |