quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Noodly het volgende:
Alidi
Maak er dan tenminset Aliddl van
ik, kennelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef Schnabbeltje het volgende:
Welke sukkel koopt dan ook bier bij de aldi.
je moeder is een wijfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef eevebe het volgende:
ben je een wijf ofzo?
een echte vent weet toch wel dat je geen bier bij zo'n 2dehands winkel moet kopen![]()
das waar.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moeder is een wijf![]()
nog maar 6 blikjes![]()
dan HJ![]()
leer lezen mappy, er staan dat ik er gisteren 24 kocht en dat er nu nog 8 over zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Dirkh het volgende:
Wat ben jij stoer! 16 Blikjes bier drinken, en dan ook nog eens bier wat je niet lekker vindt.
Ik kijk tegen je op, werkelijk waar, 16 blikjes op één dag, superstoer!
omdat je het iq hebt van een halve borrelnootquote:
hertog jan tuukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef eevebe het volgende:
[..]
das waar.....
als je met HJ hertog jan bedoeld is dat wel een flinke vooruitgang![]()
je bent toch een vent![]()
Dudequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer lezen mappy, er staan dat ik er gisteren 24 kocht en dat er nu nog 8 over zijn
nergens staat hoeveel ik nu op heb
koop een telraam
Je hebt gister 24 blikjes gekocht, gister heb je er al van gedronken en vandaag heb je nog acht blikjes over.... eh... even rekenen... eh.... ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:02 schreef PeZu het volgende:
...Ik koop 4 sixpacks en gooi ze in den koeling.
Gisteren had ik al het ongenoegen enkele blikken te proeven...
...ik ga maar de overgebleven 8 blikken opzuipen ...
Inderdaad kun je Warsteiner ook beter wegkoppen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef gateway het volgende:
* gateway gaat zo maar een Warsteiner koppen
naab er staat toch nergens dat ik gisteren 16 blikken op heb gedronken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude
[..]
Je hebt gister 24 blikjes gekocht, gister heb je er al van gedronken en vandaag heb je nog acht blikjes over.... eh... even rekenen... eh.... ja.
Je bent niet alleen stoer, je bent ook nog eens gratis maar voor niks naar school gegaan.
Damn, wat ben jij een verschrikkelijk dom mannetje. Als je nou eens stopt met het proberen na te denken, misschien dat het instinct het dan over neemt en er toch nog wat zinnigs uitkomt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
naab er staat toch nergens dat ik gisteren 16 blikken op heb gedronken?
ik kan er ook 10 hebben gedronken gisteren en de rest vandaag, niet waar?
leer lezen multipla rijder_!
donder toch op man, ik zeg nml nergens hoeveel ik gisteren of vandaag heb gedronken, ik zeg enkel en alleen dat er 8 blikken over waren toen ik dit topic plaatstequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij een verschrikkelijk dom mannetje. Als je nou eens stopt met het proberen na te denken, misschien dat het instinct het dan over neemt en er toch nog wat zinnigs uitkomt.
Hoi DirkHquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij een verschrikkelijk dom mannetje. Als je nou eens stopt met het proberen na te denken, misschien dat het instinct het dan over neemt en er toch nog wat zinnigs uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |