ze wil niet koken en niet strijkenquote:
Oja, de ontelbare "nieuwe" drogisterij-producten voor je lichaam, je haar, je huid, je puistjes, je billen.quote:
Dat soort vrouwen heeft ook alleen respect voor je wanneer je ze af en toe flink afrost. Serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ze wil niet koken en niet strijken![]()
haar pimp had me verteld dat ze dat wel zou doen
Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef Rikketik het volgende:
Kan je daar ook geen extern geheugenkaartje in douwen dan? Die geheugenkaartjes met 1 of 2 GB zijn volgens mij niet zo vreselijk duur...
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)
Nog eentje van men pa: een telescoop van bij de AldiRelatief goedkoop, maar het ding klapt nauwelijks in en neemt extreem veel plaats in. Hij is zo goed als nooit gebruikt, een keer een avondje sterren kijken, maar om nu te zeggen dat het zicht spectaculair is ...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
Ik heb nog een 256 MB gekocht voor iets van 250 euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nét een jaartje of wat te vroeg een MP3-speler gekocht... 256MB voor 150 euro
(en bijna niet meer gebruikt sinds ik een telefoon met mp3-speler heb)
Scarface.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300314.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300315.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zijn 1 week oud , maar de kosten waren 75 euro per schilderij bij de Expo![]()
![]()
Vind het wel mooi, misschien dat dit nog een miskoop gaat worden beetje prijzig...maar ja ik moest en het zal het hebben dacht ik in die winkel![]()
![]()
die waas door het eerste schilderij ben ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |