abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52022590
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef mcwops het volgende:

[..]

dat weet je vantevoren. vol=weg
ze wil niet koken en niet strijken
haar pimp had me verteld dat ze dat wel zou doen
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_52023892
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:37 schreef Nuna het volgende:
Veet wasstrips. Wat een ondingen
Oja, de ontelbare "nieuwe" drogisterij-producten voor je lichaam, je haar, je huid, je puistjes, je billen.

Ik heb tot twee keer toe zo'n Veet-hars-rolding gekocht! Wat een kutdingen! Ik plakte aan de badkamervloer vast, aan de wasbak, aan het bad, aan de wasmachine en ik zat nog met anderhalf been vol haar

Ik mag ook geen badschuim meer kopen van mezelf, ik heb genoeg voorraad tot 2020 ofzo.

En het erge, ik wil nu dus echt HEEL graag een iPod Nano Het is echt zo'n drang van MOETEN hebben, ik weet dat het nul toegevoegde waarde heeft etc. maar als ik al aan dat ding denk krijg ik echt zo'n zo'n zo'n DRANG om 'm te hebben.

Mijn vader heeft 'm namelijk gekregen via zijn werk en hij wil 'm niet aan mij geven en bovendien is de zijne wit en ik wil een roze....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52026206
Een canon digi cam a95, zelden gebruikt, geef mij maar een digitale spiegelreflex.

ow ja bijna vergeten een huis van een ton, na 8 jaar nog niet klaar verbouwen. En tering gehorig.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:31:27 #154
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52026448
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:51:41 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52058051
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

ze wil niet koken en niet strijken
haar pimp had me verteld dat ze dat wel zou doen
Dat soort vrouwen heeft ook alleen respect voor je wanneer je ze af en toe flink afrost. Serieus.
Gewoon erop los slaan met een eind hout dus

Voor de beller-van-Bali:
Vrienden van ons bellen regelmatig daarweg maar via een landlijn. Kost nog steeds iets van 4 euro per minuut ofzo maar toch aanzienlijk minder dan nu.. Pijnlijke fouten zijn dat..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_52058731
Pokemon kaarten
Back to the 70's
pi_52063202
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef Rikketik het volgende:

Kan je daar ook geen extern geheugenkaartje in douwen dan? Die geheugenkaartjes met 1 of 2 GB zijn volgens mij niet zo vreselijk duur...
Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)

Nog eentje van men pa: een telescoop van bij de Aldi Relatief goedkoop, maar het ding klapt nauwelijks in en neemt extreem veel plaats in. Hij is zo goed als nooit gebruikt, een keer een avondje sterren kijken, maar om nu te zeggen dat het zicht spectaculair is ...
pi_52064211
Over stom belgedrag... Ik ben pas van t-mobile naar kpn overgestapt, en een paar dagen terug heb ik een 1.5 tot 2 uur durend gesprek gevoerd met een vriend in Australië.

Nu kostte dat bij t-mobile 40 centjes per minuut, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het bij KPN ongeveer net zo veel was, of zelfs goedkoper.

Maar nee, KPN kost vrolijk een euro per minuut meer waardoor ik een enorme rekening zal hebben

En over pokémon kaarten: mijn zoons spenderen hun volledige zakgeld aan die rommel. Dat is hun goed recht, hun geld.. Maar ik vind het zo zonde van het geld
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:53:42 #159
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52083854
Echt, als ik ooit wat wil kopen lees ik gewoon op mijn gemak dit topic door. Dan ben ik er zo vanaf!
pi_52084336
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef Pulsy het volgende:

[..]

Nope, geen slots voor extra kaartjes, intern geheugen van haast niks en daarmee moet je het maar doen. (het is n 5510)

Nog eentje van men pa: een telescoop van bij de Aldi Relatief goedkoop, maar het ding klapt nauwelijks in en neemt extreem veel plaats in. Hij is zo goed als nooit gebruikt, een keer een avondje sterren kijken, maar om nu te zeggen dat het zicht spectaculair is ...
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
pi_52085939
Toen ik heel wat jonger was, ik denk een jaar of 12/13, had ik veel geld gespaard. Ik werkte nog niet maar ik gaf het ook nog niet uit op die leeftijd. Ik besloot om een radio te kopen van 300 euro, kei hip want mijn zus had er ook een, en mijn vader ook dus moest ik er ook een hebben. Maar ik kocht voor de zekerheid maar een iets goedkopere omdat ik eigenlijk nooit muziek luisterde. Ding heb ik nog steeds, gebruikt het dus echt AMPER Als ik muziek luister gebruik ik mijn computer wel

En een spaanse gitaar van 300 euro vorig jaar. Ik wou aan mijn techniek werken aangezien ik alleen elektrisch speel. Ik speel dus alleen elektrisch Maar ik geef niet toe aan anderen dat dat een miskoop is
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:39:25 #162
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52086478
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:51:41 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52087077
Ik kan denk ik wel zeggen dat achteraf zo'n beetje álles wat ik heb gekocht een miskoop is geweest. Behalve mijn huis.
pi_52092281
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..

Dat van pokémonkaarten is wel herkenbaar! Gelukkig had ik de mijne met dikke winst kunnen verkopen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52092296
Skates die ik 9 jaar geleden kocht toen het skaten een hype was. 4x gebruikt en nu liggen ze al 9 jaar op zolder in de garage. Mountainbike was ook zonde van het geld. Heeft 4 jaar kapot in de garage gestaan en is pas geleden weggegan.
pi_52094194
Een bokszak. Hij was een beetje groter dan ik dacht (via internet besteld) en kwam er achter dat ik te weinig ruimte had. Gelijk maar weer verkocht.

Oja, had ook een keer zo'n telescoop ding bij de ALDI gekocht (kan je bter nooit wat kopen)

Verder nog een lavalamp die gelijk al kaduk was.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:41:02 #167
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52094329
Nét een jaartje of wat te vroeg een MP3-speler gekocht... 256MB voor 150 euro

(en bijna niet meer gebruikt sinds ik een telefoon met mp3-speler heb)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52094618
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nét een jaartje of wat te vroeg een MP3-speler gekocht... 256MB voor 150 euro

(en bijna niet meer gebruikt sinds ik een telefoon met mp3-speler heb)
Ik heb nog een 256 MB gekocht voor iets van 250 euro.

Maar geen miskoop, ding is weet ik veel hoeveel jaar oud maar gebruik hem nog elke dag.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:58:26 #169
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52094695
Héél vroegâh had je die Yepp MP3-spelers met 32MB voor héél veel guldens

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:48:17 #170
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52096645
Weetje hoe hip dat toen was!?

Oja al het legale vuurwerk! Eerst wilde ik altijd siervuurwerk uit nederland hebben, maar dat was eigenljik elk jaar niets! Dus toen ging ik geen vuruwerk meer kopen!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52098215
Ook zo leuk ja die mp3 speler. Ik had iets van 100 euro betaald voor een 128mb speler. Nu heb ik Ipod nano en die is inmiddels ook alweer verouderd.
pi_52098472
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:37 schreef Nuna het volgende:
Veet wasstrips. Wat een ondingen
Ohja! Hahaha! Je been zit onder die plakderrie, en er is geen haartje af.
pi_52098579
Toeps seksvideo op tmf.nl grootste miskoop ooit
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:02:18 #174
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52099843

Zijn 1 week oud , maar de kosten waren 75 euro per schilderij bij de Expo
Vind het wel mooi, misschien dat dit nog een miskoop gaat worden beetje prijzig...maar ja ik moest en het zal het hebben dacht ik in die winkel

die waas door het eerste schilderij ben ik
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52100035
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300314.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07316/S6300315.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Zijn 1 week oud , maar de kosten waren 75 euro per schilderij bij de Expo
Vind het wel mooi, misschien dat dit nog een miskoop gaat worden beetje prijzig...maar ja ik moest en het zal het hebben dacht ik in die winkel

die waas door het eerste schilderij ben ik
Scarface.
pi_52100274
Game cube
pi_52101485
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Toeps seksvideo op tmf.nl grootste miskoop ooit
Ja, er zat heulmaal geen sex in!

Kun jij trouwens ook eens gewoon níet zo dom offtopic reageren op elke post van mij? It's getting old.
pi_52103041
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef renz0r het volgende:
Game cube
Resident evil 4 en Legend of Zelda: The wind waker?
pi_52103320
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef renz0r het volgende:
Game cube
lol zijn best wat topspellen voor hoor.. alleen jammer dat je niet online kan
koop metal arms glitch in the system .. topspel! ( online zou hier bijv enorm vet mee zijn maja..)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52103393
Bokszak heb ik ook nog ene hangen ja... Mp3 speler gekocht toen nog niet iedereen ene had... 200euro voor 128mb.
pi_52122210
Een miskoop was op vakantie (Canarische Eilanden);

10km gevolgd door een negert die je allerlei fake zonnebrillen (Armani e.d.) probeert aan te smeren.
Uiteindelijk toch maar een gekocht zodat ik er vanaf was!

[ Bericht 5% gewijzigd door Nineleven op 05-08-2007 18:05:56 ]
"Believing is overrated; The solution is Secularization by the concept op Disenchantment"
"This can only be archieved by placing the authority of man-made law above Religious Doctrine"
pi_52122245

Toen destijds, 40 GB Media speler....
Bleek dat 80% van de video bestanden niet te converteren was naar het juiste formaat, want dan liep het converteer programma vast.... Daar kwam nog bij dat het menu niet makkelijk in elkaar zat en het apparaat voortdurend vast liep..

Waarschijnlijk ook 1 van de redenen dat ie sinds aankoop al 3 jaar niks ligt te doen ergens in mijn kamer...
Koste destijds : $599.99.

Moge duidelijk zijn, triest apparaat!
Truth is stranger than fiction..
pi_52122444
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Nineleven het volgende:
De grootste miskoop was toch echt wel op vakantie (Canarische Eilanden);

10km gevolgd door een negert die je allerlei fake zonnebrillen (Armani e.d.) probeert aan te smeren.
Uiteindelijk toch maar een gekocht zodat ik er vanaf was!
HAhahahahah ja en na 25 meter was een pootje al afgebroken!
Damnz ik zei toch dat je niks van die nigerianen moest kopen.. :
"Ey boy, Ey boy, nais Armani glasses boy, nice price for you !"

Maarja, dat was maar 20 euro, echt groot was de miskoop ook weer niet...
Truth is stranger than fiction..
pi_52122884
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:06 schreef MouzurX het volgende:

[..]

lol zijn best wat topspellen voor hoor.. alleen jammer dat je niet online kan
koop metal arms glitch in the system .. topspel! ( online zou hier bijv enorm vet mee zijn maja..)
Na 2 maanden verkocht. Had toen ook de xbox en ps2 ( ) en ik speelde 95% van mn tijd op die consoles

Kon hem voor redelijk wat geld toen nog verkopen (weet niet meer hoeveel), dus gelijk gedaan. Totaal geen spijt van gehad op de dag van vandaag
pi_52127810
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Supervenio het volgende:
[afbeelding]

Toen destijds, 40 GB Media speler....
Bleek dat 80% van de video bestanden niet te converteren was naar het juiste formaat, want dan liep het converteer programma vast.... Daar kwam nog bij dat het menu niet makkelijk in elkaar zat en het apparaat voortdurend vast liep..

Waarschijnlijk ook 1 van de redenen dat ie sinds aankoop al 3 jaar niks ligt te doen ergens in mijn kamer...
Koste destijds : $599.99.

Moge duidelijk zijn, triest apparaat!
Ik voel met je mee iRiverter ook al geprobeerd als converteerprogramma?

Ik wil nog steeds een roze iPod Nano Waarom bestaat er geen tegengif voor het *moethebbenvirus* ?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:00:21 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52127902
Een lange kashmieren winterjas van ¤ 500.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52128198
een effectprocessor voor m'n gitaar: ¤550 (enkele maanden later ben ik gestopt met gitaarles )

en nog een halve miskoop(had best een stuk goedkoper model kunnen nemen): een pentax K10d dSLR + pentax 16-45 lens ... ¤1400
pi_52128496
Een gitaar. Een klasgenootje had zichzelf gitaar leren spelen, en dat klonk echt heel goed. Zij beweerde dat iedereen het dan wel moest kunnen, gezien zij de meest amuzikale persoon ter wereld was.

Ik heb er een gevonden die nog amuzikaler is, ik bakte er echt helemaal niks van. Ik heb het ding nu achter een kast gezet zodat ik niet meer steeds geconfronteerd wordt met mijn falen.
pi_52129762
Heb meestal miskopen van kleding gehad eigenlijk. Vooral het laatste jaar. Een vest wat ik 3 keer heb aangehad en wat eigenlijk te klein is en niet lekker zit, iets van ¤ 30. Een broek die ik 2 keer heb laten verstellen (eerst korter, maar was toen te kort geworden en dus weer langer later maken). Die broek draag ik nu ook eigenlijk nooit omdat ie voor mijn gevoel nog te klein is en ik mijn kont er te dik in vindt (those clothes do not flatter me at all). Die broek was een week na aankoop in de winkel nog een ¤ 10 afgeprijst. Dus originele prijs ¤ 65 + 2 keer verstellen is ¤ 15 erbij ofzo. Dat zijn meer mijn miskopen.

Daarnaast is mijn laptop een zekere miskoop geweest. Ik had hm 5 maanden toen het licht van mijn scherm uitviel (alles was dus donker maar het ding stond nog wel aan) en die ook door warmte uitviel. Weggebracht en nieuwe gehad, ruim half jaar later hetzelfde gedonder. Weer laten maken, afgelopen december was dat. Nu heb ik er voor de 3e keer hetzelfde probleem aan, op het scherm na.
Ding heeft me toen inclusief de juiste kabels etc. zeker ¤ 1000 gekost en ik blijf er gelazer mee hebben.
Packard Bell.

En ohja, ik was vorige week ook even bang dat mijn meest recente aankoop een miskoop zou zijn maar ik zet me daar gewoon overheen. Anders ga ik echt nog twijfelen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:15:29 #190
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_52136648
psp
cube
kleine tv met kutbeeld
digitale camera
pda
nieuwe fiets voor 700 euro (gejat na 4 maanden, khad beter 2de hands kunnen kopen)
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_52138306
Blijkt maar weer dat veel mensen teveel geld hebben en van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten kopen. Als je alleen al kijkt in dit topic hoeveel elektronica mensen kopen.
Ik heb er ook last van. Heb je eindelijk na zoveel week werken genoeg geld zodat je eindelijk kan kopen wat ik wil en vervolgens gebruik ik het niet meer. Ik denk nu eerst heel goed na voordat ik wat koop.
pi_52141939
mijn miskoop van mn leven:

De toetsen zijn één grote baggerzooi. De knopjes doen het overigens wel fijn bij muziekprogramma's, maar om daar nou 470E voor te betalen..

Maar goed; het was ook een beetje een aankoop die 'te mooi om waar te zijn' leek. Dat was dus ook zo.
(normaal kost zoiets zonder knopjes interface al 1000E ofzo..)

[ Bericht 12% gewijzigd door menesis op 06-08-2007 16:01:40 ]
pi_52225205
miskopen ..

24 seizoen 1 voor 50 euro gekocht
prisonbreak seizoen 1 in de winkel voor 50 euro
gba sp
te dure pc
aldie fiets 175 eurie, ( uiteraard was het een doe het zelf pakket )
En de Wii was ook een flinke miskoop
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52225358
Mijn ex..

Koste me meer geld dan dat hij me opleverde!

De grootste miskoop ooit
Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Zusje van Seventees *O*
pi_52227607
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
miskopen ..

gba sp
te dure pc
Ik wil nu geen nerdboy, wiseboy gaan spelen maar is DVD's kopen sowieso niet zonde van je geld?
JOHNNY HEITINGA
pi_52228450
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik wil nu geen nerdboy, wiseboy gaan spelen maar is DVD's kopen sowieso niet zonde van je geld?
dat is het ook, kon het alleen niet laten.
Trouwens heb ook nog spijt van mn ajax seizoenskaart, die joden bakken er geen friet van afgelopen seizoen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_52228630
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dat is het ook, kon het alleen niet laten.
Trouwens heb ook nog spijt van mn ajax seizoenskaart, die joden bakken er geen friet van afgelopen seizoen
Haha met die van PSV was je blijer natuurlijk
JOHNNY HEITINGA
pi_52228695
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Haha met die van PSV was je blijer natuurlijk
nah dit seizoen blijft het bij een enkele grunn kaart
Mocht ajax weer presteren op europees niveau wat ik niet verwacht kom ik wel weer eens langs
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:20:17 #199
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52237922
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
miskopen ..

gba sp
te dure pc
Een doe-het-zelf fiets?
pi_52238612
Mijn allereerste pakje sigaretten. Er zouden er nog vele, vele, vele volgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')