quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ga zelf nooit meer, vuile oplichters. En dan maar klagen van boehoe, we hebben het toch zo slechten dan snel de prijzen verhogen. De meeste films vallen toch maar tegen tegenwoordig
![]()
Ik heb em ook en heb voor 7 euro toch meer lol gehad dan voor 10 euro in de biosquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Maar dat is eigenlijk geen miskoop , maar een kanslooskoop
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb em ook en heb voor 7 euro toch meer lol gehad dan voor 10 euro in de bios.
Ik heb die Taxi boxset nooit gekeken. Dan vind ik het best een miskoop.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekocht![]()
![]()
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:21 schreef bijdehand het volgende:
10 euro voor de bios en voor niets op het internet!
Je gaat toch niet met een chick naar de bios?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.
Weet ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik had het over die jongen die dat polsbandje had gekocht![]()
![]()
Veel gezelliger om thuis een dvd'tje te branden en dan kijken met je chick, kan je ook nog eens op pauze zetten wanneer je wilt én je kan praten! Maar dat zal je wel niet snappen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die gezellig naar de bioscoop gaan, met een chick ofzo. maar dat zal je wel niet snappen.
Kruisboog heb ik ook maar dat was zeker géén miskoop (roos heb ik). Probeer een baal hooi te kopen voor 3 euro bij een boer ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:23 schreef McGilles het volgende:
Ik heb denk ik wel tientallen onzinnige dingen gekocht, ben echt een impuls koper en als ik iets koop wil ik vaak ook de duurste soort hebben want die is natuurlijk heel goed!
- Momo racestuurtje voor PC, 1x gebruikt en ligt nu te verstoffen.
- Zeker 10 games, 60 euro per stuk, 1 weekje of minder gespeeld en nooit meer aangeraakt.
- Groot zwembad voor in de tuin, 5x2 meter oid, 1x gebruikt
- Bestuurbaar vliegtuigje, 1x gebruikt op een dak van een huis gevlogen en daarna nooit meer aangeraakt
- Complete outfit voor vechtsport, degene waar ik het mee ging doen had er toch niet zo'n zin in.
- Headset van 80 euro, zat achteraf veel te strak en heb ik dus nooit op want ik krijg last van mijn hoofd
- Bankdruk met 120kg aan gewichten, train 4x in de week in de sportschool en hij staat nu alleen in de weg
- Kruisboog van 600 euro, kwam er achter dat je wel een roos moet hebben omdat je de pijlen krom schiet (=duur)
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit schiet me zo even te binnen
Voor mij geldt precies hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef Razor21 het volgende:
Ik moest en zal afgelopen jaar de psp hebben. Al moest er een aardbeving komen ik moest dat ding kopen.
Dus maar gedaan totale kosten met toebehoren enz : 450 Euro...2 maanden later maar verkocht voor 200 euro![]()
Wat een spijt had ik hier van en wat een miskoop was het zeg![]()
![]()
![]()
Dit is even het recentste wat ik kan bedenken.
Kom maar op![]()
Kan je daar ook geen extern geheugenkaartje in douwen dan? Die geheugenkaartjes met 1 of 2 GB zijn volgens mij niet zo vreselijk duur...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Pulsy het volgende:
Een Nokia gsm met een volledig toetsenbordje in en mp3speler. De mp3speler heeft 64 mb geheugen (dus 12 liedjes ofzo), en het ding is belachelijk groot. Het kan niet eens in het mobieltjeszakje in men jas
Correct. Het was ongeveer anderhalf uur bellen in totaal volgens mij.quote:
dat weet je vantevoren. vol=wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef Linkmiegel het volgende:
poolse bruid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |