Filmpje niet gezien ofzo? dikke wijven neuken doen ze daarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Kaartje voor de Zwarte Cross.
Heb geen lekker wijf gezien en alleen maar Boeren
Klootjesvolk
Dat zijn sowieso de grootste miskopen die je kunt doen. In de eerste 2 jaren van mijn studie kocht ik ook nog braaf boeken en die liggen nu te verstoffen. Sommige zitten wel nog in de plasticquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef greatchampion het volgende:
Verschillende boeken van school waar ik maar 1x in heb gekeken![]()
Tja, kom dan niet. weetje hoe gaaf het was gisterenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Kaartje voor de Zwarte Cross.
Heb geen lekker wijf gezien en alleen maar Boeren
Klootjesvolk
powerball is gaaf heb em al 5 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Powerball
Gamecube
Euhm verder ben ik best voorzichtig voordat ik een grote aankoop doet.
Iets minder maar ook heel veel, ¤1000 "nieuwprijs" ofzo.over 2 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef shilizous_88 het volgende:
5.000 euro aan Magic kaarten.... die liggen nu al een aantal jaar te roesten op zolder.
'en maar blijven hopen dat ze ooit nog eens wat waard worden'![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Swiffer het volgende:
die KG800 is inderdaad ook iets wat al weer een maand op marktplaats staat..
nog nooit zo;n slechte kwaliteit telefoon in mijn handen gehad, mijn Swing (ja die HEUL oude) klonk nog beter!
brengt nog best wel wat op tegenwoordig!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef PeZu het volgende:
de eifeltoren, damn ik word gek van het onderhoud aan dat ding
ik denk dat ik hem maar afbreek en als oud ijzer verkoopt
Een watquote:
OMG vroeger ging ik daar altijd voor naar de Pro Disco (lokale platenzaak) om daar dat Tennis spel op te spelen....achteraf vrij kansloos ding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |