Ik.quote:
Een systeemhelm? Last van vallende harde schijven?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
systeemhelm 250,- valt wel mee maar die kaarten voor 5000,- kerel tering.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef Murphy22x het volgende:
Ik denk dat mijn grootste miskoop een Playseat incl stuurtje en pedalen was voor PS2.
Ding neemt gewoon teveel ruimte in die ik nu niet heb, staat lekker te verstoffen in de kelder
hier op werk worden de grote minidisk spelers nog gebruikt voor opnames. en schijfjes kun je gewoon nieuw kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Jack. het volgende:
Minidisc speler als onderdeel van m'n Pioneer stereoketen.
Die dingen zijn het ook nooit geworden![]()
Heb ik destijds 300 euro betaald en nu kan je niet eens die schijfjes nog vinden :p
Als iem er eentje 2de hands wil kopen, pm maar![]()
games kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef bijdehand het volgende:
Sommige gamestig keer 50 euro naar de knoppen
![]()
Na een paar miskopen download ik alleen nog maarquote:
10 euro bios. net zo goed de dvd kopen voor 10 euro, meeste films zijn toch zo in de aanbieding.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na een paar miskopen download ik alleen nog maarnet als met films: 10 euro voor de bios en voor niets op het internet! Eerst was ik er tegen maar nu is dat niet meer. Als goeie games 10 euro ofzo zijn koop ik ze pas
![]()
Ja, daarom. Ga zelf nooit meer, vuile oplichters. En dan maar klagen van boehoe, we hebben het toch zo slechtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:22 schreef --- het volgende:
[..]
10 euro bios. net zo goed de dvd kopen voor 10 euro, meeste films zijn toch zo in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Owja, ik weet het.
En Taxi boxset. Destijds bij de Bart Smit gekocht in combinatie met zo'n respect2all bandje. Ik dacht toen dat dat stoer was, jeweets. En tja, het is zo lullig om dat bij de Bart Smit te staan om alleen een bandje te kopen. Dus ik zo heel onverschillig: "ow, doe deze er ook maar bij."
Kansloos.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Owja, ik weet het.
En Taxi boxset. Destijds bij de Bart Smit gekocht in combinatie met zo'n respect2all bandje. Ik dacht toen dat dat stoer was, jeweets. En tja, het is zo lullig om dat bij de Bart Smit te staan om alleen een bandje te kopen. Dus ik zo heel onverschillig: "ow, doe deze er ook maar bij."
Kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |