quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Kaartje voor de Zwarte Cross.
Heb geen lekker wijf gezien en alleen maar Boeren
Klootjesvolk
Wil je met me trouwen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
Ohja, dat was ook een miskoop van mij (samen met broer en ouders incl. á ¤700 )quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef sunmoonstar het volgende:
M'n digitale videocamera... Was destijds 400 euro ofzo..![]()
Ik heb 'm denk 4 keer gebruikt ofzo. En ondanks dat ie het nog prima doet, ligt ie nu onder een laag stof...![]()
Waar koop je die boksbeugel ergens dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Ps2K het volgende:
- Boksbeugel via internet. Paar keer op telefoonboek stompen en bijna m'n pink gebroken
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
wel een witte opel station dieselquote:
Wat is er dan miskoperig aan dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er dan miskoperig aan dan?
zo ongeveer beidenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
5 jaar getrouwd geweest.. Anno10 jaar na de plechtigheid (quote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
Die draag je af en toe wel eens hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 15:26 schreef outsidr het volgende:
Drumhandschoenen
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Een Ferrari Enzo.
Wat een kutbak was dat.
Vergeet niet dat er zonder CD-i speler we nog wel ff hadden kunnen wachten op de Playstations, Xboxen en Wii'squote:Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG vroeger ging ik daar altijd voor naar de Pro Disco (lokale platenzaak) om daar dat Tennis spel op te spelen....achteraf vrij kansloos ding.![]()
Godallemachtig.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef shilizous_88 het volgende:
5.000 euro aan Magic kaarten.... die liggen nu al een aantal jaar te roesten op zolder.
'en maar blijven hopen dat ze ooit nog eens wat waard worden'![]()
Ik heb een blauwe opel station ook een mis koopquote:
Samsung is kut.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef Noisemaker het volgende:
Samsung E900. Oh wat vond ik het een prachtig ding. Na 2 maanden helemaal gehad met dat stuk ellende. Nu zit ik nog een jaar vast aan dat abonnement.![]()
Leuk dat computerspul.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:18 schreef Razor21 het volgende:
Hetzelfde geld natuurlijk voor mijn Monster 3D 4 MB dacht ik ergens in 98 is dat geweest betaalde ik dik 400 gulden voor![]()
Ik heb dus ook zo'n ding gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef Syrena het volgende:
- broodbakmachine. Het duurt DRIE UUR eer je brood klaar is en dat was dan nog de snelste stand. De mensen die beweren dat eigengebakken brood lekkerder is dan supermarktbrood hebben echt wat aan hun smaakpapillen. Na een dag is het nog uitgedroogt ook. Gelukkig kon ik 'm laatst verpatsen aan iemand die nog dacht dat eigen brood lekker was.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |