Filmpje niet gezien ofzo? dikke wijven neuken doen ze daarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Kaartje voor de Zwarte Cross.
Heb geen lekker wijf gezien en alleen maar Boeren
Klootjesvolk
Dat zijn sowieso de grootste miskopen die je kunt doen. In de eerste 2 jaren van mijn studie kocht ik ook nog braaf boeken en die liggen nu te verstoffen. Sommige zitten wel nog in de plasticquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef greatchampion het volgende:
Verschillende boeken van school waar ik maar 1x in heb gekeken![]()
Tja, kom dan niet. weetje hoe gaaf het was gisterenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Klootjesvolk
powerball is gaaf heb em al 5 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Powerball
Gamecube
Euhm verder ben ik best voorzichtig voordat ik een grote aankoop doet.
Iets minder maar ook heel veel, ¤1000 "nieuwprijs" ofzo.over 2 jaarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef shilizous_88 het volgende:
5.000 euro aan Magic kaarten.... die liggen nu al een aantal jaar te roesten op zolder.
'en maar blijven hopen dat ze ooit nog eens wat waard worden'![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Swiffer het volgende:
die KG800 is inderdaad ook iets wat al weer een maand op marktplaats staat..
nog nooit zo;n slechte kwaliteit telefoon in mijn handen gehad, mijn Swing (ja die HEUL oude) klonk nog beter!
brengt nog best wel wat op tegenwoordig!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef PeZu het volgende:
de eifeltoren, damn ik word gek van het onderhoud aan dat ding
ik denk dat ik hem maar afbreek en als oud ijzer verkoopt
Een watquote:
OMG vroeger ging ik daar altijd voor naar de Pro Disco (lokale platenzaak) om daar dat Tennis spel op te spelen....achteraf vrij kansloos ding.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Klootjesvolk
Wil je met me trouwen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
Ohja, dat was ook een miskoop van mij (samen met broer en ouders incl. á ¤700 )quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef sunmoonstar het volgende:
M'n digitale videocamera... Was destijds 400 euro ofzo..![]()
Ik heb 'm denk 4 keer gebruikt ofzo. En ondanks dat ie het nog prima doet, ligt ie nu onder een laag stof...![]()
Waar koop je die boksbeugel ergens dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Ps2K het volgende:
- Boksbeugel via internet. Paar keer op telefoonboek stompen en bijna m'n pink gebroken
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
mijn trouwjurk van 2000 gulden was ongetwijfeld mijn grootste miskoop ooit![]()
wel een witte opel station dieselquote:
Wat is er dan miskoperig aan dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. De jurk was prachtig hoor. Nog nooit zo'n mooie jurk gehad.
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er dan miskoperig aan dan?
zo ongeveer beidenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
5 jaar getrouwd geweest.. Anno10 jaar na de plechtigheid (quote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trek je n trouwjurk maar 1 keer in je leven aan. Of misschien heeft ze na 2 dagen een scheiding aangevraagd?
Die draag je af en toe wel eens hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 15:26 schreef outsidr het volgende:
Drumhandschoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |