Kan je op je televisie zetten en dan zitten Cartman en de rest in schoolbanjes, gemaakt van plastic... (beetje moeilijk omschrijven)
Was nog best duur....
maar goed als je zapt met je a.b. dan gaat dat ding geluiden maken...
dan zap je en hoor je Beefcake!!!! Of nog 14 andere geluidjes...
Dat tering ding was echt na een uur al irritant maar hij deed t zowieso na een week al niet meer... ik geloof dat ie rond de 75 gulden was..
Dus dat was echt Evil ding.....
quote:Ik heb ook zon ding van Cartman en als je dan op een Lichaams deel drukt zegt ie: Stay Of my Fucking Body, You Pedophile! kankerdom ook! staat op 2de plaats van miskopen bij mij!
Op zaterdag 29 november 2003 10:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok een southpark ding.....Kan je op je televisie zetten en dan zitten Cartman en de rest in schoolbanjes, gemaakt van plastic... (beetje moeilijk omschrijven)
Was nog best duur....
maar goed als je zapt met je a.b. dan gaat dat ding geluiden maken...dan zap je en hoor je Beefcake!!!! Of nog 14 andere geluidjes...
Dat tering ding was echt na een uur al irritant maar hij deed t zowieso na een week al niet meer... ik geloof dat ie rond de 75 gulden was..
Dus dat was echt Evil ding.....
fucking 60 gulden betaald voor een spel dat alleen maar goed speelt met een muis....
quote:hard
Op zaterdag 29 november 2003 10:10 schreef Rnej het volgende:
command & conquer voor de psx...fucking 60 gulden betaald voor een spel dat alleen maar goed speelt met een muis....
Geef mij naar een TB+muis besturing bij een spel
quote:Afgetrapt bakkie dus....Mag mijn ex vriendin ook tot de ergste miskopen behoren?
Op zaterdag 29 november 2003 10:13 schreef vosss het volgende:
een VW Golf uit '87, zag er perfect uit, bleek motorisch puinhoop te zijn.
ongeveer 2 maanden gehad en zo'n 4000 gulden verlies op gemaakt
Hij kan geen super audio CD's aan, de middentonen vallen een beetje tegen als je 'm wat zacht zet en als je een stereo-signaal op surround zet, wordt het signaal echt opgesplitst naar de diverse kanalen, waardoor het geluid echt iel wordt. Een kameraad van me heeft een JVC of zo, en die heeft wat dat betreft een veel beter geluid; het geluid wordt gesplitst en versterkt! Ach, hij is 165 watt per kanaal en het geluid is erg zuiver, maar toch heb ik er dus spijt van. De 2 Infinity Alpha speakers (mijn rear-speakers) zijn ook vrij knudde. De Infinity Kappa centerspeaker en met name de 200 watt self-powered JBL front-speakers van 1,40 meter bij 40 cm bij 40 cm zijn een stuk beter!
Oh, en een andere (kleinere) miskoop: de Thermaltake Dragon Orb III koeler op mijn AMD Athlon 1400. Goeiemorgen wat maakt dat ding een kabaal zeg! Terwijl een koeler van 1/3e van de prijs fluisterstil is!
Oh, vroeger een Opel Kadett GSI gehad waarvan het motorblok zwaar aan gort was, waar ik voor een paar duizend gulden aan reparaties heb gehad voor hij op de sloop eindigde!
quote:Moet jij betalen voor sex??
Op zaterdag 29 november 2003 10:15 schreef shifter het volgende:Mag mijn ex vriendin ook tot de ergste miskopen behoren?
![]()
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 10:13 schreef vosss het volgende:
een VW Golf uit '87, zag er perfect uit, bleek motorisch puinhoop te zijn.
ongeveer 2 maanden gehad en zo'n 4000 gulden verlies op gemaakt
quote:Mijn hele maandsalaris gaat er in op.....
Op zaterdag 29 november 2003 10:21 schreef vosss het volgende:[..]
Moet jij betalen voor sex??
quote:heb je die gekocht dan...
Op zaterdag 29 november 2003 10:15 schreef shifter het volgende:[..]
Afgetrapt bakkie dus....Mag mijn ex vriendin ook tot de ergste miskopen behoren?
![]()
quote:Toen wist ik er nog niet veel vanaf nee, en hij liep gewoon lekker, niks mis mee
Op zaterdag 29 november 2003 10:24 schreef BaraCuda het volgende:[..]
en helemaal niks gemerkt bij de aankoop? Of weet je er niet zoveel vanaf?
Totdat ik bij de garage kwam voor een apk'tje, bleek dat er al gauw 2500 gulden aan materiaal op en aan moest om door de keuring te komen! ![]()
Toen heb ik hem dus ingeruild voor een
Mazda 626
quote:dan is het geen miskoop! je raakte er gewoon te snel op uitgekeken!
Op zaterdag 29 november 2003 10:27 schreef ToT het volgende:
HAHAHA! Ik ken dat ja. Vroeger ook een extreme joystick gekocht. Fantastisch ding! Paar keer gebruikt, ligt nu weg te rotten op zolder.
quote:Dat niet maar had wel zo een miskoop gevoel! Misschien moet ik er even bij de Consumenten Bond aanmelden
Op zaterdag 29 november 2003 10:24 schreef rijkie_v het volgende:[..]
heb je die gekocht dan...
me zusje was er wel blij mee gelukkig niet helemaal voor nop gekocht
Ow ja en een trui die ik maar 1 keer heb aangehad omdat ie toch niet zo leuk was als ik dacht...
(is zoon oversized PC controller voor schietspellen)
Edit: dat apparaat op het plaatje hierboven dus
Maar nu besteed ik me geld goed--> blond, cup c blauwe ogen en het ruikt gruwlijk lekker
9~
quote:Black and White is leuk en die home bij de aankoop van een home cinema set moet je natuurlijk wel ef checken of ie iig svcd/vcd kan afspelen
Op zaterdag 29 november 2003 10:59 schreef Sorella het volgende:
Het spel black and white en onze kenwood dvd house cinema set, kan geen eens geen jpg en svcd afspelen.
quote:black and white is echt een klotespel idd
Op zaterdag 29 november 2003 10:59 schreef Sorella het volgende:
Het spel black and white en onze kenwood dvd house cinema set, kan geen eens geen jpg en svcd afspelen.
nooit gekocht, maar ik vond er geen reet aan, t was supereenduidig wat je moest doen..... gewoon veel te simpel, gaat alleen veel tijd in zitten
quote:Hoe weet je dan dat ze niet lekker liepen?
Op zaterdag 29 november 2003 11:06 schreef Natalie het volgende:
Prachtige zwarte schoenen waar iedereen destijds op liep. Ze zaten niet helemaal super, maar na verloop van tijd gaat dat wel beter... tenminste, dat dacht ik.
Niet dus.
Heb die stomme dingen niet één keer gedragen.
quote:Toevallig bij Kaio/Kaio2/Yebcar of een van zn andere klonen?
Op zaterdag 29 november 2003 11:43 schreef crashgh het volgende:
Keer wat voor de computer gekocht via internet voor dacht ik 150 gulden. Kreeg ik de week erna een blokje hout opgestuurd, vond ik toch niet zo mooi staan in de computer
quote:500 euri???? jezus christus! waarom koop je dat?
Op zaterdag 29 november 2003 12:05 schreef chocolatemoeze het volgende:
een Radeon 9700 pro voro 500 eurie. Ben nog geen spel tegen gekomen die de max van die kaart trekt.
quote:dude where's my car is echt een geweldige film
Op zaterdag 29 november 2003 10:29 schreef Cmaj7 het volgende:
hmm mijn ergste miskoop wordt dan toch de dvd ''Dude where's my car'' die ik voor de volle prijs heb gekocht.....wat bezielde me
quote:Ik weet het, hij lag toen nog geen dag in de winkel...
Op zaterdag 29 november 2003 12:15 schreef rijkie_v het volgende:[..]
500 euri???? jezus christus! waarom koop je dat?
quote:ahum, dat kan heus wel, download HL2 beta en zet um op 1600x1200 FSAA op zun hoogst, wedden dat gaat schokken.
Op zaterdag 29 november 2003 12:05 schreef chocolatemoeze het volgende:
een Radeon 9700 pro voro 500 eurie. Ben nog geen spel tegen gekomen die de max van die kaart trekt.
quote:lijkt me idd een bagger ding
Op zaterdag 29 november 2003 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
alleen gekocht omdat het zo grappig uitzag...
quote:Als die engine al geoptimaliseerd is idd.. Maar ik heb er toch al krap een jaar geen profijt van gehad
Op zaterdag 29 november 2003 12:34 schreef Party_P het volgende:[..]
ahum, dat kan heus wel, download HL2 beta en zet um op 1600x1200 FSAA op zun hoogst, wedden dat gaat schokken.
quote:Bekijk het maar zo, jij kunt nog VEEL langer verder met jou kaart, dan ik met mn FX 5200
Op zaterdag 29 november 2003 12:46 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Als die engine al geoptimaliseerd is idd.. Maar ik heb er toch al krap een jaar geen profijt van gehad
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:43 schreef crashgh het volgende:
Keer wat voor de computer gekocht via internet voor dacht ik 150 gulden. Kreeg ik de week erna een blokje hout opgestuurd, vond ik toch niet zo mooi staan in de computer
Ik een forcefeedback joystick. Paar keer mee gespeeld, en toen kwam ik erachter dat het nog best kut richten is met zo'n ding
.
MG montego turbo
Wat een drama was dat...ondanks dat ie (áls ie reed) heerlijk reed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |