Aldi/Lidl hebben soms prima dingen hoor. Je moet alleen een beetje opletten wat je koopt, zoals in iedere winkel en van ieder merk. Mijn eerste computer kwam van de Aldi en die heeft het jarenlang goed gedaan, m'n aquarium komt van de Lidl, ook prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
Helemaal mee eens. Precies zoals het ging bij mijn PSP. Gelukkig verkocht aan een vrouw die haar zoontje een PSP wilde geven voor zijn verjaardag. Toch ook wel een goed doel, dunkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.
Daar zat ik dan met m'n 250 euro kostende hightechspeeltje: Super Mario spelen.
Daarvoor was het toch iets te duur, dus ik verkocht het maar toen het nog iets waard was.
Ik noem de PSP niet slecht, het is alleen totaal gewoon niet mijn stijl. Ik liet me helaas meeslepen in de hype.
Hier ook. Mag straks voor de 4e keer in 2,5 jaar ermee terug. Steeds zelfde probleem. Mag het nu hogerop gaan zoeken.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:02 schreef Knoekie het volgende:
- Ongetwijfeld mijn grootste miskoop was een Packard Bell pc voor 1900 gulden. Gekocht ergens in 2000. (Mijn eerste eigen computer)
Alleen maar ellende mee gehad.
nintendo ds een miskoopquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Morrowind was wel vet hoor alleen kan je hem in 10 min uitspelen terwijl ik meestal 10 min bezig was om een quest-doelwit op te zoekenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Geeneens geneukt?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef Caroline_88 het volgende:
Een zuip-vakantie naar Gran Canaria voor 800 euro..
Niks meer gezien dan de kroeg en het zwembad
zit diep hequote:Op zondag 6 januari 2008 17:27 schreef dieselnoi het volgende:
Mijn grootste miskoop is dat ik ooit geinvesteerd had in een meisje en alleen stank voor dank terug kreeg!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |