Aldi/Lidl hebben soms prima dingen hoor. Je moet alleen een beetje opletten wat je koopt, zoals in iedere winkel en van ieder merk. Mijn eerste computer kwam van de Aldi en die heeft het jarenlang goed gedaan, m'n aquarium komt van de Lidl, ook prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, da's toch wel vreemd, aldi staat juist bekend als een kwaliteitswinkel als het op telescopen aankomt..
Helemaal mee eens. Precies zoals het ging bij mijn PSP. Gelukkig verkocht aan een vrouw die haar zoontje een PSP wilde geven voor zijn verjaardag. Toch ook wel een goed doel, dunkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, daar gebruikte ik hem op het laatst dus alleen nog voor: Emulators. Vooral Nintendospul.
Daar zat ik dan met m'n 250 euro kostende hightechspeeltje: Super Mario spelen.
Daarvoor was het toch iets te duur, dus ik verkocht het maar toen het nog iets waard was.
Ik noem de PSP niet slecht, het is alleen totaal gewoon niet mijn stijl. Ik liet me helaas meeslepen in de hype.
Hier ook. Mag straks voor de 4e keer in 2,5 jaar ermee terug. Steeds zelfde probleem. Mag het nu hogerop gaan zoeken.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:02 schreef Knoekie het volgende:
- Ongetwijfeld mijn grootste miskoop was een Packard Bell pc voor 1900 gulden. Gekocht ergens in 2000. (Mijn eerste eigen computer)
Alleen maar ellende mee gehad.
nintendo ds een miskoopquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Morrowind was wel vet hoor alleen kan je hem in 10 min uitspelen terwijl ik meestal 10 min bezig was om een quest-doelwit op te zoekenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Rossoneri het volgende:
Morrowind, wat een kut spel zeg![]()
Nintendo DS, 1 maand gehad verkocht met 10tje winst
Geeneens geneukt?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef Caroline_88 het volgende:
Een zuip-vakantie naar Gran Canaria voor 800 euro..
Niks meer gezien dan de kroeg en het zwembad
zit diep hequote:Op zondag 6 januari 2008 17:27 schreef dieselnoi het volgende:
Mijn grootste miskoop is dat ik ooit geinvesteerd had in een meisje en alleen stank voor dank terug kreeg!!!!!!!
Dat is geen miskoop, dat is gewoon misbruik van je eigen spullen, mafkees.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:50 schreef pmdomela het volgende:
Begin 2007 terug een 6800gt (videokaart) tweedehands uit de states geimporteerd (van iemand die ik kon vertrouwen en daardoor ook extra goedkoop).
80 euro betaald, 4 weken wachten (moest per schip komen), na 1 week gebruik had ik hem al opgeblazen door teveel overclocken
Ja was ook was ook een beetje gehaast. Vond het in het begin wel tof omdat een vriend ook 1 had gekocht en dan lekker multiplayen in de klasquote:
Voor ¤35 incl. verzendkosten wil ik dat stuurtje (als ie nog goed werkt) best van je overnemenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
-Momo racestuur, 2x gebruikt en staat nu stof te happen op m'n bureau :S Moet 'm eigenlijk is eraf halen...
-LG KG800 Chocolate. Kankerapparaat, NOOIT kopen. Zo kapot, en ik gebruik 'm amper. En ondertussen wel vast zitten aan een abo van een jaar. Fucking awesome, NOT! Maarja, de geilheid van dat apparaat toenertijd deed mij overgaan tot aanschaf.
En nu wil ik een laptop kopen voor op vakantieMaar voor 300 euro minder kan ik ook een 2de TFT scherm, 8800gt en 2 geheugenmodules kopen. Keuzes, keuzes
Zelda is tofquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja was ook was ook een beetje gehaast. Vond het in het begin wel tof omdat een vriend ook 1 had gekocht en dan lekker multiplayen in de klas. Maar toen kwamen er niet (leuke) games meer. Zit er nu weer over na te denken om een nieuwe te kopen. Suggesties voor leuke games?
Hebben ze dat nu nóg niet opgelostquote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
- BCD3000 DJ controller, drivers zijn zo gaar als de ziekte en ik draai eigenlijk nooit.
Idem dito. Ik heb maar 1 game daarop gespeeld en daarna gewoon vergeten. Op een dag kwam ik dat dingetje weer tegen en heb ik het verkocht.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Synthesist het volgende:
GBA SP
Achteraf een hebbedingetje geweest waar ik "af en toe" spellen op speelde die ik al honderden keren op de SNES had gespeeld.
Die kaartjes hou ik wel, nostalgiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb veel pokemonkaarten gekocht
Ik had wel een sterk deck dat wel ... maarja niks ervan verkocht ofzo
Lijkt me leuk om dat over een jaar of 10 nog steeds te hebben en terugdenken aan de tijden dat ik bij de Vlieg-eruit tegen anderen "vechtte" met die kaartjes
Altijd voor een vakantie kiezen in plaats van spullen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
-Momo racestuur, 2x gebruikt en staat nu stof te happen op m'n bureau :S Moet 'm eigenlijk is eraf halen...
-LG KG800 Chocolate. Kankerapparaat, NOOIT kopen. Zo kapot, en ik gebruik 'm amper. En ondertussen wel vast zitten aan een abo van een jaar. Fucking awesome, NOT! Maarja, de geilheid van dat apparaat toenertijd deed mij overgaan tot aanschaf.
En nu wil ik een laptop kopen voor op vakantieMaar voor 300 euro minder kan ik ook een 2de TFT scherm, 8800gt en 2 geheugenmodules kopen. Keuzes, keuzes
Waarom geen Asus EEE 701 voor op vakantie, kost je ¤350 en dat ding is rete geil.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Blistering het volgende:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet je met een laptop op vakantie? Dan moet je genieten van het weer, omgeving en mooie vrouwen mannen. Achter een beeldscherm hangen doe je thuis maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |