De huur voor de huidige kamer loopt tot en met 6 augustus (dat is een maandag), ik wil op 3 augustus gaan verhuizen zodat in elk geval vast alle grote spullen over zijn, zodat alleen eventueel klein grut overblijft (maar liever niet natuurlijk), en ik in het weekend nog wat kan doen mocht dat nodig zijn. Maandag is de laatste dag op m'n werk, tenminste zo had ik het aangegeven... maar voor dinsdag sta ik ook nog ingeroosterdquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef Soempie het volgende:
Wanneer ga je nou precies verhuizen, ook alweer
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[breezer]Jah, vetgeile nueqseks![]()
![]()
[/breezer]
Maak de edit die je wil maken, doe Ctrl+A, Ctrl+X en klik op invoeren. Klik weer op edit, Ctrl+V, invoeren en het is geluktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer 'm nog te editen maar dat lukt niet.
Had ik ook een keer, dat is omdat de OP te groot en ingewikkeld is voor dit forum.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer 'm nog te editen maar dat lukt niet.
In het wild een jaar of 3 schat ik, in gevangenschap waarschijnlijk langerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Kan sambal eigelijk oud worden? Ik heb twee potjes staan, ik vergeet namelijk altijd dat ik iets al in huis heb.
Maar de 214 mist nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Had ik ook een keer, dat is omdat de OP te groot en ingewikkeld is voor dit forum.
Laat anders maar gewoon zitten.
Wel langer dan batterijsambal, maar niet heel veel. Hoe het zit met grassambal weet ik niet, laat staan vier granen sambalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
En scharrelsambal?
Omdat we op een messageboard zitten met een berg puisterige pubers die hun hormonen niet onder bedwang kunnen houden in combinatie met een zooi 40 plussers die wel eens wat anders willen dan wanhopig aan de bar hangen en staren naar een 18-jarige blond mokkel met grote tietenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom gaat het steeds over vrijgezellig meiden/ verleid iedere vrouw?
ik bedoel... er zullen toch ook wel meiden zijn die via inet aan een vent willen komen
Ik ben ff op visite geweest, ik had om 11 uur in bed willen liggen, maar het regende...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:34 schreef Soempie het volgende:
Wat doe jij nog op?
Transformers.quote:
Vet hoor. Ik heb daar helemaal niks mee, Transformers. Maar wel lachen... doe 'm de groeten he.quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:42 schreef Soempie het volgende:
one's company
two is a crowd
Hee Etcie
Three 's a party![]()
goed? ehm... define goodquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is t weer net zo goed als dat wat je altijd zegt?
Hmm, oke. Is zo'n nachtdienst nog een beetje druk? Of verveel je je rot?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:00 schreef Etcetera het volgende:
die is gaan slapenheb 'm op bed geschopt
Jaquote:
Welke film? En heb je ook foto's van zo'n tent waarin je zit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een filmpje opstaan en wordt momenteel gezelschap gehouden door andere nog wakkere gozers. dilemma is een beetje dat er iemand wakker meot blijven 's nachts en ik wou om een uur of 5/6 wel op bed. moet zo maar iemand wakker schoppen
er moet altijd iemand aanwezig zijn in de fa tent voor het geval dat er iemand nodig isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:05 schreef Neleos het volgende:
Waarom moet er iemand wakker blijven dan? Jatten ze je anders je computers?
oh zijn vast wel ergnes foto'squote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke film? En heb je ook foto's van zo'n tent waarin je zit?![]()
Valt alles mee. Moet wel lachen: tara reidquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
OeiGelukkig ben ik een vriendelijke baggeraar, dus valt het wel mee, toch?
Ja, dat was gisteren, toen was ik hier ook al aan het baggeren. Maar dat kwam door Rasmussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Valt alles mee. Moet wel lachen: tara reid![]()
Stalker..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:18 schreef Soempie het volgende:
Niet vergeten op vakantie?
Wat ie allemaal wel niet meeneemt naar Zeeland
Goeiemorgen, en een prettige vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stalker..Beetje mijn hele postgeschiedenis controleren..
Goeiemorgen
Ik ga pas over anderhalf uur.. Wil je me weghebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en een prettige vakantie
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ga pas over anderhalf uur.. Wil je me weghebben?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef geenaam het volgende:
http://www.adultsheepfinder.com/
![]()
![]()
Kende je die al Sheep? Zit er niks voor jou tussen?![]()
Die heb ik al een keer gepostquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef geenaam het volgende:
http://www.adultsheepfinder.com/
![]()
![]()
Kende je die al Sheep? Zit er niks voor jou tussen?![]()
Dat is niet al te veel danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef LadyBlack het volgende:ik heb maar iets van 4 uur geslapen en nog verrot ook.....
quote:
Er worden overal enthousiaste afwassers gezocht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
"Junior Copywriter gezocht - met een onblusbare drang om boodschappen perfect over te brengen"
Net zoiets: in een café bij mn faculteit om de hoek zochten ze een 'enthousiaste afwasser'
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]maandag worden we door 2 van onze moeders naar Dortmund gebracht. Als wij dan op t vliegtuig zitten gaan zij daar lekker een dagje shoppen
Btw, ik krijg een lift naar Enschede (als ik op tijd klaar ben) van niemand minder dan die ene jongen![]()
Zelfde hier.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:08 schreef Soempie het volgende:
Ik moet zo naar de CSb.Om m'n inschrijving te regelen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Michael Boogerd slaat 'fan'
dat onderschrift van die 2de foto
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
ik moet nog wat op de post gooien voor stage![]()
enveloppen heb ik al![]()
damesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]inschrijving!! kut waar heb ik dat formulier..............
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Michael Boogerd slaat 'fan'
dat onderschrift van die 2de foto
en dat zeg jijquote:
Goed idee. Die lift moet je niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Dit werkt niet zo, ik ga nu serieus mn tas inpakken ipv tussendoor op fok rondhangen
Vanavond laat? Na m'n date met Yuri.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net een potje gedaan, maar nu kan ik niet meerDouchen, lunchen (ontbijten
), en daarna werken
Ik heb hem nog steeds niet uit.quote:
Ja, ik heb het boek niet meer aangeraakt daarna.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huh? En eerder deze week hoefde je nog maar 150 blz
Ik weet niet wat Yuri van plan is, maar ik moet morgen met een vroege trein en wil dus niet al te laat in bed liggen. Helemaal niet na afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk je dat die date zo vroeg is afgelopen?
Maar ga er maar niet vanuit, waarschijnlijk kun je me opvegen vanavond. Heb straks op m'n werk een voetbalwedstrijd, dus daarna ben ik gesloopt denk ik. Gisteravond konden ze me na een uurtje zaalvoetballen ook al opvegen
Dan begķn je daar toch mee? Kun je daarna een afzakkertje halen in het caféquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Yuri van plan is, maar ik moet morgen met een vroege trein en wil dus niet al te laat in bed liggen. Helemaal niet na afgelopen nacht.![]()
Voetbal ze, zo.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dan begķn je daar toch mee? Kun je daarna een afzakkertje halen in het café![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:25 schreef TradeMarkie het volgende:
nee ik zat niet zelf in m'n eigen koffer tijdens het wegen
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet duiken deze vakantie, misschien 1 keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
mental image
Maar dat duik je er wel weer af.![]()
Typischquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nou, morgenavond/ nacht wordt ook mooi.
Halve vriendengroep blijkt in Schagen te zijn, dus nu komt iedereen mee. Tot zo ver m'n date.![]()
En normaal gesproken is het altijd een heel gedoe om iets met ze af te spreken, aangezien we allemaal verspreid over Nederland zitten en we haast nooit in Schagen zijn. Maaaaar neeeee, nu opeens kunnen ze allemaal.![]()
![]()
Ik dacht dat je speciaal op vakantie ging om te duikenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet duiken deze vakantie, misschien 1 keer.
Dat staat op de planning voor oktober/novemberquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je speciaal op vakantie ging om te duikenEgypte toch? Heb ik het nu helemaal mis?
![]()
Het zal een mooie bende worden ben ik bangquote:
Ik dacht al, wat doe je geinteresseerd, maar je wachtte gewoon ergens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Nou, eindelijk is m'n huisgenootje klaar in de badkamer.
Tot vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze pesten me, help!
http://www.spirit8.nl/onderschrift.php?pic=5
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands is zojuist uitverkocht mensen. Dus wie nog mee wil zal op Marktplaats moeten kijken
Omdat er standaard 1 t/m 11 in het veld gezet wordt, en 13 dus op de bank zit gok ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
Mark, je zit op de bankHoe kan dat nou...
* pluist hele website uit
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7461 die meid met die headset op, zit vlak bij ons
Nou jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?
![]()
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat er geen namen bij de foto's staan
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:27 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat is het dus.alleen m'n computer geeft licht op het moment.
Ik was te lui om een nieuw lampje te kopen voor m'n bureaulamp. Gister begaf m'n grote lamp het en vannacht m'n lampje bij het bed.
Ik kan ze dus niet zien, alleen horen.![]()
Ik ook, en ik vond de nachtrust tussen 1 en 6:45 al kortquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:10 schreef Neleos het volgende:
Ik moet morgen trouwens om 8 uur beginnen met werken.![]()
[macho-zwijn-mode]Valt Soempie daar onder?[/macho-zwijn-mode]quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben werken. Dateze vanavond, Soemp en Yuri. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen hč
Ik dacht dat ik hem al helemaal bekeken had...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak heb
Tussen die honderden foto's zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam
biografiequote:
Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.quote:
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.![]()
Marktplaats staat vol met Polenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, ik kan ook nog wel een verhuishulp gebruiken
Als Redleader zo probeert hulpjes te regelen kan ik dat ook doenquote:
Je bent veel fotogenieker dan ik op zondagochtend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto op
Absoluut...maar er zitten minder mensen in die uithoekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als Redleader zo probeert hulpjes te regelen kan ik dat ook doen
Fair enough, en dat ik van de ene uithoek naar de andere uithoek verhuis helpt ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut...maar er zitten minder mensen in die uithoek
Ik was al een tijdje wakker en moest volle bak voetballenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent veel fotogenieker dan ik op zondagochtend.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Yuri..ik zou thuisblijven: Internetdate loopt fataal af
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Yuri..ik zou thuisblijven: Internetdate loopt fataal af
Jij leeft toch ook nog.quote:
Wat tof, je hebt een piratenschip gekregenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto op
Maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat wij elkaar alleen gezien hebben in bars en poppodia. Daar valt een moord teveel opquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef webfreak het volgende:
Heb ik net een kaartje gevonden, voor 120 euro!!
Dus ik bellen.. Blijkt die advertentie 3 jaar oud
LL maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat wij elkaar alleen gezien hebben in bars en poppodia. Daar valt een moord teveel op![]()
Lego? Of Playmobil?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat tof, je hebt een piratenschip gekregen!
quote:
Zo tof nu ook weer niet.quote:
Ja echt welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook echt net op tijd met m'n kaartje.![]()
Oh..papier machée suprise bootje?quote:
Nee, wel een echte, sstaat nog boven op mn bureauquote:
Wat is dit nou. Jij hoort de nachtdiensten op je te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is dit nou. Jij hoort de nachtdiensten op je te nemen.![]()
Hij is wel tofquote:
Maar niet zo tof als het playmobilpiratenschipquote:
Ik heb hier een heel piratenfort + schip van lego, die zijn toch lekker veel sterkerderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar niet zo tof als het playmobilpiratenschip![]()
zoals wat allemaal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Crap! Ik ben vanalles vergeten vandaag!!!
Dat wordt nog een gedoe morgen om 8 uur.![]()
Met mijn legovliegtuigen en helicopter schiet ik jouw schip regelrecht naar de bodemmmmquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel piratenfort + schip van lego, die zijn toch lekker veel sterkerder![]()
Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met mijn legovliegtuigen en helicopter schiet ik jouw schip regelrecht naar de bodemmmm![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zo![]()
![]()
gewoon duels uitvechten en met grote kanonskogels schietenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?
![]()
het schijnt voor te komen dat een electranetwerk kortsluiting maakt, dat ze het niet kunnen vinden en dat ze dan de tip krijgen om ipv spaarlampen gewone lampen te gaan gebruiken. en het werkt ook nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak heb
quote:
Meer dat ik nog vanalles had moeten regelen bij verschillende instanties.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoals wat allemaal?
ik denk dat ik alles heb, hoop ik
http://images.google.nl/images?hl=en&safe=off&resnum=0&q=da%20vinci%20flying%20machine&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zo![]()
![]()
Ik zeg de fik erinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=en&safe=off&resnum=0&q=da%20vinci%20flying%20machine&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Zie je zoquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Laat je hem wel heel Soemp? En heb je Berenburg in huis gehaald? Daar draait 'ie op
quote:
Voor je vakantie?quote:
Ik heb zelf niet geboekt, en die charters zijn 's ochtends of 's avonds en ik denk dat 's ochtends wel een voordeel heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor je vakantie?
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk in de middag of avond te boeken.
Welkom terug!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:38 schreef SaskiaR het volgende:
Net terug uit Estland!!!
Supermooi land, heel veel natuur en aardige mensen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo afsluiten en dan meld ik me volgende week zaterdag wel weer ff
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben net thuis van m'n werk.
Vandaag een uur gevoetbald op het veld, en een uur in de zaal. Nu heb ik overal spierpijn
Deze keer naar huis-huis.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar ga je dan naartoe? Naar huis-huis, of???!?!
Soesterberg, dicht bij huis Huizen dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, je woont in Huizen, dat is écht naar Huis
Waar zit je nu eigenlijk?
Nee, t/m dinsdag avonddienst.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je bent zo thuis
Lekker hoor. Weekend vrij?
Vette film met soms wat flauwe humorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe vond je de film?
Van je įf!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerder vanavond heb ik Kreatief met Kurk gekeken, er zijn vrolijker programma's
En allemaal tenenkrommende stukken die veel te lang durenquote:
Heb idd geen geduld om dat uit te zitten (bovendien geen geluid)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorbeeld van zoiets wat te lang duurt
Ben nog even met wat vrienden de stad in geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat Yuri van plan is, maar ik moet morgen met een vroege trein en wil dus niet al te laat in bed liggen. Helemaal niet na afgelopen nacht.![]()
Eensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vette film met soms wat flauwe humor![]()
Soempie en Yuri waren naar Transformersquote:
Ja hequote:
Ik vond de rollen ook slecht geschreven echt een b-film niveauquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he? Die "humor" had er van mij echt uit mogen blijven. Die zat nou eenmaal ook niet in de oude serie...
Die ging toch doodquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond nog 2 dingen heel erg:
1. Rapnegerbot Jazz. Nergens voor nodig
Ja, zelfs in de tranformers presteren ze het om iedereen te laten leven behalve die éne neger in de filmquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die ging toch dood![]()
zelf vond ik de politie wagen, de helicopter, bumbelbee het vetst![]()
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:29 schreef Etcetera het volgende:
nou ik heb m'n nickname maar weer eens waargemaakt vandaag![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Oh?
ik heb geholpen met het losduwen van een auto. foto's volgenquote:
auto is losquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De auto zit nu nog verder in de blubber dan voor je begon?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of Etcie zit onder de modder, dat kan natuurlijk ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |