quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Michael Boogerd slaat 'fan'
dat onderschrift van die 2de foto
en dat zeg jijquote:
Goed idee. Die lift moet je niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Dit werkt niet zo, ik ga nu serieus mn tas inpakken ipv tussendoor op fok rondhangen
Vanavond laat? Na m'n date met Yuri.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net een potje gedaan, maar nu kan ik niet meerDouchen, lunchen (ontbijten
), en daarna werken
Ik heb hem nog steeds niet uit.quote:
Ja, ik heb het boek niet meer aangeraakt daarna.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huh? En eerder deze week hoefde je nog maar 150 blz
Ik weet niet wat Yuri van plan is, maar ik moet morgen met een vroege trein en wil dus niet al te laat in bed liggen. Helemaal niet na afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk je dat die date zo vroeg is afgelopen?
Maar ga er maar niet vanuit, waarschijnlijk kun je me opvegen vanavond. Heb straks op m'n werk een voetbalwedstrijd, dus daarna ben ik gesloopt denk ik. Gisteravond konden ze me na een uurtje zaalvoetballen ook al opvegen
Dan begín je daar toch mee? Kun je daarna een afzakkertje halen in het caféquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Yuri van plan is, maar ik moet morgen met een vroege trein en wil dus niet al te laat in bed liggen. Helemaal niet na afgelopen nacht.![]()
Voetbal ze, zo.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dan begín je daar toch mee? Kun je daarna een afzakkertje halen in het café![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:25 schreef TradeMarkie het volgende:
nee ik zat niet zelf in m'n eigen koffer tijdens het wegen
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet duiken deze vakantie, misschien 1 keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
mental image
Maar dat duik je er wel weer af.![]()
Typischquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nou, morgenavond/ nacht wordt ook mooi.
Halve vriendengroep blijkt in Schagen te zijn, dus nu komt iedereen mee. Tot zo ver m'n date.![]()
En normaal gesproken is het altijd een heel gedoe om iets met ze af te spreken, aangezien we allemaal verspreid over Nederland zitten en we haast nooit in Schagen zijn. Maaaaar neeeee, nu opeens kunnen ze allemaal.![]()
![]()
Ik dacht dat je speciaal op vakantie ging om te duikenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet duiken deze vakantie, misschien 1 keer.
Dat staat op de planning voor oktober/novemberquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je speciaal op vakantie ging om te duikenEgypte toch? Heb ik het nu helemaal mis?
![]()
Het zal een mooie bende worden ben ik bangquote:
Ik dacht al, wat doe je geinteresseerd, maar je wachtte gewoon ergens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Nou, eindelijk is m'n huisgenootje klaar in de badkamer.
Tot vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze pesten me, help!
http://www.spirit8.nl/onderschrift.php?pic=5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |