quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands is zojuist uitverkocht mensen. Dus wie nog mee wil zal op Marktplaats moeten kijken

Omdat er standaard 1 t/m 11 in het veld gezet wordt, en 13 dus op de bank zit gok ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
Mark, je zit op de bankHoe kan dat nou...
* pluist hele website uit

Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7461 die meid met die headset op, zit vlak bij ons

Nou jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?
![]()

Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat er geen namen bij de foto's staan

En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:27 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat is het dus.alleen m'n computer geeft licht op het moment.
Ik was te lui om een nieuw lampje te kopen voor m'n bureaulamp. Gister begaf m'n grote lamp het en vannacht m'n lampje bij het bed.
Ik kan ze dus niet zien, alleen horen.![]()

Ik ook, en ik vond de nachtrust tussen 1 en 6:45 al kortquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:10 schreef Neleos het volgende:
Ik moet morgen trouwens om 8 uur beginnen met werken.![]()

[macho-zwijn-mode]Valt Soempie daar onder?[/macho-zwijn-mode]quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben werken. Dateze vanavond, Soemp en Yuri. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen hč

Ik dacht dat ik hem al helemaal bekeken had...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak heb

Tussen die honderden foto's zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam

biografiequote:

Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.quote:

Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.![]()

Marktplaats staat vol met Polenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, ik kan ook nog wel een verhuishulp gebruiken

Als Redleader zo probeert hulpjes te regelen kan ik dat ook doenquote:

Je bent veel fotogenieker dan ik op zondagochtend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto op

Absoluut...maar er zitten minder mensen in die uithoekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als Redleader zo probeert hulpjes te regelen kan ik dat ook doen

Fair enough, en dat ik van de ene uithoek naar de andere uithoek verhuis helpt ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut...maar er zitten minder mensen in die uithoek

Ik was al een tijdje wakker en moest volle bak voetballenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent veel fotogenieker dan ik op zondagochtend.![]()

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Yuri..ik zou thuisblijven: Internetdate loopt fataal af

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Yuri..ik zou thuisblijven: Internetdate loopt fataal af

Jij leeft toch ook nog.quote:

Wat tof, je hebt een piratenschip gekregenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto op

Maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat wij elkaar alleen gezien hebben in bars en poppodia. Daar valt een moord teveel opquote:

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef webfreak het volgende:
Heb ik net een kaartje gevonden, voor 120 euro!!
Dus ik bellen.. Blijkt die advertentie 3 jaar oud

LL maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat wij elkaar alleen gezien hebben in bars en poppodia. Daar valt een moord teveel op![]()

Lego? Of Playmobil?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat tof, je hebt een piratenschip gekregen!

quote:

Zo tof nu ook weer niet.quote:

Ja echt welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook echt net op tijd met m'n kaartje.![]()

Oh..papier machée suprise bootje?quote:

Nee, wel een echte, sstaat nog boven op mn bureauquote:

Wat is dit nou. Jij hoort de nachtdiensten op je te nemen.quote:

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is dit nou. Jij hoort de nachtdiensten op je te nemen.![]()

Hij is wel tofquote:

Maar niet zo tof als het playmobilpiratenschipquote:

Ik heb hier een heel piratenfort + schip van lego, die zijn toch lekker veel sterkerderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar niet zo tof als het playmobilpiratenschip![]()

zoals wat allemaal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Crap! Ik ben vanalles vergeten vandaag!!!
Dat wordt nog een gedoe morgen om 8 uur.![]()

Met mijn legovliegtuigen en helicopter schiet ik jouw schip regelrecht naar de bodemmmmquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel piratenfort + schip van lego, die zijn toch lekker veel sterkerder![]()

Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met mijn legovliegtuigen en helicopter schiet ik jouw schip regelrecht naar de bodemmmm![]()

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zo![]()
![]()

gewoon duels uitvechten en met grote kanonskogels schietenquote:

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?
![]()
het schijnt voor te komen dat een electranetwerk kortsluiting maakt, dat ze het niet kunnen vinden en dat ze dan de tip krijgen om ipv spaarlampen gewone lampen te gaan gebruiken. en het werkt ook nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak heb
quote:

Meer dat ik nog vanalles had moeten regelen bij verschillende instanties.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoals wat allemaal?
ik denk dat ik alles heb, hoop ik

http://images.google.nl/images?hl=en&safe=off&resnum=0&q=da%20vinci%20flying%20machine&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden ze toch nog geen vliegmachines en zo![]()
![]()

Ik zeg de fik erinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=en&safe=off&resnum=0&q=da%20vinci%20flying%20machine&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

Zie je zoquote:

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Laat je hem wel heel Soemp? En heb je Berenburg in huis gehaald? Daar draait 'ie op

quote:

Voor je vakantie?quote:

Ik heb zelf niet geboekt, en die charters zijn 's ochtends of 's avonds en ik denk dat 's ochtends wel een voordeel heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor je vakantie?
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk in de middag of avond te boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |