Hey, ze accepteerd Paypal. Beter!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Iemand die nog vanuit Den Bosch naar Lowlands gaat met de auto, dan wil er iemand meerijden
en nee ik ben het niet
![]()
Ik denk juist niet. Ik denk juist dat de verkoop zo ontzettend hard is gegaan VANWEGE het programma. Het is natuurlijk al een tijdje voor het grootste deel bekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanwege het programma toch best veel aangeboden gaat worden
Edit: ik las niet goed, nevermind.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk juist niet. Ik denk juist dat de verkoop zo ontzetten hard is gegaan VANWEGE het programma.
Er zijn sinds de 1e bekendmaking geen grote namen meer bij gekomen. Veel mensen hebben waarschijnlijk verwacht dt het weer heel groot ging worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk juist niet. Ik denk juist dat de verkoop zo ontzetten hard is gegaan VANWEGE het programma. Het is natuurlijk al een tijdje voor het grootste deel bekend.
Mja het kan allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef vanBnaarC het volgende:
Nee dat denk ik niet. Ik denk eerlijk gezegd dat mensen voor andere soorten festivals gaan kiezen dan de standaard festivals als, dance valley, mystery land die raken allemaal niet meer uitverkocht.
Men is opzoek naar iets nieuws
Lowlands stoelt dit jaar heel erg op Britpop en meer van dat soort ongein.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zijn sinds de 1e bekendmaking geen grote namen meer bij gekomen. Veel mensen hebben waarschijnlijk verwacht dt het weer heel groot ging worden.
En omdat het vorig jaar uitverkocht is zullen er ook wel weer mensen dik in hebben gekocht om kaarten te verhandelen met de gok dat het weer uit zal verkopen
Ben bang dat mn auto al volgeboekt isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Iemand die nog vanuit Den Bosch naar Lowlands gaat met de auto, dan wil er iemand meerijden
en nee ik ben het niet
![]()
Ja vorig jaar vondi k het al té veel dat britpopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands stoelt dit jaar heel erg op Britpop en meer van dat soort ongein.
Dat is inmens populair. Ik denk ook dat het daarom zo snel is gegaan.
En het gaat economisch goed, in Nederland. Weinig werkloosheid. Dat merk je ook snel met festivals.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands stoelt dit jaar heel erg op Britpop en meer van dat soort ongein.
Dat is inmens populair. Ik denk ook dat het daarom zo snel is gegaan.
Je bent toch niet naar de AM geweest?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vorig jaar vondi k het al té veel dat britpop
Die klote britpop begint me echt m'n strot uit te komen, met franz ferdinand en kaiserchiefs toen was het nog tof
na arctic monkeys had ik het ermee gehad
Ik heb ze op lowlands gezien alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar de AM geweest?![]()
ik wel. althans, in de rij voor Muse naar de modderglijders staan kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar de AM geweest?quote:
Gadver...varkensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik wel. althans, in de rij voor Muse naar de modderglijders staan kijken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef webfreak het volgende:
Aaaargh, soms haat ik mezelf. Had ik nou maar eerder een kaartje gehaald.
Nou wordt 't weer duurder
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom dat ook heel stoer wachten?
britpopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vorig jaar vondi k het al té veel dat britpop
Die klote britpop begint me echt m'n strot uit te komen, met franz ferdinand en kaiserchiefs toen was het nog tof
na arctic monkeys had ik het ermee gehad
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zodra de voorverkoop begint er 1 van die weken tot pinkpop ze halen![]()
Beetje kromme zin jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ja, dat weet ik..maar van die zin kan ik echt geen choco maken..
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaadzodra de voorverkoop begint er 1 van die weken tot pinkpop ze halen
En vervolgende kan je ook nog shoarma gaan eten voor de 10 euro die je bespaart
Derde poging en het is nog steeds alsof je zwaar trippend aan het typen bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje kromme zin ja
Nouja het ging er dus om dat je je kaartje moete kopen in de periode tussen:
-voorverkoop begint
en
-pinkpop begintzo
hmm.. dat is al een ietsiepietsie duidelijker..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje kromme zin ja
Nouja het ging er dus om dat je je kaartje moete kopen in de periode tussen:
-voorverkoop begint
en
-pinkpop begintzo
Jij hebt écht teveel tijd om handenquote:
Ik geloof dat John en George iets anders te doen hadden. Anders hadden ze graag gewild...quote:
Zou ik niet doen..2004 was echt een heel matig jaar..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef webfreak het volgende:
Heb ik net een kaartje gevonden, voor 120 euro!!
Dus ik bellen.. Blijkt die advertentie 3 jaar oud
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef webfreak het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou ik niet doen..2004 was echt een heel matig jaar..
Zolang blijven die dingen toch niet staan ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef webfreak het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik over een paar dagen mijn kaartje ga verkopen, dan kan ik een nieuwe auto kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |