goed idee welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:27 schreef BereNDD het volgende:
Ik heb er zin in!! Misschien overtreft het wel Werchter 2007
Misschien een opsomming erbij in de OP, van users die naar lowlands gaan?
Wat denk je als je naar het blokkenschema kijkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komen er nog kleine namen bij?
Ik 'vrees' dat ik met het OV zal gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wie gaan er allemaal met het OV?
Ik heb juist een aversie tegen OV en festivals, omdat ik het gevoel heb dat mijn vrijheid dan zo beperkt is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik 'vrees' dat ik met het OV zal gaan.
Hoewel ik laatst, voor de grap, opmerkte dat we wel de auto van een vriendin konden lenen, dan zijn we met 5 mensen in 2 auto's. Ik had niet verwacht dat ze dat zou willen, maar de reactie was niet eens zo afkeurend. Dus maar even kijken of dat inderdaad mogelijk is.
Die auto staat hier toch dus die neem ik maar mee, kan ik ook nog wat extra zooi meeslepen. Altijd handig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wie gaan er allemaal met het OV?
Duplicaatkaartjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n duplicaatkaartjes binnen gekregen
Dan denk ik: vast wel, want anders passen ze niet in die hokjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat denk je als je naar het blokkenschema kijkt?
Jij hebt zeker de andere 32 delen niet gevolgdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, waarom komen Radiohead en Pearl Jam niet meer?
En de Beatles, vergeet de Beatles niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
die zijn bang dat ze overtroffen worden door Mikaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
vorige topicquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Duplicaatkaartje![]()
Of is dit een domme vraag?![]()
En jij was het toch die beweerde dat Depeche Mode kwam? Waar vind ik die in het blokkenschema?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mensen die muziek in hokjes plaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan denk ik: vast wel, want anders passen ze niet in die hokjes
Surprise-actquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En jij was het toch die beweerde dat Depeche Mode kwam? Waar vind ik die in het blokkenschema?
Weet je zeker dat dat niet Live is? Dat was in '01 ook al zo'n aangename verrassing.quote:
Ik wist niet hoe snel ik die Alpha uit moest komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet Live is? Dat was in '01 ook al zo'n aangename verrassing.
Okquote:
Op vrijdagmiddag ook nog...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Iemand die nog vanuit Den Bosch naar Lowlands gaat met de auto, dan wil er iemand meerijden
en nee ik ben het niet
![]()
En dan te bedenken dat vlak voor het festival, en volgens mij zelfs tijdens, de geruchten rond gingen dat Rammstein en RHCP het ook wel eens konden zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe snel ik die Alpha uit moest komen![]()
Ook in dat geval had ik nie geweten hoe snel ik...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat vlak voor het festival, en volgens mij zelfs tijdens, de geruchten rond gingen dat Rammstein en RHCP het ook wel eens konden zijn.
Die site is alleen compleet onbereikbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In het persbericht van Lowlands (van vandaag) staat dat er via beep nog kaarten te krijgen zijn. Als hij gisteren besteld heeft, zal het wel in orde zijn lijkt me.
nee, ik vind het niet normaal dat ie zo laat z'n kaartje haaltquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Een kameraad heeft zijn kaartje gisteren besteld via Beep, maar nog geen reactie (sms of mail) binnen gekregen. Weet iemand of dit normaal is?
Ja, enorm aangenaam. Enorm. Huu. Wat was dat erg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet Live is? Dat was in '01 ook al zo'n aangename verrassing.
RHCP hoef ik ook niet live te zien. Dan heb ik liever dat Kiedis playbackt, zingen kan hij toch niet. Rammstein had ik wel leuk gevonden, hoewel de show in een tent ongetwijfeld minder zal zijn dan in de open lucht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook in dat geval had ik nie geweten hoe snel ik...![]()
De rest van het terrein was wel lekker rustig. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zegt men wel eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, enorm aangenaam. Enorm. Huu. Wat was dat erg.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, ik vind het niet normaal dat ie zo laat z'n kaartje haalt
Ik vind er behoorlijk veel bekende namen op staan dit jaar...maar wel leukequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef Bigfoot414 het volgende:
Het was evt wel leuk geweest, nog 1 grote naam. maar ik vind het ook wel spannend, zoveel onbekende bandjes
Volgens mij is het een gothic die nu pas het licht ziet met der gebleekte huidjequote:I am Canadian living in Zaandam since April working as an au pair and it has been my dream since I heard about Lowlands to go. I really, really, really want to go and will do just about anything to go so if you have a ticket to Lowlands that you are willing to sell please consider selling it to me.
I have just been totally broken hearted in the last week cuz the love of my life broke up with me and I was supposed to have gone out to buy a ticket last week but because I was so sad I didn't and now today when I finally felt ok enough to go out and buy myself a ticket I found out they are all sold out. I am absolutely miserable sad about it and I must go.
I really want to see NIN and Tool play cuz they are two of my favourite bands. Please oh please PLEASE if you have a ticket to sell then sell it to me! I will pay you 150euros up to 160euros if you like.
NIN en TOOL zijn gelukkig niet gothicquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Op marktplaats
I am Canadian living in Zaandam since April working as an au pair and it has been my dream since I heard about Lowlands to go. I really, really, really want to go and will do just about anything to go so if you have a ticket to Lowlands that you are willing to sell please consider selling it to me.
I have just been totally broken hearted in the last week cuz the love of my life broke up with me and I was supposed to have gone out to buy a ticket last week but because I was so sad I didn't and now today when I finally felt ok enough to go out and buy myself a ticket I found out they are all sold out. I am absolutely miserable sad about it and I must go.
I really want to see NIN and Tool play cuz they are two of my favourite bands. Please oh please PLEASE if you have a ticket to sell then sell it to me! I will pay you 150euros up to 160euros if you like.
is gewoon een gothic die nu pas het licht ziet met der gebleekte huidje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |