Ja, als TARA achter de PC vandaan komt is dat wel het idee iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef maok het volgende:
He jij ging toch slapen
Dat heb ik zomaar verzonnen hoor, niet schrikken.quote:
Mij een Peuget 207 SW. Als het nu een 205 bestel wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze willen mij een nieuwe Hyundia aansmeren. Ik wíl helemaal geen Hyundai.
Zou het dan toch een keer gaan gebeuren..??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:16 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Het heeft zo te zien vannacht flink geregend, maar nu is het weer droog...
Oh zijn dat kriebels.. Ik dacht spierpijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
Dat zou wel heel fijn zijn, ik zag gisteravond nog een filmpje terug te kijken van vorig jaar, en ik kreeg gelijk weer FFS kriebels..
Zou gezellig zijn en ja kort slapen.. Ik doe niet anders...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef teigan het volgende:
Spierpijn heb ik echt bijna nooit van skaten...
ik weet trouwens niet of mik_infra meegaat als het goed weer is, hij heeft straks plusminus 60 uur in 5 dagen gewerkt, en vannacht kort geslapen
Ai..., lijkt bijna Rock & Roll..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
mik_infra lag er de afgeloepn dagen steeds om een uurtje of 9 in(wekker stond om kwart over 5), maar gisteren was tangarine hier nog even, en toen was het 12 uur voordat hij in bed lag...
En dan is kwart over 5 heel vroeg..
Nu is hij straks 4 dagen vrij, en dan weer een ruk van 6 dagen, waaronder zaterdag en zondag, dus 150 en 200%....
Woohoo!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Dangel het volgende:
Nog een kwartiertje tot de eerste Henriëtte van vandaag
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, is ie jarig? Gefeliciteerd, jongen!!
Deux Cheveax! Deux Cheveaux!
We rijden zus, we rijden zo!
Met vier wielen en een stuur!
Elke dag, elk uur!
En kijk, daar rijdt een Visa!
Blijf niet staan, en ga!
Door Friesland en veel verder!
Met die jongen als je herder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |