quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
fipo
Hier nietquote:
Niet? Hele nacht wakker gelegen?quote:
O, nee, wel iets van 7 uur geslapen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Hele nacht wakker gelegen?
Nou danquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
O, nee, wel iets van 7 uur geslapen.![]()
Blijven slapen is geluktquote:
Zwembroek kopenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
Vertel, wat zijn jullie plannen vandaag??
Nou ja..je had ook om 14:00 wakker kunnen wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blijven slapen is gelukt![]()
Op tijd gaan slapen niet(as ever)
Non-existentquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
Vertel, wat zijn jullie plannen vandaag??
Show je hem vanmiddag? [/vrouwelijke Mikkie]quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zwembroek kopen![]()
verder bar weinig denk ik, jij dan?
Nee, en straks waaien ze allemaal weg en kunnen we greenpeace aanklagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Greenpeace bedekt mais met plastic zakken
Nu vraag ik me af of die 50.000(!!!) zakjes die ze gebruiken zijn gemaakt van bio-plastic of niet
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Show je hem vanmiddag? [/vrouwelijke Mikkie]
Dát zou ik nou mooi vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, en straks waaien ze allemaal weg en kunnen we greenpeace aanklagen![]()
Viswijfjequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een parel van een Viswijf-topique
worden homos ook geil van zichzelf?
In het topic staat dit plaatje gepost. So true
[afbeelding]
Etcie!quote:
Ik zou zeggen, begin bij 1quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin bij 1
[afbeelding]
![]()
Doe je dezelfde studie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Jemig, een vriendin van me gaat naar Amerika om daar onderzoek te doen, hoor ik net. M'n beste vriend verhuist dus naar Denemarken en een andere vriend reist al de hele wereld over. We zijn allemaal in hetzelfde jaar begonnen..
Ik heb de boot ergens goed gemist
ga ej na je studie op wereldreisquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Jemig, een vriendin van me gaat naar Amerika om daar onderzoek te doen, hoor ik net. M'n beste vriend verhuist dus naar Denemarken en een andere vriend reist al de hele wereld over. We zijn allemaal in hetzelfde jaar begonnen..
Ik heb de boot ergens goed gemist
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin bij 1
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag: Wie is de grote TBA op zaterdag in de Alpha?
Assimilator: zorg maar dat je er gewoon bent, het is méér dan de moeite waard!
Vraag: Dat kunnen er nog steeds een stel zijn . Razorlight, Maroon 5, Snowpatrol, Faithless, Joss Stone, White Stripes, Machine Head, The Fray? ... pls tell me..!!
Assimilator: er staat een advertentie voor de nieuwe cd in de Lowlands bijlage van de Volkskrant...
die staat er heus niet zomaar in...
Dus..wie heeft hier de bijlage? Welke CD? Welke artiest?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
Die waren ZO slecht.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
nou CZ is ook niet meer wat het geweest iser is een gek geweest die een poederblusser heeft leeggespoten in een tent (waar dus pc's in staan)
Ik heb ze nog nooit live gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die waren ZO slecht.
Ik geloof er geen flikker van trouwens. Want voor de COMPLETE maand Augustus staat er niets in het tourschema.
Dat moet je zo houdenquote:
In de huttenheugte mag je dan gewoon blijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat hebben wij een keer gedaan in een huisje in 't Vennebos
We konden die nacht ook mooi vertrekken
Heb je wel eens gezien wat een poederblusser met het interieur van zo'n huisje doet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In de huttenheugte mag je dan gewoon blijven![]()
Men gooie de lege blusser in het nabijgelegen meer en je hoort er niemand meer over![]()
nou ja die poederblusser legen is tot daar aan toequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat hebben wij een keer gedaan in een huisje in 't Vennebos
We konden die nacht ook mooi vertrekken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Men gooie de lege blusser in het nabijgelegen meer en je hoort er niemand meer over![]()
Nee trouwens. Zij doen allemaal saaie studies en werken heel hard.quote:
Een reis lijkt me wel wat ja. Ik zou niet snel uit Nederland weg willen om ergens anders te gaan werken/ wonen. Maar wat zij doen klinkt zo stoer.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nou danquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee trouwens. Zij doen allemaal saaie studies en werken heel hard.
Dat laatste ga ik komend jaar ook doen![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Komt vast nog als je eenmaal klaar bentquote:Een reis lijkt me wel wat ja. Ik zou niet snel uit Nederland weg willen om ergens anders te gaan werken/ wonen. Maar wat zij doen klinkt zo stoer.![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net iets voor de 2de keer gebrandvolgens mij moet ik maar gaan weggooien wat ik gebrand heb
dan gebeurt me dat neit nog een keer
De meubels stonden niet in dat huisje, dus het was vooral de vloer en de complete keuken, en als je je best doet kun je dat nog redelijk schoonmakenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat een poederblusser met het interieur van zo'n huisje doet?
Blijkbaar niet
We hebben ons best gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meubels stonden niet in dat huisje, dus het was vooral de vloer en de complete keuken, en als je je best doet kun je dat nog redelijk schoonmaken
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer staan er adds onder FOK!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer staan er adds onder FOK!
Wij hadden 2 huisjes, maar alle banken en luie stoelen stonden in het ene huisje, dus vandaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan
Het werd *redelijk* schoon maar er bleef een witte waas over de rode bankstellen
Daar heb je dan aardig mee geboftquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hadden 2 huisjes, maar alle banken en luie stoelen stonden in het ene huisje, dus vandaar![]()
I knowquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je dan aardig mee geboft
Dat wist ik niet nee. En het lijkt me ook niet nodig dat 'ie hoger kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
I know
Wist je trouwens dat de kamerthermostaat in een CP bungalow maar tot 24 graden gaat?![]()
Zal vast een reden hebben![]()
Het is best grappig om het andere huisje 's nachts voor het slapen gaan nog ff op 28 graden te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wist ik niet nee. En het lijkt me ook niet nodig dat 'ie hoger kan.
Dude!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
What does mine say?
Hiekie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
nog steeds niet gezienpest is dat ik 's avonds pas goed film enzo kan kijken omdat het te licht is nu
en *au* rugmaar gelukkig hebben we een hiekie die kan kraken
Lowlands-Meet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor meet is dat op donderdag op Lowlands? En hoe komen jullie bij de White Stripes? Die wil ik zien!!! En in de Volkskrant bijlage staat tussen 17:45 en 18:45 "nog niet bekend"......
Lowlands-Meet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor meet is dat op donderdag op Lowlands? En hoe komen jullie bij de White Stripes? Die wil ik zien!!! En in de Volkskrant bijlage staat tussen 17:45 en 18:45 "nog niet bekend"......
V&D? Bijenkorf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
Misschien moet ik ook maar kleurige laarzen aanschaffen.
Ga eens bij Toi toi kijken, in de Folkingestraat, die hebben zulke leuke spullenquote:
Ik heb een heeeeeele lange lijstquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lowlands-Meet!![]()
Wat wil je nog meer zien op LL? Tips?![]()
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisterenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeele lange lijstMaar het zijn voornamelijk dingen waarvan ik heb gehoord dat ze goed zijn, ik ken het verder nog niet. Verheug me wel erg op de Kaiser Chiefs
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Was jij nou naar de Pigeon Detectives geweest Soempie? Ik heb ze gemist in de Vera iig, dus moet ze nu zeker zien!
Mwa, ik heb een heel goeie muziek-adviseur; mn oude huisgenoot, en heb goed opgelet de laatste tijd wat ik allemaal hoorde, dus ik heb al genoeg dingen op het programma staan. Vorig jaar had ik een hele planning gemaakt, dat doe ik dit jaar niet meer neequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisteren
Handig. Ik was al bezig op youtube.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisteren
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig. Ik was al bezig op youtube.![]()
BubbleGumBarbiequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Wat is haar username???
Dat dacht ik al.quote:
Oh, dus je kent haar wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Maar met die bril op herkende ik haar niet.![]()
Alleen van gezicht.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..dit bouwsel ligt naast jouw deur
[afbeelding]
Ja..alhoewel Willemstad redelijk mooi is aan de binnenkant.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof he.
Alleen jammer dat dat soort bouwwerken vooral mooi zijn vanuit de lucht.![]()
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaaaaaaaa ik liep net met mn hoofd in een spinnenweb, oog in oog met de spin zelf![]()
![]()
![]()
Ik vind spinnen zo engen t was maar een piepkleintje
![]()
En toen heb je hem laten zitten??quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?
Ik merkte gister trouwens dat ik een huisdier in m'n auto heb, er liep een spin over de zonneklep![]()
Dan neem ik alles terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?
quote:
Ja, ik was druk bezig met rijdenquote:
Ik zou dan waarschijnlijk een ongeluk veroorzaken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik was druk bezig met rijden![]()
Je zou spontaan spinnen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou dan waarschijnlijk een ongeluk veroorzaken.![]()
quote:
Zo ben ik nou eenmaalquote:
quote:
Internetaanbieders......quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is opgezegd, stelletje (%%
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Tiscali kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende administratieve redenen om een ADSL-aanvraag te weigeren zijn:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef wyccie het volgende:
Kut!
Je bedoelt de AKQ-vraag niet?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
Hey allen! Long time no see..... druk, druk, druk, je kent het
Ik werk op dit moment in het prachtige Ljouwert als freelancer voor het Cartesius-instituut aan een haalbaarheidsstudie voor een duurzame mobiliteitschallenge tussen Lissbaon en Goteborg (half naar het voorbeeld van de solarrace in Australie). De EU heeft pieken beschikbaar gesteld om dit te onderzoeken en yours truly is daar dus op dit moment mee bezig. Met een beetje geluk mag ik de preliminary resultaten op 4 oktober presenteren in Portugal, waar de ministers van onderwijs bij elkaar zijn om te praten over voortzetting van het Erasmus-uitwisselingsprogramma. Al met al ben ik de komende maanden wel zoet in het Leeuwardse..... dus echt AKQmeubilair zal ik voorlopig eventjes niet zijn
Hoe is het hier verder? Nog wrede roddels waar ik van moet weten?
Niet echt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
Hey allen! Long time no see..... druk, druk, druk, je kent het
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik zat me van de week nog af te vragen waar je was
Maar Ljouwert stond echt niet op mijn lijstje van mogelijkheden
Alles goed dus zo te zien
Je KENT toch wel mensen die het druk hebben? Of is het al zo erg met je gesteld.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
Goed om weer wat van je te horen.![]()
Allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef Mark_V het volgende:
[..], gelukkig, ik dacht al dat ik compleet vergeten was
But how are you?
Jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef Mark_V het volgende:
Je KENT toch wel mensen die het druk hebben? Of is het al zo erg met je gesteld.....
I have a not-so- stressful life.quote:Maar ook alles goed met ons soemp?
Mag "je" niet ook gewoon?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou![]()
[..]
I have a not-so- stressful life.![]()
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Supersheep het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open door die Google-ads onderaan, ik heb vandaag al 8 vrouwen versierd.
Jij hebt binnen de korste keren je hele weide vol met hete ooienquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Supersheep het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open door die Google-ads onderaan, ik heb vandaag al 8 vrouwen versierd.
Kan kloppen, maar zolang er nog een signaal op de lijn zit kan een nieuwe aanvraag niet verwerkt worden. Bij sommige aanbieders is het mogelijk om de annulering te annuleren...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Tiscali kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende administratieve redenen om een ADSL-aanvraag te weigeren zijn:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft die uitgespookt?quote:
link?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het gewraakte topic al gevonden denk ik
Zo..ouwe zaaidoosquote:
Heeft die rood haar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..zou hij tubgirl hebben gespot ofzo?
lui en weinig doenquote:
een van de mensen die hier rondloopt, hiekie is z'n bijnaamquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiekie?
Neem rustig de tijd voor BSG
dat vraag ik me al tijden af, is Angel_of_Dth toevallig een behoorlijk stevige jongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen van gezicht.![]()
In het 'Schagen' topic was ik haar al eens tegengekomen. Angel_of_Dth ken ik wel een beetje via Monidique. Op Monidique ben ik nog een tijdje verliefd geweest in de tweede klas van de middelbare school.![]()
dat kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Fruitvliegjes vinden bier lekker![]()
Stonden nog glazen van gisteravond..
waar was die eigenlijk dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat Viswijfje er is. Haar topics zijn zo leuk om te lezen
what did he doquote:
ach jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
'Mensen' met rood haar
Is al geedit jammer genoeg![]()
Maar ik gok op doodsverwensingen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt binnen de korste keren je hele weide vol met hete ooien
quote:Welke os zal ons iets leren?
Weet jij het antwoord? Dan moet jij morgenavond om 20:00 uur in de maintent zijn!
Wallylan organiseert dit jaar wederom een TV Tune compo, deze vindt vrijdag plaats in de maintent.
Tijd dus om je nostalgische liedjes op te halen: van thunderbirds tot de troetelbeertjes en juffrouw theelepel: zorg dat jij alle tunes kent!
Inschrijven voor deze compo is niet nodig, zorg dat je er gewoon op tijd bent
Valt wel mee hoor. Niet echt. Hij heeft een fb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Etcetera het volgende:
dat vraag ik me al tijden af, is Angel_of_Dth toevallig een behoorlijk stevige jongen
Ik heb nu staan:quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:38 schreef Supersheep het volgende:
Goed advies van Google-ads. Alleen de bovenste tekst:
Naakt Schrijven? Nooit Meer Foto's Plakken Vrijgezelle meiden? Militaire doedelzakband
fbquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Niet echt. Hij heeft een fb.
Ik heb ook geslapen op de bank.![]()
whahahaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Soempie het volgende:
Ware liefde via internet..
En dan doe ik de 9 pagina's tellende test en dan loopt hij vast op pagina 8
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom gaat het steeds over vrijgezellig meiden/ verleid iedere vrouw?
ik bedoel... er zullen toch ook wel meiden zijn die via inet aan een vent willen komen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?
nee dus geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu is de hele zijkant ook volgeplakt met fok banners![]()
quote:
zijkantquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu is de hele zijkant ook volgeplakt met fok banners![]()
Ik had gewoon even niks beters te doen.quote:
hij zal wel een wit paard moeten hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had gewoon even niks beters te doen.![]()
Alleen nu weet ik nog niet wat m'n ideale partner zou zijn.![]()
Waarschijnlijk iemand die wat handiger is dan jijquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had gewoon even niks beters te doen.![]()
Alleen nu weet ik nog niet wat m'n ideale partner zou zijn.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij zal wel een wit paard moeten hebben(schimmel tussen de benen klinkt niet)
Dat lukt al snel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die wat handiger is dan jij
Anders ga je weer ongesteld zijn, kun je weer opruimenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo ongeveer alle ideale partnertesten en relatietesten die er te vinden zijn gedaan vanavond.Ik verveel me duidelijk te pletter.
![]()
M'n kamer is al helemaal netjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Anders ga je weer ongesteld zijn, kun je weer opruimen
En wat onweer erbijquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
damn, er gingen ineens sluizen open bovendikke plensbui
rotzooien en weer opruimenquote:
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wat onweer erbij![]()
Duurt niet zo lang
Nodig een meisje uit en ga samen in pyjama een kussengevecht houden, dan kun je daarna de veren opruimenquote:
als ik nu naar het station ga ben ik er rond half 1quote:
Dan ga ik wel ergens anders slapen zodat jij je kan uitlevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik nu naar het station ga ben ik er rond half 1![]()
Precies op tijd voor m'n nachtelijke schoonmaakmanie.![]()
Mannen houden van kussende meidenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Die header wisselt ook al steeds. Wat is het doel daar nou van? Sowieso vaag dat er twee kussende meiden of een bloem in staan.
En die twee andere meiden mogen van mij wel weg. Voor plamuur ga ik wel naar de Gamma.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Die header wisselt ook al steeds. Wat is het doel daar nou van? Sowieso vaag dat er twee kussende meiden of een bloem in staan.
Laat Soempie anders het orgineel zoeken, heeft ze weer wat te doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef wyccie het volgende:
Die linker plamuur heeft het zo erg dat je op de foto de structuur kunt zien.
En van die twee kussende weet je niet of ze plamuur hebben.
Mark heeft ook z'n best gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik hier na Soempie het meest gepost de afgelopen dagen
nou tentjes genoeg hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik dacht dat het net al goot maar nu komt het echt naar beneden
Eigenlijk wil ik nu in een tentje liggen
Nee, jij bent nummer 1quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik maar 3e sta?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik maar 3e sta?![]()
quote:
ik dacht dat je offline was.quote:
quote:
quote:
Een aantal plaatsen gezakt. Maar nog steeds aanwezig hoor.quote:
Ik werk me in de nesten zo...quote:
* zegt nietsquote:
quote:
En dan trouwen met Mikkie zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik stel een duel voor tussen Sheep en Mark [afbeelding]
Wat valt er te winnen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik stel een duel voor tussen Sheep en Mark [afbeelding]
Ja, wij gaan beide natuurlijk door tot de doodquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan trouwen met Mikkie zeker?![]()
Zullen we een pact smeden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, wij gaan beide natuurlijk door tot de dood![]()
dat doe je altijdquote:
Ik het witte truitje, jij de zwarte bh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe jij dan een wit truitje en een zwarte bh aan?
Je hebt wel veel voor me overquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, mag ik je oestrogeenpillen hebben?
't moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, ik ben kapot
Ik ga nu weg en blijf stiekem lezen en grijp in wanneer nodigquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, ik ben kapot
Emotioneel zit ik aan de grondquote:
Ik zie je gewoon liever zonder.quote:
zonnigwaterig Zeelandquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:58 schreef geenaam het volgende:Nog een paar uurtjes en dan ga ik op vakantie..
Het ligt niet aan jouquote:
Ik snap het niet. Was het je bedoeling dat ik boos reageer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
Ssst! Ik wacht op de reactie van wyccie [afbeelding]
Aan wie wel?quote:
Zo'n lauwe reactiequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Was het je bedoeling dat ik boos reageer?
Je mag mijn pil best hebben hoor, ik krijg ze toch vergoed.
Mijn computer liep vast toen ik in je fotoboek lurkte.![]()
aan jouquote:
Ik kan het ook niet helpen vandaag....quote:
Oke, slaap lekker dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, ik ben lichamelijk aan het eind, ik ga zaterdag op vakantie en heb besloten om vandaag ziek te worden, denk dat ik nu koorts heb, voel koud en warm tegelijk en heb de hele dag al honger, dus waarschijnlijk ook een lintwormdus ik denk dat ik echt maar moet gaan slapen
quote:
Ik zag je iets posten over Angel_of_Death of zo. Wilde weten wie dat was en besloot daarom in jouw fotoboek te kijken.quote:En waarom zat je in m'n fobo?
Ja.quote:En liep je pc vast door m'n fobo?![]()
Trustenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan jou![]()
nee, ik ben lichamelijk aan het eind, ik ga zaterdag op vakantie en heb besloten om vandaag ziek te worden, denk dat ik nu koorts heb, voel koud en warm tegelijk en heb de hele dag al honger, dus waarschijnlijk ook een lintwormdus ik denk dat ik echt maar moet gaan slapen
quote:
Dat had niks met het fobo te makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag je iets posten over Angel_of_Death of zo. Wilde weten wie dat was en besloot daarom in jouw fotoboek te kijken.![]()
Doe nog eensquote:[..]
Ja.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Een enkeling zal ik morgenochtend nog wel even spreken en anders tot over 2 weekjes.Fijne vakantie voor diegene die gaan, en diegene die thuis blijven..
![]()
En Sheep, speciaal voor jou zal ik proberen wat foto's te maken van wat mooie ooitjes
![]()
![]()
WTF?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
Fijne vakantie geenaam
Sheep; mijn pc liep vast toen ik de lepelfoto aanklikte....
neequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Misschien was jij ent op dt moment de foto aan eht verwijderen?
Dat is nooit goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer was die hier? Heb er niks van gemerkt.![]()
Misschien was het een onbevlekte ontvangenisquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Wanneer was die hier? Heb er niks van gemerkt.![]()
Was het heet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zelfs daar geloof ik niet in, Wa.
Ik denk dat ik zwanger ben van de oude sambal.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zelfs daar geloof ik niet in, Wa.
Ik denk dat ik zwanger ben van de oude sambal.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[breezer]Jah, vetgeile nueqseks![]()
![]()
[/breezer]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |