quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
fipo
Hier nietquote:
Niet? Hele nacht wakker gelegen?quote:
O, nee, wel iets van 7 uur geslapen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Hele nacht wakker gelegen?
Nou danquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
O, nee, wel iets van 7 uur geslapen.![]()
Blijven slapen is geluktquote:
Zwembroek kopenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
Vertel, wat zijn jullie plannen vandaag??
Nou ja..je had ook om 14:00 wakker kunnen wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blijven slapen is gelukt![]()
Op tijd gaan slapen niet(as ever)
Non-existentquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
Vertel, wat zijn jullie plannen vandaag??
Show je hem vanmiddag? [/vrouwelijke Mikkie]quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zwembroek kopen![]()
verder bar weinig denk ik, jij dan?
Nee, en straks waaien ze allemaal weg en kunnen we greenpeace aanklagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Greenpeace bedekt mais met plastic zakken
Nu vraag ik me af of die 50.000(!!!) zakjes die ze gebruiken zijn gemaakt van bio-plastic of niet
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Show je hem vanmiddag? [/vrouwelijke Mikkie]
Dát zou ik nou mooi vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, en straks waaien ze allemaal weg en kunnen we greenpeace aanklagen![]()
Viswijfjequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een parel van een Viswijf-topique
worden homos ook geil van zichzelf?
In het topic staat dit plaatje gepost. So true
[afbeelding]
Etcie!quote:
Ik zou zeggen, begin bij 1quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin bij 1
[afbeelding]
![]()
Doe je dezelfde studie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Jemig, een vriendin van me gaat naar Amerika om daar onderzoek te doen, hoor ik net. M'n beste vriend verhuist dus naar Denemarken en een andere vriend reist al de hele wereld over. We zijn allemaal in hetzelfde jaar begonnen..
Ik heb de boot ergens goed gemist
ga ej na je studie op wereldreisquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Jemig, een vriendin van me gaat naar Amerika om daar onderzoek te doen, hoor ik net. M'n beste vriend verhuist dus naar Denemarken en een andere vriend reist al de hele wereld over. We zijn allemaal in hetzelfde jaar begonnen..
Ik heb de boot ergens goed gemist
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin bij 1
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag: Wie is de grote TBA op zaterdag in de Alpha?
Assimilator: zorg maar dat je er gewoon bent, het is méér dan de moeite waard!
Vraag: Dat kunnen er nog steeds een stel zijn . Razorlight, Maroon 5, Snowpatrol, Faithless, Joss Stone, White Stripes, Machine Head, The Fray? ... pls tell me..!!
Assimilator: er staat een advertentie voor de nieuwe cd in de Lowlands bijlage van de Volkskrant...
die staat er heus niet zomaar in...
Dus..wie heeft hier de bijlage? Welke CD? Welke artiest?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
Die waren ZO slecht.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
nou CZ is ook niet meer wat het geweest iser is een gek geweest die een poederblusser heeft leeggespoten in een tent (waar dus pc's in staan)
Ik heb ze nog nooit live gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die waren ZO slecht.
Ik geloof er geen flikker van trouwens. Want voor de COMPLETE maand Augustus staat er niets in het tourschema.
Dat moet je zo houdenquote:
In de huttenheugte mag je dan gewoon blijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat hebben wij een keer gedaan in een huisje in 't Vennebos
We konden die nacht ook mooi vertrekken
Heb je wel eens gezien wat een poederblusser met het interieur van zo'n huisje doet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In de huttenheugte mag je dan gewoon blijven![]()
Men gooie de lege blusser in het nabijgelegen meer en je hoort er niemand meer over![]()
nou ja die poederblusser legen is tot daar aan toequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat hebben wij een keer gedaan in een huisje in 't Vennebos
We konden die nacht ook mooi vertrekken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Men gooie de lege blusser in het nabijgelegen meer en je hoort er niemand meer over![]()
Nee trouwens. Zij doen allemaal saaie studies en werken heel hard.quote:
Een reis lijkt me wel wat ja. Ik zou niet snel uit Nederland weg willen om ergens anders te gaan werken/ wonen. Maar wat zij doen klinkt zo stoer.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nou danquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee trouwens. Zij doen allemaal saaie studies en werken heel hard.
Dat laatste ga ik komend jaar ook doen![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Komt vast nog als je eenmaal klaar bentquote:Een reis lijkt me wel wat ja. Ik zou niet snel uit Nederland weg willen om ergens anders te gaan werken/ wonen. Maar wat zij doen klinkt zo stoer.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |