quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Terwijl Sheep zich met menstruatieproblemen bezig houdt
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Terwijl Sheep zich met menstruatieproblemen bezig houdt kunnen wij wel ff een meet afspreken toch?
Donderdag is in principe meet dag, maar andere avond mag ook wel van mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef Soempie het volgende:
Welke dag?
Een speciaal etentjequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef Supersheep het volgende:
Wat is een menstruatiefeest?
Ik ga de breezers alvast inslaan
Toen ik voor het eerst ongesteld werd gingen we 's avonds met het hele gezin uit eten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef Supersheep het volgende:
Wat is een menstruatiefeest?
Ik ga de breezers alvast inslaan
quote:
Wie ga je allemaal meeten op donderdag? Ik slaap bij Nem in elk geval, aangezien ik zelf geen tent heb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef Neleos het volgende:
Donderdag is in principe meet dag, maar andere avond mag ook wel van mij.
Ja.quote:
OMGquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst ongesteld werd gingen we 's avonds met het hele gezin uit eten.![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat de ober vroeg: 'iets te vieren?'
En dat ik dacht: oooo, neeeeee, ze gaan het toch niet vertellen ook nog hè![]()
Nou, 't is ze gelukt. Die dag vergeet ik nooit meer.![]()
Ah, nou Nem stond nog op mijn meet-lijstje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie ga je allemaal meeten op donderdag? Ik slaap bij Nem in elk geval, aangezien ik zelf geen tent heb.
Ik zie net dat het net lijkt alsof ze het wel verteld hebben, maar dat gelukkig niet.quote:
okequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
Ah, nou Nem stond nog op mijn meet-lijstje.Verder eigenlijk niemand. Maar de traditionele LL meet is ook altijd op donderdag.
Ach: Thuis, zusje, 'groot nieuws', schaamde zich kapotquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie net dat het net lijkt alsof ze het wel verteld hebben, maar dat gelukkig niet.Maar evengoed.
![]()
![]()
Met 3 vrienden in ieder geval. En verder heb ik een helehoop halve afspraken gemaakt enzo.. voor deze LL:Pquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
okeDan zie ik je denk ik sowieso donderdag wel.
![]()
Met wie ga je heen?
Ga je ook nog naar lowlands?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach: Thuis, zusje, 'groot nieuws', schaamde zich kapot
Je snapt de rest wel![]()
![]()
![]()
Damien Ricequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kleine kans, waarschijnlijk niet
Maar wie bezorgt je kranten dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef geenaam het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen. Ik ben totaal niet moe, maar ik ga bijna op vakantie en moet toch een beetje in een normaal ritme komen ipv slapen van 7 tot 3.
De vervangerquote:
Ik ook.. Maar toch. Huiliequote:Op donderdag 26 juli 2007 03:54 schreef Neleos het volgende:
Ik baal van de tour.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:55 schreef Morwen het volgende:
Ok, wist niet dat ik op een teer zieltje trapte.Uhm, het zijn gewoon maar mensen op fietsen heh
![]()
Ja, dat weet ik. En het hele leven is 1 grote grap, maar daarom mag je je nog wel druk maken om dingen die je wel boeien.quote:
Ja hoor..quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. En het hele leven is 1 grote grap, maar daarom mag je je nog wel druk maken om dingen die je wel boeien.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, nou Nem stond nog op mijn meet-lijstje.Verder eigenlijk niemand. Maar de traditionele LL meet is ook altijd op donderdag.
Het is geluktquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Ga het weer proberen op tijd te slapen en te BLIJVEN slapen
Camping 2 FTW!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Supergeniaal dat je naar LL gaat trouwens. Ik raad camping 3 aan. Daar gebeurt alles.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |