Het is ook niet zo dat ik het echt nodig vind, anders was ie er al welquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook altijd zo.![]()
Ik heb nu zoveel meer ruimte. Echt stom dat ik dat niet vanaf dag 1 zo heb gedaan.![]()
Niet aan m'n pennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu nog die bakken met pennen aan de kant, dat scheelt je nog een half bureau
Dan zit je dus nog meer op Fok!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
Nu hoef ik nooit meer naar de UB om daar te studeren!!![]()
M'n boeken passen gewoon op m'n bureau![]()
![]()
Ik ben ongesteld, dan heb ik altijd opruimwoede.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij denkt dat studeren op 20 cm van je toetsenbord werkt?
Vrouwen die ongesteld zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dan heb ik altijd opruimwoede.Liefst 's avonds laat.
Die prijs voor dat beetje extra ruimte vind ik juist vrij hoogquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doen!
Scheelt echt enorm veel qua ruimte, ideaal!
En zo idioot duur zijn die krengen tegenwoordig niet meer...
quote:
quote:
Hielp m'n smsje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag enige tijd in een persoonlijke hel gezeten tussen Utrecht en Amersfoort: ik zat in een treinwagon vol met kinderen en voetbalsupporters
Mjah, de monitor staat hier wel gewoon recht achter het toetsenbord dus dat scheelt. Als ik steeds schuin had moeten kijken vanuit mijn zitpositie dan had ik vanwege nekkramp al lang een tft gekocht denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een eigen afweging. Ik kreeg een TFT-monitor bij m'n systeem, heb die verkocht, en via een mooi dealtje een 19" TFT weer van iemand kunnen overnemen. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent. Mijn bureau is niet zo groot, dan is een TFT waar je je toetsenbordje voor kan leggen ideaal. Als ik nu een CRT zou hebben, moet die schuin staan met het toetsenbord ernaast. Dan ben ik helemaal ¾ van m'n bureau kwijt.
Vergeet niet het bijkomen van ongesteld zijn en het voorbereiden op ongesteld zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, hij heeft gewoon gelijk. Dat geëtter met ongesteld zijn ook altijd![]()
Volgens mij is het gewoon een collectieve leugen van het vrouwelijk geslacht, die gebruikt kan worden als excuus om vijftien dagen te zeiken.
Jouw vriendin maakt het helemaal mooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vergeet niet het bijkomen van ongesteld zijn en het voorbereiden op ongesteld zijn..
Ik heb een hoekbureau, en daarbij een CRT-monitor. Ik kan dus wel een TFT nemen maar win daar niet zoveel ruimte mee, met een centimeter of 5-10 heb je het wel gehad denk ikquote:
Hoezo dat dan? Vrouw zijn is toch al een excuus om altijd te zeiken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, hij heeft gewoon gelijk. Dat geëtter met ongesteld zijn ook altijd.
Volgens mij is het gewoon een collectieve leugen van het vrouwelijk geslacht, die gebruikt kan worden als excuus om vijf dagen te zeiken.
quote:
Ja, maar niet staandquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vrouw zijn is toch al een excuus om altijd te zeiken?![]()
![]()
Tot ik op 'verzend' klikte.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Tot hoe laat heb je meegeleefd? Dan weet ik of het lang genoeg was
quote:
Wat een hel, ja. Pfff vrouw zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vrouw zijn is toch al een excuus om altijd te zeiken?![]()
![]()
Ik gebruik geen T9. Smsjes tikken doe ik best lang over.quote:
En kusje van mij.quote:
Was ik maar ongesteldquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dan heb ik altijd opruimwoede.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh nee, jij bent ongesteld.
Bah!
*spuug!
Ik kan het iedereen aanraden.quote:
http://www.menstruatie.net/quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Wat mis ik allemaal?![]()
ik ga naar lowlands!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Neleos het volgende:
Bwaaha. Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |