Dat is z'n eigen rotschuldquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Ga het weer proberen op tijd te slapen en te BLIJVEN slapen
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is z'n eigen rotschuld
Hij denkt de koning van de berg te zijn maar in werkelijkheid slechts een verre neef. Tja..als het dan naar je bol stijgt en denkt je niet aan de regels te moeten houden...
Hoevaak wordt er nou iemand uitgegooid vanwege dit?
Inderdaad, snap er echt niks meer van momenteel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef geenaam het volgende:
RasmussenIk was zo blij dat Rabo eindelijk eens een echte klassementsrenner had en nu is dat allemaal verneukt. Heb ik verdomme voor niks uren voor de tv zitten hangen.
![]()
Ik zit me maar te bedenken hoe ik al mijn uurtjes tour kijken beter kon besteden..quote:
Het staat toch niet bovenaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Soempie het volgende:
Dat papasmurf topic van Nem is nog steeds open. En staat in m'n active topics![]()
![]()
Mag je over 15 jaar opnieuw doen als Armstrong bekent dat ie doping heeft gebruiktquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit me maar te bedenken hoe ik al mijn uurtjes tour kijken beter kon besteden..
Net wel.quote:
Ja, maar daar heb ik wel de hele tour kunnen genieten van hem. Rasmussen word er opeens uitgehaald dus dat is kut.. Ach, weetje? Ik doe over een paar jaartjes wel even mee aan die Tour de France en dan win ik hem even, en dan beloof ik dat ik geen doping gebruik en altijd mijn administratie op orde hou.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mag je over 15 jaar opnieuw doen als Armstrong bekent dat ie doping heeft gebruikt
Maar wat is genieten als je het achteraf geen genieten meer kan noemen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik wel de hele tour kunnen genieten van hem. Rasmussen word er opeens uitgehaald dus dat is kut..
Ach, of hij nou doping gebruikt heeft of niet.. Het maakt me niet uit. Ik heb kunnen genieten. Dat heb ik van Rasmussen ook wel gedaan, alleen ik had het graag positief zien eindigen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar wat is genieten als je het achteraf geen genieten meer kan noemen?
Ga maar over op anderequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef geenaam het volgende:
Iedereen heeft gewoon hard gewerkt. Met bloed, zweet en tranen..
Okeeee TDF grappen zijn nu wel weer voorbij..
Ik had opeens een goed idee.quote:
Zelfde hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef erkel het volgende:
Rasmussen![]()
![]()
Geen Tour meer voor mij![]()
Voor de rest gaat alles goed![]()
Het gaat niet om doping. Volgens alle berichten die ik hoor (op de radio) gaat het om het feit dat hij gelogen heeft over het feit dat hij niet in Mexico aan het trainen was, maar in Italië. Één of andere gozer heeft hem daar zien trainen en is daar vandaag mee naar buiten gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zelfde hier
Wel vraag ik me af wat er nou is qua doping waarbij het niet te achterhalen is of het is gebruikt. Er kan (tegenwoordig) toch veel erg onderzocht worden namelijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat niet om doping. Volgens alle berichten die ik hoor (op de radio) gaat het om het feit dat hij gelogen heeft over het feit dat hij niet in Mexico aan het trainen was, maar in Italië. Één of andere gozer heeft hem daar zien trainen en is daar vandaag mee naar buiten gekomen.![]()
Erg triest allemaal.
even tussendoorquote:
Dat weet ik, maar ik bedoel in het algemeen. Niet alle vormen van doping kunnen worden achterhaald. Het zou me niks verbazen dat over zoveel jaar oud-renners (waaronder grote namen) naar voren komen met het verhaal dat ze iets onwettigs hebben gedaan. Zoals voor de Tour met die stapel Telekom-renners bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat niet om doping. Volgens alle berichten die ik hoor (op de radio) gaat het om het feit dat hij gelogen heeft over het feit dat hij niet in Mexico aan het trainen was, maar in Italië. Één of andere gozer heeft hem daar zien trainen en is daar vandaag mee naar buiten gekomen.![]()
Erg triest allemaal.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
laatmaar. Ik laat de hele boel wel zitten en kloot zo wel verder.
Als ik al die stekkertjes los maak weet ik straks niet meer waar ze in moeten.![]()
Ik vond het gewoon niet fair om het voor me te houden..quote:
Nou snap ik het helemaal niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet fair om het voor me te houden..![]()
Iedereen heeft het recht om het te weten. Ik wist gewoon niet dat de Rabo leiding zo zou reageren. Ik dacht dat er een waarschuwing zou komen en meer niet. Sorrrryyquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou snap ik het helemaal niet meer
Wat voor je te houden?
Okequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]Wat wil je doen dan?
De kans dat je iets fout kan doen terwijl de computer uitstaat door stekkertjes los te halen en daarna weer vast te maken is eigenlijk te verwaarlozen
Zolang je draadjes lang genoeg zijn is het een kleine moeite om dat ding onder je bureau te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik loop al sinds november te kloten op een klein stukje bureau, omdat m'n computerkast óók op m'n bureau staat (links uit beeld):
[afbeelding]
Het werkt zo niet, dus dat ding moet er af.![]()
Je hebt niet echt je dag vandaag hè?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om het te weten. Ik wist gewoon niet dat de Rabo leiding zo zou reageren. Ik dacht dat er een waarschuwing zou komen en meer niet. Sorrrryy![]()
![]()
Dat waren ze dus niet, daarom was het een behoorlijk geklooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zolang je draadjes lang genoeg zijn is het een kleine moeite om dat ding onder je bureau te zetten
Heldinquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat waren ze dus niet, daarom was het een behoorlijk geklooi.![]()
[afbeelding]
taataaa![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt niet echt je dag vandaag hè?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heldin
Maar je gaat me niet vertellen dat je daar 2 minuten over hebt gedaan
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
laatmaar. Ik laat de hele boel wel zitten en kloot zo wel verder.
Als ik al die stekkertjes los maak weet ik straks niet meer waar ze in moeten.![]()
Deze gedachte bestaat al 2/3 jaar trouwensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk moet ik ook eens een keer een tft-scherm nemen
Gaat bij mij ook altijd zo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Deze gedachte bestaat al 2/3 jaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |