Hmmm, kut voor je man. Maar het was meer een niet zo serieuze reactie op je reactie op Beschouw. In ieder geval sterkte vanuit deze hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Slaw het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk wel. Nou ja niet zozeer in mijn relatie, maar over mijn relatie. Zie R & P![]()
Zo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe krijg ik dit topic weer in mijn AT zonder een TVP te plaatsen
quote:-Thevulture-
-Ono: "He, je hoeft niet op mijn hoofd te drummen gek, ik ben GEEN familie van Yoko dus vergeet die muziekcarriere maar"-
quote:-Schorpioen-
-Onno hoopt ook bij Ajax slapend rijk te worden. -
quote:-Waaghals-
-Shaolin soccer steeds populairder. Hier Iron Fist en Iron Head in actie-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-"Tikkie!!! Jij bent hem!"-
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Blawh het volgende:
Uitslag komt eraan, sorry kwam wat familiegedoe tussen.
En de laatst nog net toegevoegdequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Niet vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de onderschriften van het vorige topic niet?
Ook niet.quote:
Maar dan klopt de uitslag toch niet?quote:
Als je doelt op jouw onderschrift dan moet ik erkennen dat mijn algemene kennis op dat gebied te wensen overlaat, ik heb geen idee wat een hakiri ofzo is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar dan klopt de uitslag toch niet?![]()
ha·ra·ki·ri (het ~, ~'s)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je doelt op jouw onderschrift dan moet ik erkennen dat mijn algemene kennis op dat gebied te wensen overlaat, ik heb geen idee wat een hakiri ofzo is.
Om 20.12 is de uitslag gepost (zie wijziging) in het bericht van 20.03 (opmerking van Blwah dat hij net thuis was). Inzending was dus op tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
Plasje gebruikersnaam stinkt naar verschaald bier.Urinestaal van Vulture is mengsel van vriendenpis, vermoed ik.
![]()
Enne Bayswater, als je na uitslag post, tellen onderschriften niet meer mee. Of heb je jouw laatste inzending niet meegeteld?
Inderdaad, Bayswater was op tijd. Ik had mijn postaantal ook wel kunnen opkrikken maar ik heb het bericht dat de uitslag eraan kwam om 20.12 gewijzigd in het bericht met de uitslag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Om 20.12 is de uitslag gepost (zie wijziging) in het bericht van 20.03 (opmerking van Blwah dat hij net thuis was). Inzending was dus op tijd.
Ja ik zit op mijn werk en heb de rechten niet om mijn bericht te edittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
graag 1 inzending per keer vulture
Schwakste? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Davids: "Nu zijn we veel sterker Clarence, de schwakste schakel is gelukkig uit de 'kabel'."
Ha ja, wat erg ik ken geen eens vatsoenlijk nederlandsch mheer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Schwakste? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Goed gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Kluivert: 'Laat die 2 maar hun kracht ontwikkelen met zo'n vage krachtoefening. Ik heb het niet meer nodig, mijn initialen zijn niet voor niets PK.'
Leuk maar er is nog geen winnaar gekozen, laat staan een nieuwe fotoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wat doet die neger hier ?
Lol, het is nog geen tijd voor een nieuwe foto.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wat doet die neger hier ?
Ik had hem naar dit topic verwezen ervanuitgaande dat ie zich eerst even zou informeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk maar er is nog geen winnaar gekozen, laat staan een nieuwe foto
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had hem naar dit topic verwezen ervanuitgaande dat ie zich eerst even zou informeren.
![]()
Die kan op repeat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Waaghals het volgende:
mijn excuses, ik was helaas verhinderd.
iig dank richting de jury
Lol,quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Thelonious het volgende:
Davids: "Geef me nou een pepermuntje, man. Ik zie toch dat je een rol in je broek heb zitten.
Heb jij even geluk dat Waaghals het laat afweten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Davids: "Geef me nou een pepermuntje, man. Ik zie toch dat je een rol in je broek heb zitten.
Want?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat Waaghals het laat afweten.
Ach, wie weet krijg ik de poedel, en had ik beter te laat kunnen zijn.quote:
Als je hem krijgt dan ben ik het niet eens met de jury.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, wie weet krijg ik de poedel, en had ik beter te laat kunnen zijn.
quote:Beschouw
Davids: "Nee, ik draag geen scheenbeschermers. Maar draag jij een tocque?
quote:Thelonious
quote:Blawh
Kluivert: 'Laat die 2 maar hun kracht ontwikkelen met zo'n vage krachtoefening. Ik heb het niet meer nodig, mijn initialen zijn niet voor niets PK.'
De opmaak is hier te vinden.quote:PinhoSouza
Dansen met sterren ook groot succes op het voetbalveld.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef Thelonious het volgende:
Wat vind je van die foto van paultjuhh? Scheelt weer gezoek.
Sorry, ik ben morgen helaas verhinderd. Krijg je weer een puntje in de schoot geworpen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
Hehey, tweeds. Hopelijk is de nummer een morgen beschikbaar voor jury-duty.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Als jij nou gewoon je lul in je broek doet, scheelt mij weer fotosjoppen
Je kunt nog meedoen met deze ronde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, daar was ie weer. Moet nog even gezegd worden dat Bayswater de jury mooi bijhoudt
quote:-Zjakkie-
-"Jij haalt het einde van het seizoen toch niet, dus ik stel voor dat jij de foto maakt"-
quote:-gebruikersnaam-
-Reservebank FC Utrecht goed bezet-
quote:-Bayswater-
-Als jij nou gewoon je lul in je broek doet, scheelt mij weer fotosjoppen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits -
-Fotograaf:"Ja, jij daar. Je weet dat je niet bij de ploeg hoort, dus ga gewoon ff weg joh"-
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt een gewoonte te worden, meld het even van te voren onderschriftmensen als je de uitslag niet kan doen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, ik ben morgen helaas verhinderd. Krijg je weer een puntje in de schoot geworpen.
quote:
quote:-PinhoSouza-
-Van Gaal: "Jullie zijn het natuurlijk weer niet eens met mij, maar dat bord achter mij is blauw."-
quote:-Thelonious-
-"Omdat alleen ik recht kan praten wat krom is ga ik ook de persconferenties van Utreg doen. -
quote:-gebruikersnaam-
-Van Gaal :" 'k Oef jou niks uit te leggen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-Van Gaal: "Koevermans naar Feyenoord? Ik ben toch niet gek?"-
Ik had een Welkom Terug Gordon Podiumplek verwacht, maar helaas, ik moet het zelf doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer geen podiumplek.
Ik ga dramatisch dit seizoen
Ja, die had ik ook verwacht toen ik terugkwam van vakantie. Maar nee hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had een Welkom Terug Gordon Podiumplek verwacht, maar helaas, ik moet het zelf doen.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef Bayswater het volgende:
En een een onjuiste opmerking tegen Blwah Podiumplek behoorde ook tot de mogelijkheden. Deze ronde waren de hoogste podiumplaatsen voor de dubbelzinnigheid
Hey, paaskonijn ook weer uit zijn holquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAAAA
Was het steeds kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hey, paaskonijn ook weer uit zijn hol![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:00 schreef PinhoSouza het volgende:
"Eey, geef mijn fiets terug !!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Boukhari! Ook U Kan Hem Als Rijpaard Inhuren!
quote:-Bayswater-
-Het aanvoerderschap blijkt een zware last op de schouders van Boukhari te zijn
-
quote:-PinhoSouza-
-"Eey, geef mijn fiets terug !!-
quote:-TheVulture-
-Boukhari's imitatie van Spartamed-snorfiets groot succes-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-Boukhari trekt naast een gek gezicht ook aan zijn denkbeeldige lul.-
Ik ookquote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer de eeuwige gebruikersnaam-TheVulture tandem.
Maar geen poedel, ik ben blij verrast
Ik heb vakantie hoor...quote:
Idd, die van TheVulture was niet eens grappigquote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Idd, die van TheVulture was niet eens grappig![]()
En hoe laat de foto?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
uitslag morgenavond rond 19.30 uur
volgens mij is die tandem er niet, sterker nog bij 1 van mijn laatste jury pogingen kreeg die een poedel van mij omdat ik niet wist dat riga in litouwen ligt.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
volgens mij is die tandem er niet, sterker nog bij 1 van mijn laatste jury pogingen kreeg die een poedel van mij omdat ik niet wist dat riga in litouwen ligt.
Geen idee, al speel ik nog niet zolang mee.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me net, hebben we deze pic niet al eens gehad
Wel iets soortgelijks, maar deze niet, denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me net, hebben we deze pic niet al eens gehad
Aah, ja zoiets wilde ik ook, met als verschil dat ik hier wel om moet lachen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Ajax zet traditie voort: "Doordrinken Leonardo, je moet nog rijden."
Zeker hoog niveauquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef Bayswater het volgende:
DGK Verzin een onderschrift
concurrentie![]()
Ik kon bij sommige een glimlach niet onderdrukken maar het niveau hier ligt hogerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef Bayswater het volgende:
DGK Verzin een onderschrift
concurrentie![]()
quote:LongOne
Van Geel beproeft Leonardo's eerste toverdrankje
quote:Waaghals
Van Geel lacht als boer met kiespijn:"Toen ik zei haal die Braziliaan uit Brabant bedoelde ik eigenlijk Alex...."
quote:Thelonious
Ajax zet traditie voort: "Doordrinken Leonardo, je moet nog rijden."
De opmaak is hier te vinden.quote:ZoneKill
Leo doet nieuwe bijnaam eer aan. 'Leonardo Daltijd een club VindCi.'
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.quote:
quote:
Slijmslijmquote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.
Zonder je uitleg had je de poedel gehad, maar hij bleek erg origineelquote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef LongOne het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PUNTEN!
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja hoor weer die thelonius vulture en waaghals tandem
Slijmen werkt niet meer, er gaat echt grof geld op de achtergrond heen en weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bedankt, het was ook echt zo bedoeld. Hoop echt dat ik hierdoor veel punten van hem zal krijgen, ik heb mijn best gedaan om te slijmen.
Inderdaad. TheVulture heeft er al een nieuwe auto van gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Slijmen werkt niet meer, er gaat echt grof geld op de achtergrond heen en weer.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad. TheVulture heeft er al een nieuwe auto van gekocht.
[afbeelding]
Hartelijk dank! Ik heb de laatste paar weken van de vorige editie consequent meegedaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kijk eerst maar wat rond dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef smulder1991 het volgende:
afbeelding]
Italiaanse bond start onderzoek naar doping, ze vragen zich af waarom ronaldo anders zo hoog kan springen
btw ben nieuw hier, ik kijk wat rond en probeer mee te doen!![]()
Vind je poedels leuk?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef smulder1991 het volgende:
afbeelding]
Italiaanse bond start onderzoek naar doping, ze vragen zich af waarom ronaldo anders zo hoog kan springen
btw ben nieuw hier, ik kijk wat rond en probeer mee te doen!![]()
Geen idee. Naar vitessenoord verhuisd?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
over poedels gesproken.
waar is vitessezuid gebleven?
Je bent niet de enige, ik kon er ook niet zoveel van maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik weet dus echt helemaal niets te bedenken bij deze foto.
anders probeer je: "debuut Geli als vrijbevrediger geslaagd"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben niet zo kapot van Sneijder-grappen eigenlijk, dus wees blij dat hij meedoet.quote:
quote:-Zjakkie -
-Met een stomp in de edele delen helpt Geli Ronaldo het kleine beestje uit te spugen dat vast in zn keel zat-
quote:--Schorpioen--
-Geli checkt het profiel van de Pirelli (zwem)bandjes van Ronaldo. -
quote:-Waaghals -
-Ah fuck man, glijdt er weer een figurant door mijn Kodak-moment!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-smulder1991-
-Italiaanse bond start onderzoek naar doping, ze vragen zich af waarom ronaldo anders zo hoog kan springen-
Zeker nooit een schop in je edele delen gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die van Zjakkie tamelijk briljant
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer geen podium.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zeker nooit een schop in je edele delen gehad?
Ik vond het net niet passen bij de foto.
O, foutje dat moest die van jou eigenlijk zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]Maar je hebt hem wel als 3e
I kvond het vooral briljant omdat ie dat beestje had opgemerkt
En ik maar mijn beeldscherm poetsenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I kvond het vooral briljant omdat ie dat beestje had opgemerkt
Dat doet EnGCatjuh ook altijd als ie de uitslag ziet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ik maar mijn beeldscherm poetsen![]()
Ik telde er acht. Is dat genoeg?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
![]()
Iedereen handjes opsteken die EnGCatjuh in de top 3 had geplaatst.
Komt omdat er geen tandem op de foto stondquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
van mij had je de poedel gehad
Welk briljant onderschrift had je in gedachten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:41 schreef gebruikersnaam het volgende:shit en ik wilde hem thuis nog editten voor een briljant onderschrift.
komt de uitslag nu al
Arme Gordon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren was er ook geen inzending meer na 14.13 dus je zal weinig klachten krijgen.
Maar ik had best iets in kunnen vullen, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie het nu pas, bedankt voor je medelijdenquote:
Ach, je weet nooit waar een beetje medelijden in de toekomst wel niet goed voor kan zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zie het nu pas, bedankt voor je medelijden
De man rechtsboven ís Bogarde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:19 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Fysio: "Rustig maar Bogarde, het was allemaal maar een nachtmerrie!"
Bogarde: "Ik meen het! Van Basten was Bondscoach in mijn droom!
Man Rechtsboven: "Dat zal nooit gebeuren!"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De man rechtsboven ís Bogarde.
Geeft niet hoor, dat je Clarence niet herkent
Dank jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die van Zjakkie tamelijk briljant
En niet zomaar iemand natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dank jeToch nog iemand ie me waardeert
sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En ook maar begonnen met "Kop op..."Jatwerk
![]()
Nog niet helemaal volgens mij, eerste regel klopt nog nietquote:
spammertquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[[url=http://i1.tinypic.com/2efsyo8.png]afbeelding][/url]
GOOGLE VBL-Quiz #8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |