quote:LongOne
Van Geel beproeft Leonardo's eerste toverdrankje
quote:Waaghals
Van Geel lacht als boer met kiespijn:"Toen ik zei haal die Braziliaan uit Brabant bedoelde ik eigenlijk Alex...."
quote:Thelonious
Ajax zet traditie voort: "Doordrinken Leonardo, je moet nog rijden."
De opmaak is hier te vinden.quote:ZoneKill
Leo doet nieuwe bijnaam eer aan. 'Leonardo Daltijd een club VindCi.'
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.quote:
quote:
Slijmslijmquote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was ook echt de leukste. Vraagje: Deed jij vorige editie vanaf het begin mee? Anders vind ik het raar dat je niet zo hoog stond, geen top 3. Erg leuke onderschriften altijd.
Zonder je uitleg had je de poedel gehad, maar hij bleek erg origineelquote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef LongOne het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PUNTEN!
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja hoor weer die thelonius vulture en waaghals tandem
Slijmen werkt niet meer, er gaat echt grof geld op de achtergrond heen en weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bedankt, het was ook echt zo bedoeld. Hoop echt dat ik hierdoor veel punten van hem zal krijgen, ik heb mijn best gedaan om te slijmen.
Inderdaad. TheVulture heeft er al een nieuwe auto van gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Slijmen werkt niet meer, er gaat echt grof geld op de achtergrond heen en weer.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad. TheVulture heeft er al een nieuwe auto van gekocht.
[afbeelding]
Hartelijk dank! Ik heb de laatste paar weken van de vorige editie consequent meegedaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |