quote:-PinhoSouza-
-Van Gaal: "Jullie zijn het natuurlijk weer niet eens met mij, maar dat bord achter mij is blauw."-
quote:-Thelonious-
-"Omdat alleen ik recht kan praten wat krom is ga ik ook de persconferenties van Utreg doen. -
quote:-gebruikersnaam-
-Van Gaal :" 'k Oef jou niks uit te leggen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-Van Gaal: "Koevermans naar Feyenoord? Ik ben toch niet gek?"-
Ik had een Welkom Terug Gordon Podiumplek verwacht, maar helaas, ik moet het zelf doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer geen podiumplek.
Ik ga dramatisch dit seizoen
Ja, die had ik ook verwacht toen ik terugkwam van vakantie. Maar nee hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had een Welkom Terug Gordon Podiumplek verwacht, maar helaas, ik moet het zelf doen.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef Bayswater het volgende:
En een een onjuiste opmerking tegen Blwah Podiumplek behoorde ook tot de mogelijkheden. Deze ronde waren de hoogste podiumplaatsen voor de dubbelzinnigheid
Hey, paaskonijn ook weer uit zijn holquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAAAA
Was het steeds kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hey, paaskonijn ook weer uit zijn hol![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:00 schreef PinhoSouza het volgende:
"Eey, geef mijn fiets terug !!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Boukhari! Ook U Kan Hem Als Rijpaard Inhuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |