Ik ben niet zo kapot van Sneijder-grappen eigenlijk, dus wees blij dat hij meedoet.quote:
quote:-Zjakkie -
-Met een stomp in de edele delen helpt Geli Ronaldo het kleine beestje uit te spugen dat vast in zn keel zat-
quote:--Schorpioen--
-Geli checkt het profiel van de Pirelli (zwem)bandjes van Ronaldo. -
quote:-Waaghals -
-Ah fuck man, glijdt er weer een figurant door mijn Kodak-moment!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-smulder1991-
-Italiaanse bond start onderzoek naar doping, ze vragen zich af waarom ronaldo anders zo hoog kan springen-
Zeker nooit een schop in je edele delen gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die van Zjakkie tamelijk briljant
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer geen podium.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zeker nooit een schop in je edele delen gehad?
Ik vond het net niet passen bij de foto.
O, foutje dat moest die van jou eigenlijk zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]Maar je hebt hem wel als 3e
I kvond het vooral briljant omdat ie dat beestje had opgemerkt
En ik maar mijn beeldscherm poetsenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I kvond het vooral briljant omdat ie dat beestje had opgemerkt
Dat doet EnGCatjuh ook altijd als ie de uitslag ziet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ik maar mijn beeldscherm poetsen![]()
Ik telde er acht. Is dat genoeg?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
![]()
Iedereen handjes opsteken die EnGCatjuh in de top 3 had geplaatst.
Komt omdat er geen tandem op de foto stondquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
van mij had je de poedel gehad
Welk briljant onderschrift had je in gedachten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:41 schreef gebruikersnaam het volgende:shit en ik wilde hem thuis nog editten voor een briljant onderschrift.
komt de uitslag nu al
Arme Gordon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren was er ook geen inzending meer na 14.13 dus je zal weinig klachten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |