Goed gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Kluivert: 'Laat die 2 maar hun kracht ontwikkelen met zo'n vage krachtoefening. Ik heb het niet meer nodig, mijn initialen zijn niet voor niets PK.'
Leuk maar er is nog geen winnaar gekozen, laat staan een nieuwe fotoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wat doet die neger hier ?
Lol, het is nog geen tijd voor een nieuwe foto.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wat doet die neger hier ?
Ik had hem naar dit topic verwezen ervanuitgaande dat ie zich eerst even zou informeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk maar er is nog geen winnaar gekozen, laat staan een nieuwe foto
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had hem naar dit topic verwezen ervanuitgaande dat ie zich eerst even zou informeren.
![]()
Die kan op repeat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Waaghals het volgende:
mijn excuses, ik was helaas verhinderd.
iig dank richting de jury
Lol,quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Thelonious het volgende:
Davids: "Geef me nou een pepermuntje, man. Ik zie toch dat je een rol in je broek heb zitten.
Heb jij even geluk dat Waaghals het laat afweten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Davids: "Geef me nou een pepermuntje, man. Ik zie toch dat je een rol in je broek heb zitten.
Want?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat Waaghals het laat afweten.
Ach, wie weet krijg ik de poedel, en had ik beter te laat kunnen zijn.quote:
Als je hem krijgt dan ben ik het niet eens met de jury.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, wie weet krijg ik de poedel, en had ik beter te laat kunnen zijn.
quote:Beschouw
Davids: "Nee, ik draag geen scheenbeschermers. Maar draag jij een tocque?
quote:Thelonious
quote:Blawh
Kluivert: 'Laat die 2 maar hun kracht ontwikkelen met zo'n vage krachtoefening. Ik heb het niet meer nodig, mijn initialen zijn niet voor niets PK.'
De opmaak is hier te vinden.quote:PinhoSouza
Dansen met sterren ook groot succes op het voetbalveld.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef Thelonious het volgende:
Wat vind je van die foto van paultjuhh? Scheelt weer gezoek.
Sorry, ik ben morgen helaas verhinderd. Krijg je weer een puntje in de schoot geworpen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
Hehey, tweeds. Hopelijk is de nummer een morgen beschikbaar voor jury-duty.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Als jij nou gewoon je lul in je broek doet, scheelt mij weer fotosjoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |