ha·ra·ki·ri (het ~, ~'s)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je doelt op jouw onderschrift dan moet ik erkennen dat mijn algemene kennis op dat gebied te wensen overlaat, ik heb geen idee wat een hakiri ofzo is.
Om 20.12 is de uitslag gepost (zie wijziging) in het bericht van 20.03 (opmerking van Blwah dat hij net thuis was). Inzending was dus op tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
Plasje gebruikersnaam stinkt naar verschaald bier.Urinestaal van Vulture is mengsel van vriendenpis, vermoed ik.
![]()
Enne Bayswater, als je na uitslag post, tellen onderschriften niet meer mee. Of heb je jouw laatste inzending niet meegeteld?
Inderdaad, Bayswater was op tijd. Ik had mijn postaantal ook wel kunnen opkrikken maar ik heb het bericht dat de uitslag eraan kwam om 20.12 gewijzigd in het bericht met de uitslag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Om 20.12 is de uitslag gepost (zie wijziging) in het bericht van 20.03 (opmerking van Blwah dat hij net thuis was). Inzending was dus op tijd.
Ja ik zit op mijn werk en heb de rechten niet om mijn bericht te edittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
graag 1 inzending per keer vulture
Schwakste? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Davids: "Nu zijn we veel sterker Clarence, de schwakste schakel is gelukkig uit de 'kabel'."
Ha ja, wat erg ik ken geen eens vatsoenlijk nederlandsch mheer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Schwakste? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |