Gebruiken alsin van de doktert?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ritalin, freecell, is idd heel erg slecht![]()
Ex-vriendje van mij gebruikte dat![]()
Als in drugs.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb een fiets met een half lekke achterband, mijn voorband is wel weer opgepompt trouwens.
Maar dat staat toch ook niet in de TT?
TRalala.
[..]
Gebruiken alsin van de doktert?
Of als drugs?
Pfff, nou en.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, zeg , die mensne velenen onderdakbij meets! das wel een naamtopic waard. en ik ben gewoon verlsaafd aan kittens en katten.
Bwhehe, wat een losert.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als in drugs.
Ik had dan ook een drugsverslaafde als vriendje
Maarja. Naar eigen zeggen was hij ermee gestopt.
Toch geinig dat hij een week nadat het uit was weer begonnen was met a) roken en b)drugs.
Hij dronk ook meer dan ooit tevoren daarna. Hij moest zelfs meerdere keren kotsen op 1 avond terwijl hij eigenlijk nooit veel dronk.
Dus. Bovendien was hij dom en hoop ik nu heel erg dat hij is blijven zitten vanwege zn drugsgebruik.
(Hij is achteraf een eikel geweest en daarom mag dit)
Ja.quote:
haaai maok!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:10 schreef maok het volgende:
moi
Ik wist dat je gsiter in Beijum was, maar wat ik nu van eze post moet denken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haaai maok!
Vandaag een bamibal met raspatat?
Of heb je liever een gezonde hap?
Iets als een eh, salade met gorgonzola.
Jawel.
Moet je het wel zelf kopen hoor, ik ga nu niet naar een of ander vage avondwinkelt.
kay.
Dubbelposter.quote:
quote:
Hai.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Sebasser het volgende:
Een kei van een kereltje.
Gister?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je gsiter in Beijum was, maar wat ik nu van eze post moet denken?
Hoiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haaai maok!
Vandaag een bamibal met raspatat?
Of heb je liever een gezonde hap?
Iets als een eh, salade met gorgonzola.
Jawel.
Moet je het wel zelf kopen hoor, ik ga nu niet naar een of ander vage avondwinkelt.
kay.
Is het een rijmpje?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een rijmpje.
Zioe je dat niet eens?
pft.
Raspatat. Hap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is het een rijmpje?
Ach, kan best, ik weet niet wat het is.
Ja ik moet wat. Heb er bijna 3000quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dubbelposter.
Postopkrikker!
[..]
[..]
Hai.![]()
snel editen hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja ik moet wat. Heb er bijna 3000![]()
Edit. eh ik heb er 3010![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb bijna 58000, moet je daar trots op zijn?
Ik heb enkel een broodje jam gehad vanmorgen, witbrood.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet nog eten. de zut bij de mac, twee spritsen onderweg nara mn zus, oranjekoek bij mn zus, en een blikje cola in het stadspark zijn het enige wat ik heb geconsumerd vandaag
Ik heb gister ook niets gehad, en gister alleen pizza.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gister en eersgister ook niet gegeten. En ik heb gewerkt deze week. en veel gereden vandaag. Dus ik ben een grotere josti door mezlef lichamelijk nog meer uit te putten!
Ik ga wel een bugtopic aanmaken ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet.
Ik heb een ONZ topic gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga wel een bugtopic aanmaken ofzo.
Natuurlijk! Eindelijk weer bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi T & T! Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |