Oh dat. Ja, dat heb ik ook ergens gelezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]Ik bedoelde het niet al te serieus hoor alleen heeft ze wat foto's zonder kleren laten maken ter promotie van haar nieuwe album en schijnt ze met producers in bed te duiken die 20 jaar ouder zijn ofzo
[..]
Een heel mooi gezicht en een uitstralingquote:Ik dacht ik leer je even wat
En wat heeft Joss Stone wat die andere 2 (naast Serena) niet hebben dan?![]()
Ik was te lui. In dit geval had het ook weinig uitgemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, volgende keer als je een foto in de quiz post is het misschien wel zo handig om de naam van het plaatje aan te passen/ergens anders te uploaden
Ik weet dat je niet al te ver bij me vandaan bent maar sinds wanneer heb je een verrekijker op m'n raam gericht?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, nou. Volgens mij heb jij al je kleren nog aan.
Eeh?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Daar gaat de Springtuigmeisjewahwah TT
quote:Je hebt onlangs met Christina Aguilera gewerkt. Het zijn toch vooral jonge vrouwen die jou als producer inhuren...
"En toch ben ik geen producer die eerst met elke artiest naar bed wil, voordat hij in de studio met ze aan de slag gaat... Geloof me, de laatste jaren heb ik genoeg aanbiedingen gehad, maar ik ben heel kieskeurig. Tegen een heel beroemd, blank en vreselijk saai Engels soulmeisje van wie ik de naam niet ga noemen (Joss Stone?, red.) heb ik bijvoorbeeld nee gezegd."
bom (de ~, ~men)quote:
*gluur*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet dat je niet al te ver bij me vandaan bent maar sinds wanneer heb je een verrekijker op m'n raam gericht?![]()
Best mogelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
In de Veronicagids van vorige week een interview met Mark Ronson:
[..]
D'r muziek gaat na 1 nummer wel vervelen jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joss Stone heeft ook een uitermate vervelende hijgende manier van zingen vind ik
Fijn album met covers heeft ie uitgebracht trouwens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
In de Veronicagids van vorige week een interview met Mark Ronson:
[..]
Het is sexy om zo te hijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook omdat ik weet dat ademhalen er prima uit te filteren is
Ik vond haar eerste 2 albums erg goed maar vind dit nieuwe gedoe vrij slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
D'r muziek gaat na 1 nummer wel vervelen ja
Ze heeft gewoon geen conditiequote:
En de boer dan? Die kleedt je ieder jaar uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je me zonder wol ziet
Jammer dat het programma zelf verder echt slecht is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Over een paar minuten gaat Giel Beelen zich laten martelen. Vorige week heb ik het een beetje gemist. Is wel een interessant stukje. Als Beelen niet zo'n ontzettende sukkel was had ik het vaker gekeken want dit zijn wel interessante experimenten om aandacht te trekken voor martelen
Dammit, mental image van een naakt schaap!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik wil niet dat je me zonder wol ziet
Ja, maar die weet me iedere keer weer op m'n rug te leggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de boer dan? Die kleedt je ieder jaar uit
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dammit, mental image van een naakt schaap!!!
Hoe moet ik nou gaan slapen vannacht?![]()
Dat lok je zelf uit met dat hete gekreun van jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar die weet me iedere keer weer op m'n rug te leggen![]()
Het klinkt als een astmapatiënt die al zingend een paar trappen oploopt, daar vind ik niets sexy aanquote:
Zo'n enge huid zoals naaktratten en bungelende dingenquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het 4e zoekresultaat is al stukken beter
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lok je zelf uit met dat hete gekreun van je
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n enge huid zoals naaktratten en bungelende dingen![]()
![]()
Maar dat blote lammetje hieronder ziet er niet eens zo vies uit, wel schattig eigenlijk.
Gaat dit nou weer over schapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het wordt voor mij tijd om te gaan slapen, ik had net in plaats van sexy sectie ingetypt... en ool al spreek je het hetzelfde uit, het is iets heel anders
Time for your medicine dearquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het wordt voor mij tijd om te gaan slapen, ik had net in plaats van sexy sectie ingetypt... en ool al spreek je het hetzelfde uit, het is iets heel anders
Voor mij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Knijpbeestjes. Popples nog wel!!!
Dat is jeugdsentiment voor mij.
Dat was leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, experiment komt NU op TV...Ned 3
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef erkel het volgende:
Misschien gaat het er allang niet meer over, maar wil toch nog wat kwijt over Joss Stone.
Ik vind haar gemaakt, een irritante stem hebben, haar muziek raakt me niet en ze is niet buitengewoon mooi ofzo.
![]()
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
Mijn mening doet er niet toe?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.![]()
Dit was het voorlopig evenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. [afbeelding]
Van jou wil ik weten wat je van Tupperwarebakjes vindt.
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Tupperware is fantastisch, mag ik jouw woonruimte gebruiken voor Tupperware-parties?
Moet je doen. Meningen zijn goud waardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Mooi. Ik denk dat ik jullie meningen ga verzamelen in een notititboekje.
Leeggegraasd enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.![]()
En jij hebt toch een groot weiland?
De vraag is hoeveel meningen voor hoeveel goud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je doen. Meningen zijn goud waard
Ik welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nee! Schapenvlees vind ik niet zo heel erg lekker.
Jij mag beslissen wie jou mag hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
Jullie gaan toch niet ruzie maken om wie mij mag hebben hè?
dat was mn vraag nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ze is naakt dus geen rokjes Plasterk..
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
En?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Supersheep het volgende:
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?
Nou vooruit, jij en Nem mogen me allebei niet![]()
quote:
Wees trots, ik ook nietquote:Wat ook mijn hart breekt: ik kwam er net achter dat ik pas bij deel 3 van AKQ meedeed. Ik ben helemaal geen AKQ'er van het eerste uur.![]()
Deel 3 is echt wel eerste uur hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]hier:
[afbeelding]
[..]
Wees trots, ik ook niet![]()
Snelle topicsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deel 3 is echt wel eerste uur hoor
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!quote:
Ik ben er niet gek op, ik geloof in het schaap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Haha, waar haal je ze toch vandaan, al die schaapplaatjes.
Ben je nou écht gek op schapen of is dat pas sinds jij deze nick hebt aangenomen?
1 uur en 20 minuten is best snel jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Wat zou het snelste AKQ topic zijn geweest?
50 minuten volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef wyccie het volgende:
Bah, nu al de derde keer. Enorme, vliegende beesten. Soort van motten, lijkt het wel.
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Supersheep het volgende:
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?
Mjah, weet ook niet echt hoe ik het moet noemen, beest dat ik hier had maakte iig duidelijk geluid, itt tot de meeste normale motten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.
De twee andere vlogen wel, die maakten wel een beetje geluid, maar niet echt gezoem, meer gefladder.
Is dat niet goed? Komt de motpolitie me oppakken?quote:
Óf laat 'm dan buiten los óf maak 'm doodquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet goed? Komt de motpolitie me oppakken?
Het was een beestje met een echt lijfje, bruine vleugels, schutkleuren. Paar centimeters lang, redelijk smal als de vleugels zijn ingeklapt.
De Sjonnies heb ik niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:23 schreef Mikkie het volgende:
De Sjonnies op de Waalkade waren overigens echt supertof. Beetje jammer dat ik na een lading bier alweer over vijf uur op moet
Ik denk dat ie wel dood is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.
Kraken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef Supersheep het volgende:
Hoorde je 'm nog piepen?
Ruim een uur te laat om mentale steun mee te geven, maar toch goeiemorgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef Mikkie het volgende:
Nou dan ga ik maar zonder jullie mentale steun naar m'n werk.
Stress bevordert het herstel niet hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Harry Potter was uitverkocht.![]()
![]()
![]()
Ik had ook gewoon moeten bestellen![]()
Als troost komt degene die zou kijken zo met chocolate chip cookies langs en met m'n vakantiefoto's.(ik heb hem eerst gewezen op de kleinere boekwinkeltjes in Grunn, dus daar gaat hij nog even kijken.
Duim even mee allemaal.
)
Stomme ik![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Hij was helemaal niet uitverkocht. Hij was me gewoon in de zeik aan het nemen.
Dat komt uit de Planet Earth serie. Ik heb echt nog nooit ZO'N mooie biologie-serie gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:54 schreef Plasterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21312/d81e1eeb/index.html
biologie![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Harry Potter was uitverkocht.![]()
![]()
![]()
Ik had ook gewoon moeten bestellen![]()
Als troost komt degene die zou kijken zo met chocolate chip cookies langs en met m'n vakantiefoto's.(ik heb hem eerst gewezen op de kleinere boekwinkeltjes in Grunn, dus daar gaat hij nog even kijken.
Duim even mee allemaal.
)
Stomme ik![]()
ik duim voor je meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
En de V&D, ik heb m'n hoop op de V&D.
* nagelbijt ][/me]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Hij was helemaal niet uitverkocht. Hij was me gewoon in de zeik aan het nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar maak je toch geen grapjes over.![]()
IK HEB UM!!!![]()
[me=zich met koffie en chocolate chip cookies op de bank nestelt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt uit de Planet Earth serie. Ik heb echt nog nooit ZO'N mooie biologie-serie gezien![]()
Ik zal zo eens kijken of ik nog een aflevering kan vinden en dan post ik even wat megavette screenshots
Waarschijnlijk heb ik die binnenkort op dvdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..het liep allemaal een beetje traag en vast dus ik heb echt een heleboel mooie screenshots niet kunnen maken. Een aantal dingen vált geen screenshot van te maken. Zoals een scene waarbij de camera bij de stam van een hele grote, kale beuk begint en langzaam achteruit rijdt. In die tijd zie je de boom groen worden. Dat heeft dus een paar weken gekost dat schot. Zo mooi
Maar hier toch een aantal voor een indruk. Het gaat me vooral om de patronen en kleuren die er gebruikt worden in de shots. Fenomenaal
Eigenlijk moet je de serie gewoon kijken. Deze screenshots komen uit één aflevering.
Geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik die binnenkort op dvd
Snap trouwens niet dat ie nog niet in Nederland in uitgezonden (en vertaald is dus). Met Blue Planet gebeurde dit relatief snel dacht ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ik moet 'm ook nog even kopen.
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Snap trouwens niet dat ie nog niet in Nederland in uitgezonden (en vertaald is dus). Met Blue Planet gebeurde dit relatief snel dacht ik.
mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..het liep allemaal een beetje traag en vast dus ik heb echt een heleboel mooie screenshots niet kunnen maken. Een aantal dingen vált geen screenshot van te maken. Zoals een scene waarbij de camera bij de stam van een hele grote, kale beuk begint en langzaam achteruit rijdt. In die tijd zie je de boom groen worden. Dat heeft dus een paar weken gekost dat schot. Zo mooi
Maar hier toch een aantal voor een indruk. Het gaat me vooral om de patronen en kleuren die er gebruikt worden in de shots. Fenomenaal
Eigenlijk moet je de serie gewoon kijken. Deze screenshots komen uit één aflevering.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Biologie was mijn lievelingsvakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
mooi![]()
Ik zie een potentiele bioloog in je![]()
Serie is wel verkocht aan 130 landen dus lijkt me logisch als Nederland daar gewoon bij zit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik heb ze destijds op de BBC gekeken. Maar het beste zijn ze te bekijken op een HD TV.
Kort filmpje uit deel 1: een haai pakt een zeehond. Maar dan in slowmotion
http://video.google.com/videoplay?docid=-4153330516949353893&q=bbc+from+pole+to+pole
Een oud topic met nog enkele screenshots: BBC's "Planet Earth"
Voor die prijs wil ik ze ook wel hebben. Waar heb je ze vandaan? Ik kom niet verder dan amazon.com. Ik moet sowieso de blind watchmaker nog bestellen dus is niet heel erg als ik hem daarvan moet krijgen.quote:Als ik jou was zou ik de DVD's kopen. Als er ooit iets 37.50 waard is geweest, dan is het die serie
Ik heb 'm nog niet. Maar in het andere topic hebben mensen 'm ook bij Amazon vandaan volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik ze ook wel hebben. Waar heb je ze vandaan? Ik kom niet verder dan amazon.com. Ik moet sowieso de blind watchmaker nog bestellen dus is niet heel erg als ik hem daarvan moet krijgen.
Ah, lekker is datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Plasterk het volgende:
[..]
even sparen, moet ook nog verhuizen zeer binnenkortantikraakpand is verkocht
Omdat ik als ik vroeg naar m'n werk moet niet nog even achter de pc ga zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:13 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ben ik hier 's ochtends altijd zo eenzaam?
Zeker. Biertjes drinken in de tuin.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
Gratis bezorging.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie dat ze hem via Play.com hebben gekocht. Hij is inmiddels wel 49 euro
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/923038/-/Product.html?cur=258
Er zijn slechtere plannen dan datquote:
Kijk, dat zijn nuttige tipsquote:
tnx, gaat wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:07 schreef wyccie het volgende:
Veel plezier.
Gorgina verbaan wat wil jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht bij de videotheek, ik neem Amazones eens mee, leuke cast enzo.....
...echt, het enige dat er leuk aan is is Theo Maassen, de rest van de film is echt![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0390833/business
Een waar kassucces
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:03 schreef iamredleader het volgende:ff een goedenacht post. Morgenochtend Amsterdam in, de American Book Center heeft voor mij 2 boeken Harry Potter klaarliggen
quote:
Wat is er nou precies gebeurd dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hele dag op de bank met m'n boek. Af en toe even in slaap gesukkeld, maar stukken beter.![]()
Ik sloeg af, maar er reed iemand in de weg.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd dan?
Veel plezier!quote:
Hee, jou waren we kwijt.quote:
enenen?quote:
Was er even een paar weken tussen uit.quote:
geluktquote:
Slaap lekker danquote:Op zondag 22 juli 2007 01:37 schreef TradeMarkie het volgende:
en nu ga ik lekker slapen, aangezien ik hier in mn eentje zit te zitten
Weltrustenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:37 schreef TradeMarkie het volgende:
en nu ga ik lekker slapen, aangezien ik hier in mn eentje zit te zitten
De vraag is: had je voorrang?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sloeg af, maar er reed iemand in de weg.![]()
inderdaad want ik denk niet dat we haar nog meer kunnen inruilenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:00 schreef Neleos het volgende:
Ah, ik zie dat Soempie het ook nog steeds doet. Gelukkig maar.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 04:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad want ik denk niet dat we haar nog meer kunnen inruilen
?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef wyccie het volgende:
Hehe, grappig.
okquote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef wyccie het volgende:
Dat filmpje, Chocolate Rain.
En dat andere filmpje in het rijtje ook, chocolate speed painting met een lepel.
6 man in 1 bochtquote:
En toen probeerde er nog 1 de safetycar te splitsen in 2 gelijke delenquote:
En er werd nog een tractortje meegepaktquote:Op zondag 22 juli 2007 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toen probeerde er nog 1 de safetycar te splitsen in 2 gelijke delen![]()
de F in F1 staat voor Farmerquote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef wyccie het volgende:
Waarom rijden er tractors mee in de F1-race?![]()
Dat is om de Spykers harder te laten rijden. Als ze te langzaam gaan rijdt die tractor over ze heenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef wyccie het volgende:
Waarom rijden er tractors mee in de F1-race?![]()
En dat heeft 'ie nog gedaan ook. Met de mededeling dat TradeMarkie fotos zoektquote:
En dan mij ook nog de schuld geven zekerquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heeft 'ie nog gedaan ook. Met de mededeling dat TradeMarkie fotos zoekt
Ik zoek ze zelf dus ook jongens
Zouden in Jane Magazine moeten staan..maar dat hebben we hier niet. Dus nog even wachten
Ja mooi he?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan mij ook nog de schuld geven zeker![]()
Hij vroeg er om, ik heb hem alleen doorverwezen![]()
Nee, geen zin meer.quote:
Ik wilde net typen "Wat een stilte hier op een luie zondagmiddag zonder Soemp en Bertje"quote:
quote:
Goed wel.quote:
Ik viel in slaap nog voor ik m'n boek open had.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je toch gisteren gewoon door moeten lezen
Ernstig..quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen films gekeken?
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ernstig..
Ik heb een half uur geleden m'n nagels roze 'gelakt' met een markeerstift. Dat zegt genoeg.![]()
Groen is leukerquote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ernstig..
Ik heb een half uur geleden m'n nagels roze 'gelakt' met een markeerstift. Dat zegt genoeg.![]()
What's eating Gilbert Grape met Juliett Lewis moet ik ook nog kijken. Die schijnt wel okay te zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb hier nog liggen: Clerks, The Virgin Suicides en What's eating Gilbert Grape?
Ik sloeg af naar rechts, maar had geen zicht op wat er zou komen. Vervolgens moest ik iemand ontwijken die aan de verkeerde kant van de weg reed. Dat doe ik op dat punt zelf ook altijd, maar nu dus niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
En om ever terug te komen op het ongeluk..had je nou voorrang of niet?
Heb ik zo nog wat te doen.quote:
Zou me niet verbazen als ze daar nu bij in slaap zou vallenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The Straight Story zou een perfecte film voor je zijn
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze daar nu bij in slaap zou vallen
En die verkeerde weg rijder is ook nog even gestopt of niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sloeg af naar rechts, maar had geen zicht op wat er zou komen. Vervolgens moest ik iemand ontwijken die aan de verkeerde kant van de weg reed. Dat doe ik op dat punt zelf ook altijd, maar nu dus niet meer.![]()
Je hebt nog een stel tenenquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die verkeerde weg rijder is ook nog even gestopt of niet?
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wie zegt dat alleen de nagels moeten?
Zo natuurlijk vind ik dat niet meer tegenwoordigquote:
Ik zou de studie doen en een baantje erbij. Niet andersom. Dat gaat niet goedquote:Op zondag 22 juli 2007 15:45 schreef Soempie het volgende:
Ik twijfel over volgend studiejaar. Ik kan een baantje erbij nemen, de studie psychologie ernaast gaan doen of er net zo'n rustig jaar van maken als dit jaar.
Je bedoelt alleen de studie en het baantje wat ik nu al hebquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou de studie doen en een baantje erbij. Niet andersom. Dat gaat niet goed
En dat is ook wel aantrekkelijk.quote:
Ja..maar als je zelf zoiets hebt van: ik voer geen reet uit..dan zou ik er een baantje bijnemen. Dan kun je sparen voor als je klaar bent met studeren voor een ander huisje of een dikke reis. Of een rijbewijs.quote:
Ik ga er nog even over nadenken.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..maar als je zelf zoiets hebt van: ik voer geen reet uit..dan zou ik er een baantje bijnemen. Dan kun je sparen voor als je klaar bent met studeren voor een ander huisje of een dikke reis. Of een rijbewijs.
Ik ben pastasaus aan het maken. Straks aardappels bakken.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken.![]()
Wat ga jij vandaag nog doen?
Zijn ze zo smerig.quote:
Nee, maar het is gewoon een saaie klusquote:
Heb je spek dan? Corned beefquote:Op zondag 22 juli 2007 16:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb witte bonen in tomatensaus, ik heb corned beef, ik heb eieren!
Maar geen Pudding.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef iamredleader het volgende:
![]()
hij is binnen
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Donderdagavond overwerken, inplanten, vrijdag hopelijk dan niks te zien, en maandag feest![]()
![]()
Hee wycquote:Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp![]()
Ik zie dat je al veel beter bent (veel wakkerder in ieder geval).
Wat heb je ondertussen nog meer roze gemaakt?
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef iamredleader het volgende:
![]()
hij is binnen
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Donderdagavond overwerken, inplanten, vrijdag hopelijk dan niks te zien, en maandag feest![]()
![]()
Laat eens zien!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Soempie het volgende:
een roze tekening gemaakt van Jim Morrison![]()
Geen spek en worstjes, wel een heleboel andere brokken vlees in de diepvries, maar geen zin om iets te ontdooien.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je spek dan? Corned beef
Heb je worstjes?
Pudding kun je zelf maken natuurlijk als je havermout in huis hebt
Dan zit een engels ontbijt er niet inquote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen spek en worstjes, wel een heleboel andere brokken vlees in de diepvries, maar geen zin om iets te ontdooien.
En ook geen havermout.
quote:
Dan maak je dat toch? Met suikerquote:
In TTK zijn soms tekeningen van users te zien. Dan voel ik me vaak zo:quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef wyccie het volgende:
Door zulk talent voel ik me altijd zo nutteloos.![]()
Witte bonen in tomatensaus moet je sowieso nooit bakkenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:54 schreef wyccie het volgende:
Tipje: geen witte bonen in tomatensaus en corned beef gaan bakken. Je pan wordt behoorlijk ranzig.
Ik heb nooit eerder corned beef gehad, was eigenlijk op zoek naar Spam.
Het ziet er uit als hondenvoer, maar ik vind het wel te eten.
Als je dat vergelijkt met mijn krabbels ben je een meesterquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
In TTK zijn soms tekeningen van users te zien. Dan voel ik me vaak zo:![]()
Sommige mensen kunnen zo goed tekenen, dat ik er wel jaloers op ben.![]()
![]()
Eet je dan ook geen ijsjes? En geen echte pudding of vla. Crème Brulee, aardappelpuree, spinazie á la crème.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Dan maak je dat toch? Met suiker
Ik eet helemaal geen pap meer. Ik heb het een paar jaar geleden nog wel eens geprobeerd maar het is gewoon niet mijn ding meer. Ik moet echt een "bite" hebben..
Ik heb zelfs een magnetron. maar ik wilde het gewoon toch proberen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Witte bonen in tomatensaus moet je sowieso nooit bakken
Crème Bruleequote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eet je dan ook geen ijsjes? En geen echte pudding of vla. Crème Brulee, aardappelpuree, spinazie á la crème.
![]()
Klinkt lekkerquote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond Thaise wokgroenten, Thaise groene saus (niet te scherp) en rijst, en daarnaast een lekker koel biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |