dat was mn vraag nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ze is naakt dus geen rokjes Plasterk..
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
En?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Supersheep het volgende:
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?
Nou vooruit, jij en Nem mogen me allebei niet![]()
quote:
Wees trots, ik ook nietquote:Wat ook mijn hart breekt: ik kwam er net achter dat ik pas bij deel 3 van AKQ meedeed. Ik ben helemaal geen AKQ'er van het eerste uur.![]()
Deel 3 is echt wel eerste uur hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]hier:
[afbeelding]
[..]
Wees trots, ik ook niet![]()
Snelle topicsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deel 3 is echt wel eerste uur hoor
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!quote:
Ik ben er niet gek op, ik geloof in het schaap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Haha, waar haal je ze toch vandaan, al die schaapplaatjes.
Ben je nou écht gek op schapen of is dat pas sinds jij deze nick hebt aangenomen?
1 uur en 20 minuten is best snel jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Wat zou het snelste AKQ topic zijn geweest?
50 minuten volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef wyccie het volgende:
Bah, nu al de derde keer. Enorme, vliegende beesten. Soort van motten, lijkt het wel.
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Supersheep het volgende:
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?
Mjah, weet ook niet echt hoe ik het moet noemen, beest dat ik hier had maakte iig duidelijk geluid, itt tot de meeste normale motten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.
De twee andere vlogen wel, die maakten wel een beetje geluid, maar niet echt gezoem, meer gefladder.
Is dat niet goed? Komt de motpolitie me oppakken?quote:
Óf laat 'm dan buiten los óf maak 'm doodquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet goed? Komt de motpolitie me oppakken?
Het was een beestje met een echt lijfje, bruine vleugels, schutkleuren. Paar centimeters lang, redelijk smal als de vleugels zijn ingeklapt.
De Sjonnies heb ik niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:23 schreef Mikkie het volgende:
De Sjonnies op de Waalkade waren overigens echt supertof. Beetje jammer dat ik na een lading bier alweer over vijf uur op moet
Ik denk dat ie wel dood is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.
Kraken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef Supersheep het volgende:
Hoorde je 'm nog piepen?
Ruim een uur te laat om mentale steun mee te geven, maar toch goeiemorgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef Mikkie het volgende:
Nou dan ga ik maar zonder jullie mentale steun naar m'n werk.
Stress bevordert het herstel niet hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Harry Potter was uitverkocht.![]()
![]()
![]()
Ik had ook gewoon moeten bestellen![]()
Als troost komt degene die zou kijken zo met chocolate chip cookies langs en met m'n vakantiefoto's.(ik heb hem eerst gewezen op de kleinere boekwinkeltjes in Grunn, dus daar gaat hij nog even kijken.
Duim even mee allemaal.
)
Stomme ik![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Hij was helemaal niet uitverkocht. Hij was me gewoon in de zeik aan het nemen.
Dat komt uit de Planet Earth serie. Ik heb echt nog nooit ZO'N mooie biologie-serie gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:54 schreef Plasterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21312/d81e1eeb/index.html
biologie![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Harry Potter was uitverkocht.![]()
![]()
![]()
Ik had ook gewoon moeten bestellen![]()
Als troost komt degene die zou kijken zo met chocolate chip cookies langs en met m'n vakantiefoto's.(ik heb hem eerst gewezen op de kleinere boekwinkeltjes in Grunn, dus daar gaat hij nog even kijken.
Duim even mee allemaal.
)
Stomme ik![]()
ik duim voor je meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
En de V&D, ik heb m'n hoop op de V&D.
* nagelbijt ][/me]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Hij was helemaal niet uitverkocht. Hij was me gewoon in de zeik aan het nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar maak je toch geen grapjes over.![]()
IK HEB UM!!!![]()
[me=zich met koffie en chocolate chip cookies op de bank nestelt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt uit de Planet Earth serie. Ik heb echt nog nooit ZO'N mooie biologie-serie gezien![]()
Ik zal zo eens kijken of ik nog een aflevering kan vinden en dan post ik even wat megavette screenshots
Waarschijnlijk heb ik die binnenkort op dvdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..het liep allemaal een beetje traag en vast dus ik heb echt een heleboel mooie screenshots niet kunnen maken. Een aantal dingen vált geen screenshot van te maken. Zoals een scene waarbij de camera bij de stam van een hele grote, kale beuk begint en langzaam achteruit rijdt. In die tijd zie je de boom groen worden. Dat heeft dus een paar weken gekost dat schot. Zo mooi
Maar hier toch een aantal voor een indruk. Het gaat me vooral om de patronen en kleuren die er gebruikt worden in de shots. Fenomenaal
Eigenlijk moet je de serie gewoon kijken. Deze screenshots komen uit één aflevering.
Geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik die binnenkort op dvd
Snap trouwens niet dat ie nog niet in Nederland in uitgezonden (en vertaald is dus). Met Blue Planet gebeurde dit relatief snel dacht ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ik moet 'm ook nog even kopen.
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Snap trouwens niet dat ie nog niet in Nederland in uitgezonden (en vertaald is dus). Met Blue Planet gebeurde dit relatief snel dacht ik.
mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..het liep allemaal een beetje traag en vast dus ik heb echt een heleboel mooie screenshots niet kunnen maken. Een aantal dingen vált geen screenshot van te maken. Zoals een scene waarbij de camera bij de stam van een hele grote, kale beuk begint en langzaam achteruit rijdt. In die tijd zie je de boom groen worden. Dat heeft dus een paar weken gekost dat schot. Zo mooi
Maar hier toch een aantal voor een indruk. Het gaat me vooral om de patronen en kleuren die er gebruikt worden in de shots. Fenomenaal
Eigenlijk moet je de serie gewoon kijken. Deze screenshots komen uit één aflevering.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Biologie was mijn lievelingsvakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
mooi![]()
Ik zie een potentiele bioloog in je![]()
Serie is wel verkocht aan 130 landen dus lijkt me logisch als Nederland daar gewoon bij zit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik heb ze destijds op de BBC gekeken. Maar het beste zijn ze te bekijken op een HD TV.
Kort filmpje uit deel 1: een haai pakt een zeehond. Maar dan in slowmotion
http://video.google.com/videoplay?docid=-4153330516949353893&q=bbc+from+pole+to+pole
Een oud topic met nog enkele screenshots: BBC's "Planet Earth"
Voor die prijs wil ik ze ook wel hebben. Waar heb je ze vandaan? Ik kom niet verder dan amazon.com. Ik moet sowieso de blind watchmaker nog bestellen dus is niet heel erg als ik hem daarvan moet krijgen.quote:Als ik jou was zou ik de DVD's kopen. Als er ooit iets 37.50 waard is geweest, dan is het die serie
Ik heb 'm nog niet. Maar in het andere topic hebben mensen 'm ook bij Amazon vandaan volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik ze ook wel hebben. Waar heb je ze vandaan? Ik kom niet verder dan amazon.com. Ik moet sowieso de blind watchmaker nog bestellen dus is niet heel erg als ik hem daarvan moet krijgen.
Ah, lekker is datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Plasterk het volgende:
[..]
even sparen, moet ook nog verhuizen zeer binnenkortantikraakpand is verkocht
Omdat ik als ik vroeg naar m'n werk moet niet nog even achter de pc ga zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:13 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ben ik hier 's ochtends altijd zo eenzaam?
Zeker. Biertjes drinken in de tuin.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |