Voor mij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Knijpbeestjes. Popples nog wel!!!
Dat is jeugdsentiment voor mij.
Dat was leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, experiment komt NU op TV...Ned 3
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef erkel het volgende:
Misschien gaat het er allang niet meer over, maar wil toch nog wat kwijt over Joss Stone.
Ik vind haar gemaakt, een irritante stem hebben, haar muziek raakt me niet en ze is niet buitengewoon mooi ofzo.
![]()
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
Mijn mening doet er niet toe?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.![]()
Dit was het voorlopig evenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. [afbeelding]
Van jou wil ik weten wat je van Tupperwarebakjes vindt.
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Tupperware is fantastisch, mag ik jouw woonruimte gebruiken voor Tupperware-parties?
Moet je doen. Meningen zijn goud waardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Mooi. Ik denk dat ik jullie meningen ga verzamelen in een notititboekje.
Leeggegraasd enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.![]()
En jij hebt toch een groot weiland?
De vraag is hoeveel meningen voor hoeveel goud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je doen. Meningen zijn goud waard
Ik welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nee! Schapenvlees vind ik niet zo heel erg lekker.
Jij mag beslissen wie jou mag hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
Jullie gaan toch niet ruzie maken om wie mij mag hebben hè?
dat was mn vraag nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ze is naakt dus geen rokjes Plasterk..
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
En?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Supersheep het volgende:
Je zit hevig te shaken op je stoel in de hoop dat ik jou kies?
Nou vooruit, jij en Nem mogen me allebei niet![]()
quote:
Wees trots, ik ook nietquote:Wat ook mijn hart breekt: ik kwam er net achter dat ik pas bij deel 3 van AKQ meedeed. Ik ben helemaal geen AKQ'er van het eerste uur.![]()
Deel 3 is echt wel eerste uur hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]hier:
[afbeelding]
[..]
Wees trots, ik ook niet![]()
Snelle topicsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deel 3 is echt wel eerste uur hoor
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!quote:
Ik ben er niet gek op, ik geloof in het schaap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Haha, waar haal je ze toch vandaan, al die schaapplaatjes.
Ben je nou écht gek op schapen of is dat pas sinds jij deze nick hebt aangenomen?
1 uur en 20 minuten is best snel jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste dubbele puntentopic was echt verschrikkelijk. Niet goed voor je hart. Zo snel moest je F5'en en typen!
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Wat zou het snelste AKQ topic zijn geweest?
50 minuten volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfff, geen idee. Maar het is vast in minder dan een uur volgegooid.
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef wyccie het volgende:
Bah, nu al de derde keer. Enorme, vliegende beesten. Soort van motten, lijkt het wel.
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Supersheep het volgende:
En ook een raar soort gezoem door die vleugels van ze?
Mjah, weet ook niet echt hoe ik het moet noemen, beest dat ik hier had maakte iig duidelijk geluid, itt tot de meeste normale motten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij vloog niet. Lag stil op tafel en toen heb ik er een keukenrolkoker die ik aan de bovenkant had dichtgeknepen eroverheen geplaatst. En toen in een lege chipszak gegooid. Beetje gekreukt, dichtgetapet en toen in de prullenbak gegooid.
De twee andere vlogen wel, die maakten wel een beetje geluid, maar niet echt gezoem, meer gefladder.
Is dat niet goed? Komt de motpolitie me oppakken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |