Oh dat. Ja, dat heb ik ook ergens gelezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]Ik bedoelde het niet al te serieus hoor alleen heeft ze wat foto's zonder kleren laten maken ter promotie van haar nieuwe album en schijnt ze met producers in bed te duiken die 20 jaar ouder zijn ofzo
[..]
Een heel mooi gezicht en een uitstralingquote:Ik dacht ik leer je even wat
En wat heeft Joss Stone wat die andere 2 (naast Serena) niet hebben dan?![]()
Ik was te lui. In dit geval had het ook weinig uitgemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, volgende keer als je een foto in de quiz post is het misschien wel zo handig om de naam van het plaatje aan te passen/ergens anders te uploaden
Ik weet dat je niet al te ver bij me vandaan bent maar sinds wanneer heb je een verrekijker op m'n raam gericht?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, nou. Volgens mij heb jij al je kleren nog aan.
Eeh?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Daar gaat de Springtuigmeisjewahwah TT
quote:Je hebt onlangs met Christina Aguilera gewerkt. Het zijn toch vooral jonge vrouwen die jou als producer inhuren...
"En toch ben ik geen producer die eerst met elke artiest naar bed wil, voordat hij in de studio met ze aan de slag gaat... Geloof me, de laatste jaren heb ik genoeg aanbiedingen gehad, maar ik ben heel kieskeurig. Tegen een heel beroemd, blank en vreselijk saai Engels soulmeisje van wie ik de naam niet ga noemen (Joss Stone?, red.) heb ik bijvoorbeeld nee gezegd."
bom (de ~, ~men)quote:
*gluur*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet dat je niet al te ver bij me vandaan bent maar sinds wanneer heb je een verrekijker op m'n raam gericht?![]()
Best mogelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
In de Veronicagids van vorige week een interview met Mark Ronson:
[..]
D'r muziek gaat na 1 nummer wel vervelen jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joss Stone heeft ook een uitermate vervelende hijgende manier van zingen vind ik
Fijn album met covers heeft ie uitgebracht trouwens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
In de Veronicagids van vorige week een interview met Mark Ronson:
[..]
Het is sexy om zo te hijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook omdat ik weet dat ademhalen er prima uit te filteren is
Ik vond haar eerste 2 albums erg goed maar vind dit nieuwe gedoe vrij slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
D'r muziek gaat na 1 nummer wel vervelen ja
Ze heeft gewoon geen conditiequote:
En de boer dan? Die kleedt je ieder jaar uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je me zonder wol ziet
Jammer dat het programma zelf verder echt slecht is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Over een paar minuten gaat Giel Beelen zich laten martelen. Vorige week heb ik het een beetje gemist. Is wel een interessant stukje. Als Beelen niet zo'n ontzettende sukkel was had ik het vaker gekeken want dit zijn wel interessante experimenten om aandacht te trekken voor martelen
Dammit, mental image van een naakt schaap!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik wil niet dat je me zonder wol ziet
Ja, maar die weet me iedere keer weer op m'n rug te leggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de boer dan? Die kleedt je ieder jaar uit
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dammit, mental image van een naakt schaap!!!
Hoe moet ik nou gaan slapen vannacht?![]()
Dat lok je zelf uit met dat hete gekreun van jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar die weet me iedere keer weer op m'n rug te leggen![]()
Het klinkt als een astmapatiënt die al zingend een paar trappen oploopt, daar vind ik niets sexy aanquote:
Zo'n enge huid zoals naaktratten en bungelende dingenquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het 4e zoekresultaat is al stukken beter
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lok je zelf uit met dat hete gekreun van je
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n enge huid zoals naaktratten en bungelende dingen![]()
![]()
Maar dat blote lammetje hieronder ziet er niet eens zo vies uit, wel schattig eigenlijk.
Gaat dit nou weer over schapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het wordt voor mij tijd om te gaan slapen, ik had net in plaats van sexy sectie ingetypt... en ool al spreek je het hetzelfde uit, het is iets heel anders
Time for your medicine dearquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het wordt voor mij tijd om te gaan slapen, ik had net in plaats van sexy sectie ingetypt... en ool al spreek je het hetzelfde uit, het is iets heel anders
Voor mij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Knijpbeestjes. Popples nog wel!!!
Dat is jeugdsentiment voor mij.
Dat was leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, experiment komt NU op TV...Ned 3
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef erkel het volgende:
Misschien gaat het er allang niet meer over, maar wil toch nog wat kwijt over Joss Stone.
Ik vind haar gemaakt, een irritante stem hebben, haar muziek raakt me niet en ze is niet buitengewoon mooi ofzo.
![]()
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
Mijn mening doet er niet toe?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat erkel van Remia ovenfrites vindt.![]()
Dit was het voorlopig evenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook over andere dingen een mening?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. [afbeelding]
Van jou wil ik weten wat je van Tupperwarebakjes vindt.
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Tupperware is fantastisch, mag ik jouw woonruimte gebruiken voor Tupperware-parties?
Moet je doen. Meningen zijn goud waardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Mooi. Ik denk dat ik jullie meningen ga verzamelen in een notititboekje.
Leeggegraasd enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil geen levende dieren in mijn woning.![]()
En jij hebt toch een groot weiland?
De vraag is hoeveel meningen voor hoeveel goud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je doen. Meningen zijn goud waard
Ik welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nee! Schapenvlees vind ik niet zo heel erg lekker.
Jij mag beslissen wie jou mag hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
Jullie gaan toch niet ruzie maken om wie mij mag hebben hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |