Klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef Gizmo112 het volgende:
euhm..is dit niet nummer 108 ?
Popcornjum.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:55 schreef freecell het volgende:
Druk gehad Teigan?
Ik had het ook wel tof gevonden, maar ik kon alleen vanmiddag
Enne.... Gratis massage? Waar?
Goede vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef S-Two het volgende:
Ik vraag me nog steeds af van wie die Arabische avatar linksonder in de OP is?
Bonaire.quote:
Zijn trouwens nog wel een paar die echt nog nooit gezien heb, die paardjes bijvoorbeeldquote:
En mijn oude en nieuwe avatar staan erin.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zijn trouwens nog wel een paar die echt nog nooit gezien heb, die paardjes bijvoorbeeld
Als je nog wat vehikels op de foto zet daar,ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef Aryon het volgende:
[..]
Bonaire.Lekker 2 weekjes heerlijk relaxen met de familie. En me oom en tante komen nog 1 weekje later er naar toe, maar me oom heeft z'n ellepijp gebroken. Hoeveel pech kan je hebben?
![]()
Hoezo vraag je dat aan mijquote:
Ja, zal ff kijken wat ik voor je kan doen. Of met me foon-camera of met de camera van me ouders, maar dat komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je nog wat vehikels op de foto zet daar,ik houd me aanbevolen
(geld ook voor overige al dan niet exotische vakantiebestemmingen, medetopicgenoten)
Lol!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Thuis
En bedakt voor de PM Aryon!
Tip: ga indruk maken op ChipsZak met die foto![]()
Jewel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
jehebt die foto toch ook niet naar mij gestuurd omdat je met me wilt neuken?![]()
![]()
Omdat er een boek in de bieb van beijum is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef maok het volgende:
Zo weer terug van het zwemmen
[..]
Hoezo vraag je dat aan mij![]()
Ik heb er trouwens geen.
En als ik die laat zien, maak ik indruk op jou.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Aryon heeft me een foto van een hippiebus gestuurd
je bent ook niet een beetje nieuwsgierig he?:') Maar die komt dus voor op mn war of the worlds MUSICAL dvd. Ze kan ook pauk en xylofoon btwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat was er met drummende dames in een corset ?
Lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat er vanavond een gebakken ei op het menu staat!
Ik denk dat ik vanavond ook niet veel speciaals ga eten ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat er vanavond een gebakken ei op het menu staat!
Pics zonder en met topje pls.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb een nieuw topje.
Gekocht in de leuke winkel in Groningen; Simsalabim
Is het nu wel ontopic? Ja he? dat dikgedrukte maakt het ontopic.
mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |