Niet gaan huilenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Beschouw het volgende:
Laat ZoneKill de rest van het werk maar doen![]()
quote:-Rumille-
-Troll dolls maken comeback in Alkmaar-
quote:-gebruikersnaam-
-Als je die pingels bij AZ ook van zo dicht bij mist, is het ari-verdeci-
quote:-TheVulture-
-Keeper: "Hahaha, Ik snap niet hoe je zo'n bal zo vrij als een vogel missen kan-Ari"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Ruud_fr-
-"Waarom zit jij verdomme mijn shirt te lezen? Heb ik wat van je lelijke kop aan ofzo?!!"-
Er hadden er wel 2 of 3 meer op het podium gekund, keuze was niet makkelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Thelonious het volgende:
Ik had Beschouw als winnaar maar goed: de jury beslist.
Next!
extra puntje voor mij dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:Ik ben morgenavond echter niet beschikbaar voor de uitslag.... heb een etentje
moet dat niet zijn: "Charisteas scoort alleen niet binnen het veld" ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef Rumille het volgende:
Puntjes!
[afbeelding]
Charisteas scoort niet alleen binnen het veld.
Inderdaad, ik had ook eerder verwacht iets van: Charisteas scoort beter buiten het veld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet dat niet zijn: "Charisteas scoort alleen niet binnen het veld" ?
Ja danke, ik heb er geen zak aan en pis naast de pot, deze zijn hierbij dan weer wel toepasselijk.quote:Een paar anderen (vooral ZoneKill) pissen net naast de pot, bij deze een eervolle vermelding voor wat het waard is.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ook eerder verwacht iets van: Charisteas scoort beter buiten het veld.
Ik zat er al over te twijfelen, maar ik geef Harry toch nog het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet dat niet zijn: "Charisteas scoort alleen niet binnen het veld" ?
Ruud heeft toch de poedel, die is geen jury.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Ik zat er al over te twijfelen, maar ik geef Harry toch nog het voordeel van de twijfel.
En ik moet Feyenoord-fans niet teveel beledigen.
mij beledig je daar echt niet mee hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Ik zat er al over te twijfelen, maar ik geef Harry toch nog het voordeel van de twijfel.
En ik moet Feyenoord-fans niet teveel beledigen.
* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Rumille het volgende:
Mwoaah, voor het geval dat.
Wie weet is Vulture wel een Feyenoord-fan maar durft hij er niet voor uit te komen.
Wat ik kan begrijpen.
en ik maar denken dat je van voetballen hieldquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toe
Ik ook! Maar misschien komt ooit een Feyenoorder aan de macht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toe
1 |
TheVulture heeft gisteren al gezegd dat hij de uitslag niet kan doen, dus het is wachten op gebruikersnaam ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Thelonious het volgende:
Wachten dan maar op de nummer 2.
Gefeli!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo ben net thuis. was even met mijn vrouw bij de verloskundige.
inzendingen zijn nu gesloten, en ik ga nu pogen een uitslag naar voren te toveren
Staat al 3 maanden in mijn onderschrift. maar even zo goed bedankt. dit gaat je extra punten opleverenquote:
quote:-Garudo-
-"My big not-scoring Greek Husband"-
quote:-Zjakkie-
-Charisteas wisselt net zo vaak van vrouw als van club-
quote:-Mwanatabu-
-Charisteas, nu nog in het wit, gaat eindelijk scoren-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-Ook in bed mist Charisteas regelmatig.
mevrouw Charisteas: "Pak je vanavond wel het goede gat?Mijn ogen puilen er nog van uit. "-
Ik vond die van Bayswater anders redelijk sterk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo goed als de vorige ronde was, zo matig was deze. ik had echt moeite om tot een top 3 te komen, en de top 3 en de poedel lagen dit maal niet zo ver uit elkaar.
Maar de banaalste heeft toch de poedel gekregen.
die van bayswater was leuk als er nog 2 dames bij stonden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond die van Bayswater anders redelijk sterk.
Maar bedankt dat je me de poedel niet hebt gegeven, vreesde er wel een beetje voor.![]()
Ik opteer voor bonuspunten per geworpen kind tijdens een competitiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
Eind oktober dus geen tijd om punten te scoren, gebruikersnaam. Mooi.![]()
Hoe hoog je vrig jaar uitgekomen zou zijn zonder bevalling. Minder hoog vermoed ik. Veel punten gehad uit bewonderingquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik opteer voor bonuspunten per geworpen kind tijdens een competitie![]()
(hoe hoog zou ik dan vorig jaar uitgekomen zijn?)
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha, en als ik zeg dat het IQ van zwangere vrouwen en moeders daalt en we dus ten eerste tegen onze eigen handicap spelen?
Ik seg alteit maar sau, interligensie ken niet miskent worre.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.![]()
Oh ja mensen, ik doe de uitslag he dus let even op: slijmen helpt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.![]()
wat zie je er mooi uit vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja mensen, ik doe de uitslag he dus let even op: slijmen helpt!![]()
quote:
Mallerd, dat is mijn dochter!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Het zoontje van Mwanatabu maakt nieuwe vrienden.
Ach ja 50% kans dat ik goed zat. Ik plaats nog wel wat beters zometeen.quote:
No problem! Leuke dag gehad? Nog plannen voor vanavond?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef Zjakkie het volgende:
Tweeds!Thnx gebruikersnaam!
En thnx frits ook
Gisteren om 17:41 is het officieel geboren. Gisteravond zijn we eventjes naar het ziekenhuis geweest, toen lag ie op de couveuse. Vandaag zijn we er weer even naartoe gereden', wat foto's gemaakt, eventjes vastgehouden ook... Echt mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No problem! Leuke dag gehad? Nog plannen voor vanavond?
Die van Bayswater was gewoon leuk ouwe puntendief, Harry kan er maar in eentje zijn tong stoppen. Maar ik zal het onthouden als een olifant.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die van bayswater was leuk als er nog 2 dames bij stonden.
't Is niet te hopen dat ie veel op jou lijkt. Of op gebruikersnaam. Anaway, gefeliciteerd met de familieuitbreidingquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Gisteren om 17:41 is het officieel geboren. Gisteravond zijn we eventjes naar het ziekenhuis geweest, toen lag ie op de couveuse. Vandaag zijn we er weer even naartoe gereden', wat foto's gemaakt, eventjes vastgehouden ook... Echt mooi![]()
M'n schoonzus zou tot 48 uur na de bevalling in het ziekenhuis moeten blijven, maar omdat dat dus vrijdagavond zou worden en ze dan thuis ook geen hulp zouden krijgen wordt het waarschijnlijk zaterdagochtend.
Ach, het is de zoon van mn broer he niet van mijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
't Is niet te hopen dat ie veel op jou lijkt. Of op gebruikersnaam. Anaway, gefeliciteerd met de familieuitbreiding![]()
Kandidaat nummer 1 voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Tévez vindt de ouderwetse grap met het tikje op de schouder nog steeds amusant
je suis d'accord schetebolletjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeg schetebolletjes vamme, de nationale veevervoermaatschappij is het spoor weer eens letterlijk bijster, dus het kan een beetje duren voordat ik in het pittoreske Zwolle arriveer en de jurering op me kan nemen. Maar je maintiendrai en je vais faire le uitslag, bon?
En jij nog double et gras gefeliciteerd!quote:
Ik heb de mijne net gewijzigd, hopelijk op tijd om de poedelprijs te vermijden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Bon, je suis thuis en le uitslag vent eraan
quote:-gebruikersnaam-
-Teves bijt zijn tanden stuk op nieuwe uitdaging-
quote:-vrolijke-frits-
-Tévez vindt de ouderwetse grap met het tikje op de schouder nog steeds amusant -
quote:-Garudo-
-"The Good, the Bad and the Ugly"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Spelers begeleiden geestelijke gehandicapte-
Je begrijpt dat ik nu weer een poedel kwijt moet bij je om de schijn op te houden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tweedst!Eindelijk weer eens punten!
Ik wist dat mijn goede verstandhouding met Mwana van pas zou komen!![]()
Kleine Mwana eet, slaapt en kruipt precies op schema en lacht en straalt alleen maarquote:Hoe is het met de kleine Mwana?
Dat regelen we onderling wel van die poedelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu weer een poedel kwijt moet bij je om de schijn op te houden?
[..]
Kleine Mwana eet, slaapt en kruipt precies op schema en lacht en straalt alleen maar
De Tabus aan de andere kant slopen het halve huis en zijn bijdehant aan het worden...eentje zong laatst van Oajoax![]()
KUTTTT daar wou ik een grap over makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:30 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Reden uit het vliegtuig stappen van Hanegem bekend gemaakt: 'Ik zag van die Aziatische gasten die op ons wouden gaan schieten'.
Sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
KUTTTT daar wou ik een grap over maken![]()
Ik heb me net kunnen inhouden om "This is...Spaltaaaaa!" te postenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Gelukkig beschik je over een creatief genoeg brein om een ander onderschrift te bedenken.
en Willemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:45 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Japan dankt Dennis Bergkamp dat hij voor hun wel in het vliegtuig is gestapt.
quote:Van Hanegem stapt zomaar uit vliegtuig
SCHIPHOL - Willem van Hanegem is zaterdagmorgen op Schiphol vlak voor vertrek van FC Utrecht naar Stockholm uit het vliegtuig gestapt. Hij kampt met vliegangst en durfde het op het laatste moment niet aan met een kleine charter het luchtruim naar Zweden te kiezen.
Met technisch manager Piet Buter is Van Hanegem inmiddels met de auto onderweg naar de Zweedse hoofdstad, een trip van ruim 1400 kilometer. FC Utrecht trapt zondagmiddag in Stockholm om 16.00 uur af tegen Hammarby in de strijd om de Intertoto Cup tegen Hammarby.
Van Hanegem, die een week in dienst is van de eredivisieclub uit de Domstad, zat zaterdagochtend al in het toestel met de selectie van FC Utrecht, de medische en technische staf en een aantal journalisten, toen de oud-international het plots Spaans benauwd kreeg. Hij stapte op Buter af en zei: ’Ik vlieg toch maar niet.’ Dat zorgde eerst voor nogal wat beroering, maar toen duidelijk was dat het Van Hanegem menens was, stapte hij met Buter het vliegtuig uit, waarna ze zich in een busje meteen naar het Schiphol-gebouw lieten brengen.
Bron: AD.nl
quote:-Thomas87-
-Japanners blijken goed in het uitvoeren van de rekenopdracht: 7+5 is inderdaad 12-
quote:-Beschouw-
-Andy van der Meijden is blijkbaar vaak wezen Chinezen-
quote:-ruud_fr-
-Hand van God komt niet zomaar aanwaaien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mindstate-
--
Nee, heb me voorgenomen om positief op uitslagen te reageren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Voor de nummer 1 positie op maandag zeker.![]()
op http://forum.fok.jp had je waarschijnlijk gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef Mindstate het volgende:in die van mij zat een hele goede grap!
Die bestaat niet dus moest ik hem hier wel maken! Hoe moet ik een quote van ze pakken als ze geen Nederlands praten maar Japans!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op http://forum.fok.jp had je waarschijnlijk gewonnen
Hehe, eindelijk een leukequote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Rijkaard's geheime selectiecriteria uitgelekt: Linksdragende aanvallers genieten zijn voorkeur
Hoezo ze zijn toch niet allemaal linksbenig?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef Blawh het volgende:
Edit: Verkeerd.
quote:Garudo
"Een, Twee cha cha cha! Een, Twee cha cha cha!"
quote:gebruikersnaam
Muurtje niet goed neergezet
quote:TheVulture
Rijkaard's geheime selectiecriteria uitgelekt: Linksdragende aanvallers genieten zijn voorkeur
De opmaak is hier te vinden.quote:Terreros85
Arnold Kruiswijk gespot bij training FC Barcelona
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel bijna overtuigd was van punten.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Beschouw het volgende:
Hm, niveau van jury weer zoals gebruikelijk. Laag dus.
Nu je het zegt, het klopte inderdaad wel. Ik dacht even teveel.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoezo ze zijn toch niet allemaal linksbenig?![]()
Meer dan welkom. Zijn wij weer een dagje verschoond van de poedelquote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Slaw het volgende:
Dit is alleen voor insiders of zijn niuewelingen ook welkom?
Die van jou was idd wel leuk en nog actueel ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Anders ik wel. Blijkbaar zit er geen wielerliefhebber in de jury.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Slaw het volgende:
[afbeelding]
Primeur: speler van G-team krijgt contract bij Ajax
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Zijn wij weer een dagje verschoond van de poedel![]()
ik was er ook van overtuigd, en nog gekregen ookquote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel bijna overtuigd was van punten.
Wablief?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:13 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Ajax? Voor HUN-TELt-AARdig zijn niet mee!
Een verwoede poging voor een woordgrap: Ajax? Voor hun telt aardig zijn niet mee. Met de hoofdletters trachtte ik het te verduidelijken, maar blijkbaar tevergeefsquote:
Neehoor, snapte em welquote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Een verwoede poging voor een woordgrap: Ajax? Voor hun telt aardig zijn niet mee. Met de hoofdletters trachtte ik het te verduidelijken, maar blijkbaar tevergeefs![]()
het is dan ook de voetbalfoto-onderschriftcompetitiequote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Anders ik wel. Blijkbaar zit er geen wielerliefhebber in de jury.
niet gezien waarschijnlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Bayswater het volgende:
En een Delta Lloyd reklameliefhebber ook al niet.
quote:HPayne
Huntelaar enigzins verbaasd: "nummer 25, zou oud ben ik nog niet hoor" van Geel: "nee dat is het aantal goals wat je dit seizoen moet maken flapdrol"
quote:Mindstate
Die jongen gaat me dronken van geluk maken
quote:ZoneKill
Van Geel gaat er Blind vanuit dat de Hunter niet voor 25 miljoen vertrekt
De opmaak is hier te vinden.quote:Slaw
Primeur: speler van G-team krijgt contract bij Ajax
De leukste wint, en dat was die van jou zeker niet, ik vond hem de slechtste zelfs, vandaar de poedelquote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef Slaw het volgende:
Ik snap de uitslag niet - serieus niet. Die winnende is echt verschrikkelijk slecht - en waar is de poedelprijs voor?
Is het niet de bedoeling dat de leukste wint? Of zit de wedstrijd anders in elkaar?
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef Slaw het volgende:
Pardon???
Dan zit je er naast. Ik neem aan dat iemand anders wel even ingrijpt.
Objectief gezien was die van mij veruit het leukst maar in ieder geval de 3 winnende maken alledrie geen enkel glimlachje los.
Is het niet beter een objectieve jury in te stellen dan iemand zoals jij die er blijkbaar geen gevoel voor heeft?
Objectief over jezelf oordelenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef Slaw het volgende:
Pardon???
Dan zit je er naast. Ik neem aan dat iemand anders wel even ingrijpt.
Objectief gezien was die van mij veruit het leukst maar in ieder geval de 3 winnende maken alledrie geen enkel glimlachje los.
Is het niet beter een objectieve jury in te stellen dan iemand zoals jij die er blijkbaar geen gevoel voor heeft?
Er gaat wel meer mis bij Fok! de laatste dagenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:24 schreef Slaw het volgende:
Beschouw, jij leidt deze toko toch? Er gaat even iets mis geloof ik
Als je een objectieve jury van 10 man had gehad, had ie zeker gewonnen, dat lijkt me evident.quote:[b]Op maandag 23 juli 2007 19:27 schreef Thomas87 Ook The Vulture heeft wel een punt: jouw onderschrift was wel tyfusslecht![]()
Gast, je komt hier gelijk met een hoop bombarie binnenvallen, weet niet waar je over lult en de een zijn smaak is die van de ander niet... klaarblijkelijk ben je nogal vol van jezelf als je jezelf objectief de beste vindt... ik zou zeggen: richt lekker je eigen competitie op.... elke dag puntenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef Slaw het volgende:
Nee het is serieus Vulture. Zo'n wedstrijd is alleen leuk als de uitslag serieus genomen kan worden.
Nou nou. Lange teentjes hier? Jury was idd bar slecht.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gast, je komt hier gelijk met een hoop bombarie binnenvallen, weet niet waar je over lult en de een zijn smaak is die van de ander niet... klaarblijkelijk ben je nogal vol van jezelf als je jezelf objectief de beste vindt... ik zou zeggen: richt lekker je eigen competitie op.... elke dag punten
En wat ik er grappig aan vond: de woordgrap mbt Blind....
Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou nou. Lange teentjes hier? Jury was idd bar slecht.![]()
Jij neemt dit dus niet serieus. Jammer. Ik dacht dat het er ging om leuke en goede onderschriften te maken maar jij kan blijkbaar niet tegen kritiek op Ajax of de winnaars zijn je vrienden.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gast, je komt hier gelijk met een hoop bombarie binnenvallen, weet niet waar je over lult en de een zijn smaak is die van de ander niet... klaarblijkelijk ben je nogal vol van jezelf als je jezelf objectief de beste vindt... ik zou zeggen: richt lekker je eigen competitie op.... elke dag punten
Echt waar? Jezusmina, uit wat voor grot kom jijquote:En wat ik er grappig aan vond: de woordgrap mbt Blind....
Om over de kwaliteit van de jury maar niet te sprekenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezien
Er zaten zeker 3 betere bij, ook als je die van mij niet meerekent: ik dacht serieus dat je de 3 slechtste had uitgekozen. Als je zo'n woordgrap over Blind waardeert dan is het niveau wel heel laag.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezien
Ik denk dat ik als winnaar van het vorige jaar toch aardig weet wat een leuk onderschrift is, en als je je even in de regels van dit spelletje verdiept zou je weten dat de winnaar van de vorige foto de jury is.....maar ik ga verder niet in discussiequote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef Slaw het volgende:
[..]
Jij neemt dit dus niet serieus. Jammer. Ik dacht dat het er ging om leuke en goede onderschriften te maken maar jij kan blijkbaar niet tegen kritiek op Ajax of de winnaars zijn je vrienden.
Als je geen smaak hebt, waarom mag je dan jureren??
[..]
Echt waar? Jezusmina, uit wat voor grot kom jij
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Slaw het volgende:
[..]
Als je een objectieve jury van 10 man had gehad, had ie zeker gewonnen, dat lijkt me evident.
In ieder geval hadden de 3 winnenden niet bij de top 3 gezeten. Die winnende is echt zo ontzettend nikszeggend maar misschien kan die vulture uitleggen wat er grappig aan is???
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Om over de kwaliteit van de jury maar niet te spreken![]()
Je bent nog een lafbek ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
.....maar ik ga verder niet in discussie
quote:
Hij ziet zelf ook wel dat ie voor schut staatquote:
Laten we het maar gewoon bij de onderschriften houden, daar draait het omquote:
Blijkbaar draait het om andere dingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon bij de onderschriften houden, daar draait het om
Klopt inderdaad wel, ik laat elke keer dezelfde winnen....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Slaw het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het om andere dingen.
Is dat een idee: een jury van buiten? Dan heb je niet als nu dat iemand zijn kennissen bevoordeelt.
Slaw's objectieve voetbalonderschrift ompetitie #1quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Slaw het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het om andere dingen.
Is dat een idee: een jury van buiten? Dan heb je niet als nu dat iemand zijn kennissen bevoordeelt.
De eerste vriend van TheVulture meldt zich alquote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Slaw's objectieve voetbalonderschrift ompetitie #1
Dat lijkt me een mooi topic voor je gezever.
In tegenstelling tot jouw krijg ik geen punten, maar verdien ik ze eerlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De eerste vriend van TheVulture meldt zich alVreemd dat je geen punten hebt gehad gebruikersnaam
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Slaw het volgende:
[..]
Als je een objectieve jury van 10 man had gehad, had ie zeker gewonnen, dat lijkt me evident.
In ieder geval hadden de 3 winnenden niet bij de top 3 gezeten. Die winnende is echt zo ontzettend nikszeggend maar misschien kan die vulture uitleggen wat er grappig aan is???
O ja. En dit dan? Ontvangen de laatste keer toen ik jury was.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw krijg ik geen punten, maar verdien ik ze eerlijk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef Garudo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Slaw na zijn volgende Voetbalfoto-Onderschrift Fok! deelname"
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:11 schreef Thelonious het volgende:
Die slaw is pas sinds gisteren lid. Volgens mij is het gewoon Beschouw.
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
O ja. En dit dan? Ontvangen de laatste keer toen ik jury was.
[afbeelding]
De tussenstand zat in Oostvoorne en daarbij krijg ik geen punten dus zie het nut van de tussenstand niet in.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft tussenstand trouwens?
Krat bier kan beter in Spijkenisse blijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef Bayswater het volgende:
Waar zijn mijn punten? Had ook weer de beste of weet the Vulture niet hoe een kratje bier eruit ziet?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef Garudo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Slaw na zijn volgende Voetbalfoto-Onderschrift Fok! deelname"
Wie zou die kloon toch zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Slaw het volgende:
[..]
Hij ziet zelf ook wel dat ie voor SCHut staat![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:53 schreef Slaw het volgende:
Zal maar niks meer over de G-competitie zeggen met al die humorloze Ajacieden hier
quote:-Schorpioen-
Happy slapping !!
quote:The Vulture
Huntelaar: "En ik doop u, Bats Roorda"
quote:Blawh
Huntelaar heeft het wel heel duidelijk achter de elleboog.
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
Slaw revancheert zich op TheVulture
Dan rekenen we op jou voor een financiële compensatie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Slaw het volgende:
Jeetje, betaalt die Vulture ervoor ofzo?
Er zaten zulke leuke bij, maar geen enkele wordt beloond.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:25 schreef Beschouw het volgende:
De kritiek van Slaw is wat beter verpakt, maar gelijk heeft hij alweer.
Problemen in je relatie? Is dat waarom je hier je frustratie eruit moet gooien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Slaw het volgende:
[..]
Niet te intiem, vindt mijn vriendin nie goed![]()
Onno of Ono?quote:
Ja dat is het eigenlijk wel. Nou ja niet zozeer in mijn relatie, maar over mijn relatie. Zie R & Pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Problemen in je relatie? Is dat waarom je hier je frustratie eruit moet gooien?
Max 1 onderschrift.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Ono nog zeer moe van vele reizen
of
Mols inmiddels 40 jaar: 'Ik had altijd nog eens een jaartje willen keepen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |