op http://forum.fok.jp had je waarschijnlijk gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef Mindstate het volgende:in die van mij zat een hele goede grap!
Die bestaat niet dus moest ik hem hier wel maken! Hoe moet ik een quote van ze pakken als ze geen Nederlands praten maar Japans!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op http://forum.fok.jp had je waarschijnlijk gewonnen
Hehe, eindelijk een leukequote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Rijkaard's geheime selectiecriteria uitgelekt: Linksdragende aanvallers genieten zijn voorkeur
Hoezo ze zijn toch niet allemaal linksbenig?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef Blawh het volgende:
Edit: Verkeerd.
quote:Garudo
"Een, Twee cha cha cha! Een, Twee cha cha cha!"
quote:gebruikersnaam
Muurtje niet goed neergezet
quote:TheVulture
Rijkaard's geheime selectiecriteria uitgelekt: Linksdragende aanvallers genieten zijn voorkeur
De opmaak is hier te vinden.quote:Terreros85
Arnold Kruiswijk gespot bij training FC Barcelona
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel bijna overtuigd was van punten.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Beschouw het volgende:
Hm, niveau van jury weer zoals gebruikelijk. Laag dus.
Nu je het zegt, het klopte inderdaad wel. Ik dacht even teveel.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoezo ze zijn toch niet allemaal linksbenig?![]()
Meer dan welkom. Zijn wij weer een dagje verschoond van de poedelquote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Slaw het volgende:
Dit is alleen voor insiders of zijn niuewelingen ook welkom?
Die van jou was idd wel leuk en nog actueel ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Anders ik wel. Blijkbaar zit er geen wielerliefhebber in de jury.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Slaw het volgende:
[afbeelding]
Primeur: speler van G-team krijgt contract bij Ajax
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Zijn wij weer een dagje verschoond van de poedel![]()
ik was er ook van overtuigd, en nog gekregen ookquote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel bijna overtuigd was van punten.
Wablief?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:13 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Ajax? Voor HUN-TELt-AARdig zijn niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |