1 |
TheVulture heeft gisteren al gezegd dat hij de uitslag niet kan doen, dus het is wachten op gebruikersnaam ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Thelonious het volgende:
Wachten dan maar op de nummer 2.
Gefeli!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo ben net thuis. was even met mijn vrouw bij de verloskundige.
inzendingen zijn nu gesloten, en ik ga nu pogen een uitslag naar voren te toveren
Staat al 3 maanden in mijn onderschrift. maar even zo goed bedankt. dit gaat je extra punten opleverenquote:
quote:-Garudo-
-"My big not-scoring Greek Husband"-
quote:-Zjakkie-
-Charisteas wisselt net zo vaak van vrouw als van club-
quote:-Mwanatabu-
-Charisteas, nu nog in het wit, gaat eindelijk scoren-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-Ook in bed mist Charisteas regelmatig.
mevrouw Charisteas: "Pak je vanavond wel het goede gat?Mijn ogen puilen er nog van uit. "-
Ik vond die van Bayswater anders redelijk sterk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo goed als de vorige ronde was, zo matig was deze. ik had echt moeite om tot een top 3 te komen, en de top 3 en de poedel lagen dit maal niet zo ver uit elkaar.
Maar de banaalste heeft toch de poedel gekregen.
die van bayswater was leuk als er nog 2 dames bij stonden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond die van Bayswater anders redelijk sterk.
Maar bedankt dat je me de poedel niet hebt gegeven, vreesde er wel een beetje voor.![]()
Ik opteer voor bonuspunten per geworpen kind tijdens een competitiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Beschouw het volgende:
Eind oktober dus geen tijd om punten te scoren, gebruikersnaam. Mooi.![]()
Hoe hoog je vrig jaar uitgekomen zou zijn zonder bevalling. Minder hoog vermoed ik. Veel punten gehad uit bewonderingquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik opteer voor bonuspunten per geworpen kind tijdens een competitie![]()
(hoe hoog zou ik dan vorig jaar uitgekomen zijn?)
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha, en als ik zeg dat het IQ van zwangere vrouwen en moeders daalt en we dus ten eerste tegen onze eigen handicap spelen?
Ik seg alteit maar sau, interligensie ken niet miskent worre.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.![]()
Oh ja mensen, ik doe de uitslag he dus let even op: slijmen helpt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch wel bewondering voor je, Mwanatabu, dat je dan aan dit intelligent spel deelneemt.![]()
wat zie je er mooi uit vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja mensen, ik doe de uitslag he dus let even op: slijmen helpt!![]()
quote:
Mallerd, dat is mijn dochter!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Het zoontje van Mwanatabu maakt nieuwe vrienden.
Ach ja 50% kans dat ik goed zat. Ik plaats nog wel wat beters zometeen.quote:
No problem! Leuke dag gehad? Nog plannen voor vanavond?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef Zjakkie het volgende:
Tweeds!Thnx gebruikersnaam!
En thnx frits ook
Gisteren om 17:41 is het officieel geboren. Gisteravond zijn we eventjes naar het ziekenhuis geweest, toen lag ie op de couveuse. Vandaag zijn we er weer even naartoe gereden', wat foto's gemaakt, eventjes vastgehouden ook... Echt mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No problem! Leuke dag gehad? Nog plannen voor vanavond?
Die van Bayswater was gewoon leuk ouwe puntendief, Harry kan er maar in eentje zijn tong stoppen. Maar ik zal het onthouden als een olifant.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die van bayswater was leuk als er nog 2 dames bij stonden.
't Is niet te hopen dat ie veel op jou lijkt. Of op gebruikersnaam. Anaway, gefeliciteerd met de familieuitbreidingquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Gisteren om 17:41 is het officieel geboren. Gisteravond zijn we eventjes naar het ziekenhuis geweest, toen lag ie op de couveuse. Vandaag zijn we er weer even naartoe gereden', wat foto's gemaakt, eventjes vastgehouden ook... Echt mooi![]()
M'n schoonzus zou tot 48 uur na de bevalling in het ziekenhuis moeten blijven, maar omdat dat dus vrijdagavond zou worden en ze dan thuis ook geen hulp zouden krijgen wordt het waarschijnlijk zaterdagochtend.
Ach, het is de zoon van mn broer he niet van mijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
't Is niet te hopen dat ie veel op jou lijkt. Of op gebruikersnaam. Anaway, gefeliciteerd met de familieuitbreiding![]()
Kandidaat nummer 1 voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Tévez vindt de ouderwetse grap met het tikje op de schouder nog steeds amusant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |