Dat regelen we onderling wel van die poedelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu weer een poedel kwijt moet bij je om de schijn op te houden?
[..]
Kleine Mwana eet, slaapt en kruipt precies op schema en lacht en straalt alleen maar
De Tabus aan de andere kant slopen het halve huis en zijn bijdehant aan het worden...eentje zong laatst van Oajoax![]()
KUTTTT daar wou ik een grap over makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:30 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Reden uit het vliegtuig stappen van Hanegem bekend gemaakt: 'Ik zag van die Aziatische gasten die op ons wouden gaan schieten'.
Sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
KUTTTT daar wou ik een grap over maken![]()
Ik heb me net kunnen inhouden om "This is...Spaltaaaaa!" te postenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Gelukkig beschik je over een creatief genoeg brein om een ander onderschrift te bedenken.
en Willemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:45 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Japan dankt Dennis Bergkamp dat hij voor hun wel in het vliegtuig is gestapt.
quote:Van Hanegem stapt zomaar uit vliegtuig
SCHIPHOL - Willem van Hanegem is zaterdagmorgen op Schiphol vlak voor vertrek van FC Utrecht naar Stockholm uit het vliegtuig gestapt. Hij kampt met vliegangst en durfde het op het laatste moment niet aan met een kleine charter het luchtruim naar Zweden te kiezen.
Met technisch manager Piet Buter is Van Hanegem inmiddels met de auto onderweg naar de Zweedse hoofdstad, een trip van ruim 1400 kilometer. FC Utrecht trapt zondagmiddag in Stockholm om 16.00 uur af tegen Hammarby in de strijd om de Intertoto Cup tegen Hammarby.
Van Hanegem, die een week in dienst is van de eredivisieclub uit de Domstad, zat zaterdagochtend al in het toestel met de selectie van FC Utrecht, de medische en technische staf en een aantal journalisten, toen de oud-international het plots Spaans benauwd kreeg. Hij stapte op Buter af en zei: ’Ik vlieg toch maar niet.’ Dat zorgde eerst voor nogal wat beroering, maar toen duidelijk was dat het Van Hanegem menens was, stapte hij met Buter het vliegtuig uit, waarna ze zich in een busje meteen naar het Schiphol-gebouw lieten brengen.
Bron: AD.nl
quote:-Thomas87-
-Japanners blijken goed in het uitvoeren van de rekenopdracht: 7+5 is inderdaad 12-
quote:-Beschouw-
-Andy van der Meijden is blijkbaar vaak wezen Chinezen-
quote:-ruud_fr-
-Hand van God komt niet zomaar aanwaaien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mindstate-
--
Nee, heb me voorgenomen om positief op uitslagen te reageren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Voor de nummer 1 positie op maandag zeker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |