* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Rumille het volgende:
Mwoaah, voor het geval dat.
Wie weet is Vulture wel een Feyenoord-fan maar durft hij er niet voor uit te komen.
Wat ik kan begrijpen.
en ik maar denken dat je van voetballen hieldquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toe
Ik ook! Maar misschien komt ooit een Feyenoorder aan de macht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
* TheVulture is geen Feyenoorder maar draagt Ajax een warm hart toe
1 |
TheVulture heeft gisteren al gezegd dat hij de uitslag niet kan doen, dus het is wachten op gebruikersnaam ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Thelonious het volgende:
Wachten dan maar op de nummer 2.
Gefeli!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo ben net thuis. was even met mijn vrouw bij de verloskundige.
inzendingen zijn nu gesloten, en ik ga nu pogen een uitslag naar voren te toveren
Staat al 3 maanden in mijn onderschrift. maar even zo goed bedankt. dit gaat je extra punten opleverenquote:
quote:-Garudo-
-"My big not-scoring Greek Husband"-
quote:-Zjakkie-
-Charisteas wisselt net zo vaak van vrouw als van club-
quote:-Mwanatabu-
-Charisteas, nu nog in het wit, gaat eindelijk scoren-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-Ook in bed mist Charisteas regelmatig.
mevrouw Charisteas: "Pak je vanavond wel het goede gat?Mijn ogen puilen er nog van uit. "-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |