Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou nou. Lange teentjes hier? Jury was idd bar slecht.![]()
Jij neemt dit dus niet serieus. Jammer. Ik dacht dat het er ging om leuke en goede onderschriften te maken maar jij kan blijkbaar niet tegen kritiek op Ajax of de winnaars zijn je vrienden.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gast, je komt hier gelijk met een hoop bombarie binnenvallen, weet niet waar je over lult en de een zijn smaak is die van de ander niet... klaarblijkelijk ben je nogal vol van jezelf als je jezelf objectief de beste vindt... ik zou zeggen: richt lekker je eigen competitie op.... elke dag punten
Echt waar? Jezusmina, uit wat voor grot kom jijquote:En wat ik er grappig aan vond: de woordgrap mbt Blind....
Om over de kwaliteit van de jury maar niet te sprekenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezien
Er zaten zeker 3 betere bij, ook als je die van mij niet meerekent: ik dacht serieus dat je de 3 slechtste had uitgekozen. Als je zo'n woordgrap over Blind waardeert dan is het niveau wel heel laag.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de kwaliteit van de inzendingen ook wel eens beter heb gezien
Ik denk dat ik als winnaar van het vorige jaar toch aardig weet wat een leuk onderschrift is, en als je je even in de regels van dit spelletje verdiept zou je weten dat de winnaar van de vorige foto de jury is.....maar ik ga verder niet in discussiequote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef Slaw het volgende:
[..]
Jij neemt dit dus niet serieus. Jammer. Ik dacht dat het er ging om leuke en goede onderschriften te maken maar jij kan blijkbaar niet tegen kritiek op Ajax of de winnaars zijn je vrienden.
Als je geen smaak hebt, waarom mag je dan jureren??
[..]
Echt waar? Jezusmina, uit wat voor grot kom jij
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Slaw het volgende:
[..]
Als je een objectieve jury van 10 man had gehad, had ie zeker gewonnen, dat lijkt me evident.
In ieder geval hadden de 3 winnenden niet bij de top 3 gezeten. Die winnende is echt zo ontzettend nikszeggend maar misschien kan die vulture uitleggen wat er grappig aan is???
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Om over de kwaliteit van de jury maar niet te spreken![]()
Je bent nog een lafbek ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
.....maar ik ga verder niet in discussie
quote:
Hij ziet zelf ook wel dat ie voor schut staatquote:
Laten we het maar gewoon bij de onderschriften houden, daar draait het omquote:
Blijkbaar draait het om andere dingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon bij de onderschriften houden, daar draait het om
Klopt inderdaad wel, ik laat elke keer dezelfde winnen....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Slaw het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het om andere dingen.
Is dat een idee: een jury van buiten? Dan heb je niet als nu dat iemand zijn kennissen bevoordeelt.
Slaw's objectieve voetbalonderschrift ompetitie #1quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Slaw het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het om andere dingen.
Is dat een idee: een jury van buiten? Dan heb je niet als nu dat iemand zijn kennissen bevoordeelt.
De eerste vriend van TheVulture meldt zich alquote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Slaw's objectieve voetbalonderschrift ompetitie #1
Dat lijkt me een mooi topic voor je gezever.
In tegenstelling tot jouw krijg ik geen punten, maar verdien ik ze eerlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De eerste vriend van TheVulture meldt zich alVreemd dat je geen punten hebt gehad gebruikersnaam
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Slaw het volgende:
[..]
Als je een objectieve jury van 10 man had gehad, had ie zeker gewonnen, dat lijkt me evident.
In ieder geval hadden de 3 winnenden niet bij de top 3 gezeten. Die winnende is echt zo ontzettend nikszeggend maar misschien kan die vulture uitleggen wat er grappig aan is???
O ja. En dit dan? Ontvangen de laatste keer toen ik jury was.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw krijg ik geen punten, maar verdien ik ze eerlijk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef Garudo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Slaw na zijn volgende Voetbalfoto-Onderschrift Fok! deelname"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |