Morgen wordt het gewoon zonnig, punt uit, want dan is dijkpop :pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef Nesle het volgende:
Ik ben benieuwd of het morgen echt zulk lekker weer wordt als wordt gezegd
I
quote:
wasaaa meisquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wasaaa meisleuk dat je date *hips* leuk *hips* was
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
ja bedankt![]()
heb je al toestemming van je school?
ja ik heb dat nog meegekregen
Is het geen koopavond in Groningen? Of is dat op Donderdag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stomme ProxisIn de nacht van maandag op dinsdag een boek besteld en direct betaald, het boek was op voorraad en is bedoeld als verjaardagscadeau voor m'n broer (die vandaag jarig is en waar ik vanavond naar toe ga). Nou heb ik dat boek nog niet
En ik heb hier ook niet iets handigs liggen wat ik dan als tussenkado aan hem kan geven tot ik het boek binnen heb... ja een paar flesjes bier en that's it zo'n beetje
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nee nog niet maar dat wordt 'm pas over 3 weken ofzo want moet een krabbel hebben en ga eerst op vakantie. heb wel al gemaild naar m'n SLB'er en ik weet voor 99% zeker dat ze de plek goedkeurenen ik heb nu eindelijk 45 EC dus ik mag sowieso op stage
Als wat? Beveiliging ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Mikkie, heb je meer details over werken op Lowlands? Ben eventueel geinteresseerd
In Groningen is het misschien koopavond, maar ik woon nog in Enschede hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het geen koopavond in Groningen? Of is dat op Donderdag?
thanksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof![]()
Even iets anders, ik moet volgend schooljaar beginnen aan mijn LOB-dossier en daarvoor moet je allemaal toekomstige scholen gaan bezoeken of van die info pakketten aanvragenLaat ik er vandaag ééntje hebben binnen gekregen
Nu snap ik het allemaal wel, want het is in het engels maar ze vroegen je TOEFL niveau? what theeeeeeee hell is dat?
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Groningen is het misschien koopavond, maar ik woon nog in Enschede heTegen de tijd dat ik in Groningen ben zijn de winkels dicht
Al uitgekaterd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
Oh dus dat weet je pas als je die test hebt gedaan?
in jouw geval gaat dat vast andersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
Oh dus dat weet je pas als je die test hebt gedaan?
Loopbaan orienterend ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
en wat is een LOB-dossier? iets met kreeften![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
en wat is een LOB-dossier? iets met kreeften![]()
![]()
Dus als je er heel goed in bent ben je een LOB-ster?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LOB = Loopbaan Oriëntatie Begeleiding
Jawel, maar dat vind ik ook weer zo lullig. Dan geef ik liever nu iets kleiners en goedkopers en dan de volgende keer het echte cadeauquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:02 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet gewoon zeggen 'sorry cadeau komt door omstandigheden later'
Hetzelfde had ik onlangs met mijn tentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, mij zien ze niet snel terug op de site als er een leuk 24h-logo bij staat, ik op dinsdag een bevestiging krijg dat het geld binnen is en op vrijdag pas een mail dat het donderdag verstuurd is
Kom ook naar de avond van andijk zou ik zeggenquote:
quote:
dat is te verquote:
nu op dit moment? of gewoon in het algemeenquote:
Ik heb mijn 8000e post gemistquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik nog even vermeldend dat ik mijn 30.000 mark gemist heb
Met 600+ posts
Ben je gedrogeerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Nesle het volgende:
wow omg net terug uit de stad
ik denk dat ik als ik wkker word ik niet meer hier iets van herinner. k ben echt beeetje lam
haha date was leuk!![]()
morgen uitgebreid verslag
![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen![]()
quote:
quote:
TSE voelt zich gebruikt?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo ook slapen trouwens.
Ik ben geen mietje maar ik heb een briefje van mijn vader met toestemming
Dus vrouwen 'discrimineren' zichzelf meer dan mannen dat doen? Of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden onderzoek gedaan naar emancipatie/seksediscriminatie in taalgebruik. Wat blijkt? Mannen zijn een stuk geemancipeerder dan vrouwen! Vrouwen houden er zelf traditionele denkpatronen op na, terwijl mannen de vrouwen een stuk hoger inschatten dan vrouwen dat doen...
Is Zero wel proefbaar anders dan Light eigenlijk? Maar Coca Cola richt zich met Light ook wel duidelijker op vrouwen en met Zero juist op mannen. Ik vind het maar onzin iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ZERO nog niet eens geprobeerd. Maar dat is in de markt gebracht voor mannen die zich schamen dat ze Light drinken
Een rijk gastje die moet laten zien dat ie geld heeft?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo denk jij, anderen niet. Ik mocht bijvoorbeeld laatst bijvoorbeeld nog niks betalen, maar geen 1e date hoor. Had hij geen geld bij, dus kon ik betalen (hij mocht niet gaan pinnen van me). Wil 'ie me per se het geld teruggeven! Geen discussie mogelijk
Ok, dat klinkt echt verkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar gaat mijn SheepsoempNouja, nu heb ik een sheepdicky
Je probeert nog te onkennen dat je een geldwolf bent?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef MaJo het volgende:
Jongens wat worden mijn worden verdraaidIk zeg alleen dat het leuk is als een jongen voor je wil betalen, is dat niet het geval is het ook geen probleem. Ik heb vaak genoeg voor jongens betaald hoor
En ik zal ook altijd een deel meebetalen. Het gaat mij alleen om het gebaar...
Bij mij is toevallig iedere keer m'n portemonnee gejatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef Etcetera het volgende:
bij mij dates (alsof ik er veel van heb gehad ofzo) deed ik het liefste samsam
reminder to myself: ga niet op stap met sheepquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij mij is toevallig iedere keer m'n portemonnee gejat![]()
Jammer hoor, als je me niet zou bevallen had ik je kunnen beschuldigen van diefstalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
reminder to myself: ga niet op stap met sheep
iksteel nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jammer hoor, als je me niet zou bevallen had ik je kunnen beschuldigen van diefstal![]()
Wat is de buit van vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iksteel niet
ik leen hoogstens dingen, en die misplaats ik dan
brandhoutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan, die dingen zijn niks waard en kun je nooit doorverkopen![]()
oh shitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
Of is het tegenwoordig iets dwangmatigs?
Ooohquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand weet trouwens meer welke dag het vandaag is![]()
Er staat: ooitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand weet trouwens meer welke dag het vandaag is![]()
Watte?? Yuri! Met je blauw/groen/grijze ogen.... Ben jij jarig??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week nog gezegd
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Watte?? Yuri! Met je blauw/groen/grijze ogen.... Ben jij jarig??
Ik zit dan wel veel op Fok maar ik lees niet alles en ook onthoud ook niet alles. Daarom staat er een kalender in de OPquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week nog gezegd
heb hier geen berenburgquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit dan wel veel op Fok maar ik lees niet alles en ook onthoud ook niet alles. Daarom staat er een kalender in de OP
Gefeliciteerd in ieder geval![]()
Schenk een lekkere Berenburg-Cola in zou ik zeggen
Nou ja...Choeberg dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hier geen berenburg![]()
Allen choeberg, en jenever, en wat blue curasoa
Vind geen van dieën echt te zuipen. het beste vind ik nog rum maar die is al tijden opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...Choeberg dan maar
Jenever is niet te zuipen en BC is volgens mij veel te zoet zonder iets...
Ik die niet aan liedjes zingenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wordt je verjaardssong deze keer?
Hoezo trouwens deze keer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wordt je verjaardssong deze keer?
Die zing je ook niet, die zet je op (CD, MP3)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik die niet aan liedjes zingen
Oh ja, gewoonquote:
Er zit precies een uur tussen je posts. Heb je een wekkertje gezet ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Is iedereen vannacht met de Noorderzon vertrokken ofzo?
Ik heb ze nog niet gezien maar 't Paard stond vorige keer volquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar eens naar Moke kijken zo denk ik
Het klinkt op de cd zeker wel leuk, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien maar 't Paard stond vorige keer vol
Dat is echt jaaaaren geleden alweerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de weg Nem, wanneer heb je Natural Born Killers gekeken? (je sig)
quote:
heet ik ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik wist niet dat je Gilles heette
Zo hé..is dat het broertje van het befaamde pikkenbijtertje hier op Fok?quote:
Het was zijn taart totdat ik hem 'leende'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hé..is dat het broertje van het befaamde pikkenbijtertje hier op Fok?
HOOOIII!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Etcetera het volgende:
ja?
Nee, het zijn maar schrale beestjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:18 schreef geenaam het volgende:
Hoe is het met je katten? Zijn ze al goed vetgemest?
quote:
we zaten vandaag in de auto, roept er 1 'Campzone!' en dan allemaal CAAAAAMPZOOOOOOONEquote:
Begin jij nou ook al met reclame?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag is mijn laatste werkdag. Het is dan dus dubbel feest, blijkbaar
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag is mijn laatste werkdag. Het is dan dus dubbel feest, blijkbaar
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we zaten vandaag in de auto, roept er 1 'Campzone!' en dan allemaal CAAAAAMPZOOOOOOONE
ja we zijn idioot
it's just a factquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met reclame?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!vakantie!
zo:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
mjah bij dat ding van google zittie naast je internetscherm wat ik kut vind. kleiner maken kan wel maar dan moet je 'm eerst weer groter maken op de desktop als je 'm nodig bent
irritant (ik ben lui)
Ik heb de eerste vier niet gezien dus ik pas maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:07 schreef SaskiaR het volgende:
Even melden dat Harry Potter 5 echt een supergeweldige film isgaat dat zien als je nog niet geweest bent!
Het is nog niet te laat!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb de eerste vier niet gezien dus ik pas maar
Nou, vertel!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken wel een joost en een bart maar weet niet of het die zijn![]()
Nog 1 week, en dan is B.ertha 18quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef B.ertha het volgende:
Lekker ouderwets gezellig drukIk vier zondag mijn 18e verjaardag
en donderdag eindelijk op vakantie
moordenaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb de chat mors -en morsdood gemaakt
Heb net de visiete de deur uit gewerktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent goooeeeed!
Er is echt amper iemand online..
BTW, moet jij geen verjaardag vieren??
Zo vroegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net de visiete de deur uit gewerkt![]()
Ik denk dat de kans heel klein is dat dat er ook van gaat komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef SaskiaR het volgende:
Huur/koop/download de films en ga kijken!
En lees dan gelijk ook de boeken, als je die ook niet kent
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net de visiete de deur uit gewerkt![]()
En waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef SaskiaR het volgende:
JAAAAAAA goed zo! Meer fans!!! Ik ben net terug en hij is echt geweldig!!!
Het is dat ik morgen op vakantie ga anders zou ik gelijk nog eens gaan...
quote:
quote:
Dat zien wij ook al maar jij moet er weer een opmerking over makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Yuri en B.ertha doen het met mekaar
![]()
moeilijk woord hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt morgen warm, heb ik begrepenen we gaan nog wel barbequeuen
Yuri, je weet dat B.ertha nog geen 18 is, hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat zien wij ook al maar jij moet er weer een opmerking over maken![]()
Het zal wel een quote zijn zonder "quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef B.ertha het volgende:
Sas, "there are no men like me"?
Ja, uit A game of thrones... ik vond het flauw om de quote te veranderen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zal wel een quote zijn zonder "
Bijnaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef iamredleader het volgende:
Barbeque - barbequeuen, is dat iets als een Barbie die 2 uur in de rij (queue = Engels voor rij) staat?
Yuri kan wel wachtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yuri, je weet dat B.ertha nog geen 18 is, he![]()
Die " erbij kost toch niet zoveel moeite?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, uit A game of thrones... ik vond het flauw om de quote te veranderen...
Je ouders zien me al aan komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yuri kan wel wachten
BTW, vanaf je 16e mag je, met toestemming van ouders, trouwen en seks hebben. Wist je dat niet?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je ouders zien me al aan komen
Dag meneer mag ik seks hebben met uw dochter
[..]
[..]
Ik ben teruggekropenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader gooit Supersheep met een hendig sjiek boogje in z'n bed
"Mijnheer Ertha, zou ik de eerbaarheid van uw dochter mogen hebben?"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef B.ertha het volgende:
Weer eens wat anders dan vragen om de hand van...
En wat anders?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:
Hendig sjiek
Schaap, slapen, krengIk zeg het maar één keer...
Mijnheer Erthaquote:Op zondag 15 juli 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Mijnheer Ertha, zou ik de eerbaarheid van uw dochter mogen hebben?"
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Mijnheer Ertha, zou ik de eerbaarheid van uw dochter mogen hebben?"
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:01 schreef B.ertha het volgende:
Je was gewaarschuwd
Ik ga nu naar bed en ik sleur je mee. Als je ontsnapt, dan zul je het meemaken![]()
Dan moet je ons wel eerst víndenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics van Sheep en B.ertha samen in bed
![]()
touw doorgebetenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:01 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader gooit sheep weer in bed, en bindt dit keer sheep vast met een touw
Truste, sheep!
Ik wou eerst maagdelijkheid typen maar je hebt al een vriend gehad, dus dat ging niet meerquote:
Gaat dat niet samen dan? Vind ik kort door de bochtquote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wou eerst maagdelijkheid typen maar je hebt al een vriend gehad, dus dat ging niet meer
Wat maak ik dan mee?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:01 schreef B.ertha het volgende:
Je was gewaarschuwd
Ik ga nu naar bed en ik sleur je mee. Als je ontsnapt, dan zul je het meemaken![]()
Is het dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef iamredleader het volgende:
GVD, Sheep!
Trouwens, je wil dus niet in 1 bed met B.ertha?
1500 km boven San Sebastianquote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
15 kilometer onder Einhoven toch? Of was het Nijmegen?![]()
Het kan wel, maar ik ga er over het algemeen niet van uitquote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gaat dat niet samen dan? Vind ik kort door de bocht
Dat moet dan minstens een warme hooibaal zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef iamredleader het volgende:
GVD, Sheep!
Trouwens, je wil dus niet in 1 bed met B.ertha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |