Ooohquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand weet trouwens meer welke dag het vandaag is![]()
Er staat: ooitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand weet trouwens meer welke dag het vandaag is![]()
Watte?? Yuri! Met je blauw/groen/grijze ogen.... Ben jij jarig??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week nog gezegd
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Watte?? Yuri! Met je blauw/groen/grijze ogen.... Ben jij jarig??
Ik zit dan wel veel op Fok maar ik lees niet alles en ook onthoud ook niet alles. Daarom staat er een kalender in de OPquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week nog gezegd
heb hier geen berenburgquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit dan wel veel op Fok maar ik lees niet alles en ook onthoud ook niet alles. Daarom staat er een kalender in de OP
Gefeliciteerd in ieder geval![]()
Schenk een lekkere Berenburg-Cola in zou ik zeggen
Nou ja...Choeberg dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hier geen berenburg![]()
Allen choeberg, en jenever, en wat blue curasoa
Vind geen van dieën echt te zuipen. het beste vind ik nog rum maar die is al tijden opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...Choeberg dan maar
Jenever is niet te zuipen en BC is volgens mij veel te zoet zonder iets...
Ik die niet aan liedjes zingenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wordt je verjaardssong deze keer?
Hoezo trouwens deze keer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wordt je verjaardssong deze keer?
Die zing je ook niet, die zet je op (CD, MP3)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik die niet aan liedjes zingen
Oh ja, gewoonquote:
Er zit precies een uur tussen je posts. Heb je een wekkertje gezet ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Is iedereen vannacht met de Noorderzon vertrokken ofzo?
Ik heb ze nog niet gezien maar 't Paard stond vorige keer volquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar eens naar Moke kijken zo denk ik
Het klinkt op de cd zeker wel leuk, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien maar 't Paard stond vorige keer vol
Dat is echt jaaaaren geleden alweerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de weg Nem, wanneer heb je Natural Born Killers gekeken? (je sig)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |